Pač samo informativno me zanima...
Zadnjič sem šel v trgovino oddaljeno enih dobrih 5km, kupil sem 4l motornega olja, plačal s kartico. Znesek je bil 40,96 €. Prodajalec se zmoti in vtipka tam pri kartici 440,96€, namesto 40,96€. Opazim to komaj doma in se seveda takoj odpravim nazaj v trgovino, kjer mi znesek stornirajo in plačam z gotovino.
A bi jaz lahko zahteval (po kakšnem zakonskem členu), da bi mi trgovina plačala stroške mojega časa, bencina, živcev tralala... A se to da zahtevati?
Da ne omenjam, da je potrebno po stornaciji čakati okrog 10 dni za povrnitev denarja na tekoči račun. Pa še reklamacijo poslati na banko.
Ker to se mi je to zgodilo že dvakrat (pa ne v isti trgovini, da ne bo pomote), da so vtipkali napačen znesek in potegnili iz kartice. Potem pa čakat 10 dni, da dobiš denar nazaj na račun...
Zadnjič sem šel v trgovino oddaljeno enih dobrih 5km, kupil sem 4l motornega olja, plačal s kartico. Znesek je bil 40,96 €. Prodajalec se zmoti in vtipka tam pri kartici 440,96€, namesto 40,96€. Opazim to komaj doma in se seveda takoj odpravim nazaj v trgovino, kjer mi znesek stornirajo in plačam z gotovino.
A bi jaz lahko zahteval (po kakšnem zakonskem členu), da bi mi trgovina plačala stroške mojega časa, bencina, živcev tralala... A se to da zahtevati?
Ker to se mi je to zgodilo že dvakrat (pa ne v isti trgovini, da ne bo pomote), da so vtipkali napačen znesek in potegnili iz kartice. Potem pa čakat 10 dni, da dobiš denar nazaj na račun...