Lej, mam pri hiši oldtimerja, res da je avto, pa so gume iz leta 88 gor in avto stoji nonstop v garaži, letno okoli 500km naredim, pa ni opaziti pri vožnji, da bi bile gume jajčaste, veš da bi se to čutilo.
Sem slišal tudi zgodbe, da dajejo gume na stiropor, če niso dvignjene.
Po moje so te scene nepotrebne, če se pa bojiš pa pojdi 1x na mesec malo prestavit po garaži, da bo guma drugam pritiskala
Je pa res, da so moto gume drugačne od avtomobilskih, pa vendar po moje, če nimaš neke hudo težke mašine nima kaj biti.
Običajna guma zdrži težo okoli 240kg (piše na gumi), obe skupaj torej 480kg.
Tako da najbrž nista niti na 50% obremenjeni, zadnja pa sploh ne, če imaš sredinsko stojalo, ki je itak boljše od zadnjega dodatnega, ker na sredinskem sprostiš tudi amortizer.
Tudi vžiganje mašine čez zimo, če se ne boš vozil, je bolj škodljivo kot pa če pustiš pri miru, da se material navadi pravih zunanjih temperatur. Vsak hladen vžig pač ni koristen, če dlje stoji mašina in je olje steklo.
Lahko pa spomladi pred vžigom daš v prestavo in na štenderju malo zadnje kolo zavrtiš, da olje malo potegne po valjih, potem pa šele na štarter vžigaš. Ampak to so danes čisto drugi materiali.