Preventivna menjava vodne črpalke?

C152SLO

Fizikalc
21. avg 2007
1.444
1
36
Zdravo

Sem novi lastnik Pathfinderja letnik 2005.

Avto ima motor 2.5 z verigo ampak jaz študiram, da bi za vsak slučaj menjal vodno črpalko in termostat. Avto ima prevoženih 185000 km.

Mikro jermeni so bili menjani 25.000km nazaj, ne vem pa, če je bila poleg menjana tudi črpalka.

Namreč vidim, da se prodaja kar nekaj Pathfinderjev, kjer piše, da je menjan motor zaradi okvare hladilnega sistema. Jaz nebi rad bi naslednji, ki bo imel težave stem.

Nekateri mehankari pravijo, da ni potrebe, sam pa nisem čisto istega mnenja.

Kaj pravite ostali?

Hvala v naprej
 

afroC

Majstr
6. jun 2009
2.771
351
83
Menjaj. Zaradi 100 EUR (če ne še manj) te ne bo konec, boš pa zagotovo mirneje spal.
 

Gatto

Guru
19. jul 2007
18.747
896
113
tu in tam
A ni pri teh bolj problem veriga in se eventuelno mesanje hlad.tekocine in olja v avt. menjalniku? To raje preveri..
 

Hondi

Majstr
18. avg 2007
3.595
480
83
Citat:
Uporabnik Gatto pravi:
A ni pri teh bolj problem veriga in se eventuelno mesanje hlad.tekocine in olja v avt. menjalniku? To raje preveri..

priden, spremljaš forum, vidim....
 

C152SLO

Fizikalc
21. avg 2007
1.444
1
36
Citat:
Uporabnik Gatto pravi:
A ni pri teh bolj problem veriga in se eventuelno mesanje hlad.tekocine in olja v avt. menjalniku? To raje preveri..

Niti auto menjalnik
ne-ne-1.gif


Na onih baje res prihaja do tega, za ročne pa nisem slišal.

Bi potem bilo bolj pametno menjat verigo oziroma šponer?
 

Hondi

Majstr
18. avg 2007
3.595
480
83
spregledal ročnega
menjaj vodno
ista zgodba je bmw E60, dizli 6 cyl
vodno na mikrojermenu menjajo, ko se uščije... enako jermenico menjalnika ali karkoli na mirkojermenu
 

C152SLO

Fizikalc
21. avg 2007
1.444
1
36
Citat:
Uporabnik Hondi pravi:
spregledal ročnega
menjaj vodno
ista zgodba je bmw E60, dizli 6 cyl
vodno na mikrojermenu menjajo, ko se uščije... enako jermenico menjalnika ali karkoli na mirkojermenu

Ja, ziher je ziher ... kljub temu, da je avto "krava" je vseeno škoda, da se nebi še vrtel nekaj let. Samo da zaščitimo še šasijo in ma da se vrti 10 let poleg
cheer.gif
 

C152SLO

Fizikalc
21. avg 2007
1.444
1
36
Hvala za informacijo

Motor je tale:

YD25DDTi High Power

Nissan Pathfinder (R51)
2005–2009
2.5 L (2488 cc)
89.0 mm
100.0 mm
16.5:1
126 kW (171 PS; 169 hp) @4000 rpm
403 N·m (41.1 kg·m; 297 lb·ft) @2000 rpm
common rail direct injection
variable nozzle turbo
intercooler

Gre za isti motor?

Samo nekaj mi ni jasno, če gledam ta set od verige, ki je prenovljen ... Je to original prenovljen od Nissana? Se dobi kakšen drugi OEM del, ki je bolj kvaliteten?
 
Citat:
Uporabnik C152SLO pravi:
Hvala za informacijo

Motor je tale:

YD25DDTi High Power

Nissan Pathfinder (R51)
2005–2009
2.5 L (2488 cc)
89.0 mm
100.0 mm
16.5:1
126 kW (171 PS; 169 hp) @4000 rpm
403 N·m (41.1 kg·m; 297 lb·ft) @2000 rpm
common rail direct injection
variable nozzle turbo
intercooler

Gre za isti motor?

Samo nekaj mi ni jasno, če gledam ta set od verige, ki je prenovljen ... Je to original prenovljen od Nissana? Se dobi kakšen drugi OEM del, ki je bolj kvaliteten?

od kolega je mel manjšo moč (98 kW), drugače pa bi znal biti isti, oz tisti tvoj je nekakšna nadrgadnja tega ki ga je mel kolega. Kar sm bral forume, znajo bti navare precej neprijazne glede okvar. ...malo preglej kake težave so uporabniki meli z njimi, pa kokl so bili okvirni stroški popravila. Glede verige pa googlaj, pejt na altovisto, prečekirej forume, jaz ti tl nimam kaj pamentega napisat