Preverjanje tlaka v pnevmatikah in C5?

MUC

Majstr
4. sep 2007
1.733
100
63
C5 exclusive naj bi imel to funkcijo serijsko in pri pritisku na tipko "Check" bi se moralo pokazati stanje.
Na testnem avtu se to ni zgodilo, sedaj pa me zanima ali to deluje na principu kakšnih senzorjev v gumi (kolesu), ki jih lahko teoretično prodajalci poberejo ven in potem nič ne kaže? Ali samo nisem znal pravilno pogledat in delam nepotrebno paniko?
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.108
4.075
113
Citat:
Uporabnik MUC pravi:
C5 exclusive naj bi imel to funkcijo serijsko in pri pritisku na tipko "Check" bi se moralo pokazati stanje.
Na testnem avtu se to ni zgodilo, sedaj pa me zanima ali to deluje na principu kakšnih senzorjev v gumi (kolesu), ki jih lahko teoretično prodajalci poberejo ven in potem nič ne kaže? Ali samo nisem znal pravilno pogledat in delam nepotrebno paniko?

Ne vem kako je to pri citroenu ampak pri VAGu je funkcija povezana s senzorjem vrtenja koles (ABS) .. namreč v kolikor se neko kolo ne vrti enako hitro, verjetno pomeni da ima manjši obod in da ima prenizek (nižji) tlak. Na to te sistem tudi opozori.
 

MUC

Majstr
4. sep 2007
1.733
100
63
Sem že našel, PSA ima v vsakem kolesu senzor tlaka, na katerega je potrebno biti pozoren pri menjavi gum.. Tako da je v mojem primeru čisto možno, da je tele senzorje muca papala..

"Each wheel has a transmitter with a pressure sensor that sends information to the central computer (the sensors are powered by lithium batteries with a 10-year lifespan). The pressure is monitored every minute that the car is moving at a speed equal to or greater than 12mph or every 60 to 65 minutes when the vehicle is at rest."
 

mac77

Fizikalc
22. avg 2007
4.541
37
48
ponavadi je tam pri ventilu.
lahko ti samo felge z gumami od drugega modela nataknejo in ze ne dela.
tongue-1.gif
 
Nazadnje urejeno:

Zorroslav

Zeroslav
5. jan 2008
1.441
0
36
36
Točno tako kot je mac napisal.
Pr našemu ko ma gor feltne za pozimi vsake tolk zapiska da ne more preverit tlaka v pnevmatikah.
 

Gox

1.200. registrirani uporabnik
24. sep 2007
1.979
71
48
44
www.citroenar.com
Kolega ima na C4-ki Exclusive senzorje za preverjanje tlaka ... delujejo pa tako da te v primeru nizkega tlaka avto opozori ...

Ne moreš pa izvedet recimo koliko je pritiska v določeni gumi ... Če se tlak v gumi malenkost zmanjša, te sistem opozori ...(nekaj v smislu preverite tlak) Če se tlak dosti zmanjša, pa zagori lučka Servis, Stop in piše katera guma nima tlaka... Ne vem pa če ima to funkcijo "check".

Verjetno ima C5-ka podoben sistem.
 

eXHair

Fizikalc
12. sep 2007
2.697
0
36
www.facebook.com
Ene 4 leta nazaj bil pri enem vulkanizerju. Bil en model z novo petico, ko so mu zamenjali gumo. Ded se je vozil nazaj, ker mu je skoz neki piskal da je guma prazna. Hjaaaooo pa elektronika. Edino kar trenutno resnično pogrešam pri mojem Starčku je ABS. Vse ostalo ga ni čez mehaniko
aplauz.gif
 

mac77

Fizikalc
22. avg 2007
4.541
37
48
Jaz sem imel na Miniju, vendar tam si moral vedno resetirat pa ceprav si napolnil gumo.
 

Lart

Zelenc'
12. feb 2008
12
0
1
Jep. Pri menjavi gum pri platiščih brez senzorja se največkrat zaradi hitrosti menjave ne pazi kje je bilo določeno platišče prej. Se pravi platišče, ki je bilo prej spredaj levo lahko konča zadaj levo, ali zadaj desno pa itd (ob upoštevanju da ni nobeno udarjeno). Če pa imajo platišča ventile s senzorji pa je potrebno "označiti" oziroma si zapomniti kje je bilo prej montirano to platišče in ga montirati nazaj na isto mesto - prej spredaj levo = potem spredaj levo, prej spredaj desno je potem spredaj desno... itd. Tako potem dela bp. Če pa npr. platišča zamenjamo, tako da je tisto, ki je bilo original spredaj levo, potem zadaj desno in tako naprej pa sistem ne deluje pravilno. Vsaj tako se je obnašal sistem pri Renault Laguni. Lahko pa da je še kakšna druga finta.
 

Podobne teme