Uporabljate neposodobljen brskalnik. Ta ali druga spletna stran morda ne bo prikazana pravilno. Posodobite brskalnik ali uporabite alternativni brskalnik.
6. Prekinitev naročniškega razmerja
Naročnik, ki je hkrati potrošnik v smislu zakona o varstvu potrošnikov, ima pri pogodbah sklenjenih na daljavo pravico, da v roku petnajst (15) dni od dne, ko je naročniško razmerje sklenjeno, operaterju z lastnoročno podpisano pisno izjavo sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo potrebno navesti razlog za odstop.
Naročnik lahko naročniško razmerje enostransko pisno odpove. Operater se obvezuje naročnika izključiti iz sistema za uporabo storitev najkasneje v roku trideset (30) delovnih dni po prejemu lastnoročno podpisanega pisnega zahtevka. Z dnem izključitve se naročniško razmerje prekine. Naročnik je dolžan v roku navedenem na računu in v celoti poravnati vse obveznosti nastale iz naročniškega razmerja.
Ob prekinitvi naročniškega razmerja operater naročniku, razen ko gre za odstopno upravičenje v skladu z določbami Zakona o varstvu potrošnikov ali prekinitev naročniškega razmerja iz razlogov, ki so na strani operaterja, obračuna administrativni strošek prekinitve v skladu s Cenikom administrativnih in servisnih storitev.
V kolikor je poslovnemu naročniku vezava naročniškega razmerja že potekla, pa a) izrecno želi, da se mu naročniško razmerje prekine pred potekom odpovednega roka, ali b) operater prejme zahtevo za prenos telefonskih številk v omrežje drugega operater- ja z odpovedjo naročniškega razmerja, operater naročniku obračuna (v enkratnem znesku v skladu z veljavnim cenikom) vse mesečne naročnine za storitev po naročniški pogodbi, kot bi jih moral naročnik plačati do izteka odpovednega roka.
Operater lahko naročniško razmerje enostransko prekine z odpovednim rokom deset (10) dni in o tem naročnika pisno obvesti. Naročnik je dolžan v roku navedenem na računu in v celoti poravnati vse obveznosti iz naročniškega razmerja.
Operater lahko od pogodbe enostransko odstopi brez odpovednega roka, zlasti v primeru naslednjih razlogov na strani naročnika:
če naročnik tudi po ponovni vključitvi v sistem ponovno krši določbe 13. člena teh
SPIT,
če naročnik ne poravna svojega dolga iz naročniškega razmerja v roku trideset
(30) dni po dnevu, ko je bil začasno izklopljen iz omrežja,
če naročnik ne spoštuje in se ne obnaša v skladu s SPIT in veljavnimi predpisi na
področju telekomunikacij ali če zlorabi naročniško razmerje v nezakonite namene,
če naročnik s svojim ravnanjem povzroča večjo škodo operaterju ali drugim
uporabnikom storitev,
v primeru ponavljajočega, nedokazljivega in neutemeljenega prijavljanja napak s
strani naročnika, na katerega operater naročnika predhodno pisno opozori,
če naročnik izpolni pogodbo z lažnimi oz. neresničnimi podatki.
Naročnik ni upravičen do nadomestila škode, ki jo s pravilno odpovedjo s strani operaterja utrpi ter je dolžan v predvidenem roku in v celoti poravnati vse nastale obveznosti iz naročniškega razmerja, vključno s sorazmernim deležem subvencije za vzpostavitev priključka, obračunane za polno število mesecev do izteka obdobja za katerega se je naročnik zavezal.
Ta stran uporablja piškotke, ki vam pomagajo prilagoditi vsebino in funkcionalnosti ter obdržati prijavo, če ste registrirani.
Z nadaljnjo uporabo tega spletnega mesta soglašate z našimi piškotki.