Dovolj bi bilo, če bi bila prepoved prehitevanja v času prometnih konic. Ampak vprašanje je, kakšen bi bil končen efekt. Kajti po mojih opažanjih največja zgostitev prometa nastane takrat, ko je treba prehiteti konvoj več tovornih vozil oz. počasnih avtomobilov. Po levem pasu večina brez razmišljanja in brez prave varnostne razdalje prehiteva s hitrostjo 130+, čeprav vidi, da bo treba čez par 100 metrov zavirat. S tem prisilijo vozila na desnem pasu, da hitrost iz svojih 120-130 znižajo na cca. 100 ali manj (odvisno, kaj je pred njimi). Potem se ti prestavijo na levi pas, da prehitijo počasnejše, od zadaj ponovno priletijo hitrejši in nastane zamašek. K pretočnosti prometa bi po mojih predvidevanjih največ pripomoglo, če bi ljudje vozili bolj premišljeno, s primerno varnostno razdaljo in obzirno do počasnejših in včasih malo znižali hitrost, pustili, da se normalno (s primerno hitrostjo) vključijo na levi pas. Pa seveda tudi to, da bi na prehitevalnem pasu vsak po svojih najboljših močeh pospešil, kolikor pač lahko do 130 in hitrost zmanjšal, ko se vrne nazaj na vozni pas. Trenutno pač večina vozi popolnoma egoistično in zato pride do nepotrebnih zamaškov.