Potni stroški

KillaKHAN

Guru
27. avg 2008
17.805
1.121
113
Moja situacija je taka - živim cca. 1km od prve LPP postaje. Na šiht se uradno vozim s trolo do centra in z vlakom naprej (ker je to najcenejša uradna različica). Danes pa mi pove šefica za plače, da po tem novem zakonu lahko krijejo stroške LPPja samo če stanuješ več kot 2km od najbližje trole. In meni nič več ni jasno. Torej bom dobil povrnjen samo strošek vlaka iz Centra LJ do končne postaje. Kako pridem do centra, čeprav je do tja 8-9km pa očitno nikogar ne zanima?
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.150
4.131
113
To kar si napisal je popolnoma skregano z logiko in narobe tolmačeno bodisi s tvoje strani ali pa s strani šefice.

Pogoj kobiniranega prevoza je jasno razdalja, če imaš ti 10km do žel. postaje bi ti morali krit stroške LPPja. Skratka 2km je razdalja do katere se lahko sprehodiš peš, v tvojem primeru to ni pogoj ker imaš kot praviš 8km do žel. postaje. Če bi bilo do postaje manj kot 2km potem ne bi bil upravičen do LPPja.
 

telex

Fizikalc
24. dec 2007
5.832
47
48
Si ti to pravilno razumel? Bolj logično bi bilo, da se krije strošek LPP, če je delovno mesto več kot 2 km od tvojega doma ali pa, da ti krijejo prevoz s svojim avtom od doma do najbližje postaje LPP, če je razdalja več kot 2 km.
 

Ganesh

Fizikalc
14. avg 2009
2.922
0
36
Allarround
rescue.facelock.net
Citat:
Uporabnik KillaKHAN pravi:
Moja situacija je taka - živim cca. 1km od prve LPP postaje. Na šiht se uradno vozim s trolo do centra in z vlakom naprej (ker je to najcenejša uradna različica). Danes pa mi pove šefica za plače, da po tem novem zakonu lahko krijejo stroške LPPja samo če stanuješ več kot 2km od najbližje trole. In meni nič več ni jasno. Torej bom dobil povrnjen samo strošek vlaka iz Centra LJ do končne postaje. Kako pridem do centra, čeprav je do tja 8-9km pa očitno nikogar ne zanima?

Uredba pravi:
Citat:

3. člen
(prevoz na delo in z dela)

(1) Povračilo stroškov za prevoz na delo in z dela se ne všteva v davčno osnovo dohodka iz delovnega razmerja, do višine stroškov javnega prevoza od običajnemu prebivališču najbližjega postajališča do mesta opravljanja dela, če je mesto opravljanja dela vsaj en kilometer oddaljeno od delojemalčevega običajnega prebivališča.

(2) Mesto opravljanja dela po tej uredbi je mesto, kjer se delo opravlja oziroma se začne opravljati. Običajno prebivališče po tej uredbi je prebivališče delojemalca, ki je najbližje mestu opravljanja dela. Drugo prebivališče delojemalca je običajno prebivališče po tej uredbi le, če se delojemalec od tam vsaj štirikrat tedensko vozi na mesto opravljanja dela.

(3) Javni prevoz po tej uredbi je prevoz, ki je pod enakimi pogoji dostopen vsem uporabnikom prevoznih storitev in se izvaja v komercialne namene, razen prevoza, ki se opravlja z osebnim ali s kombiniranim vozilom. Javno prevozno sredstvo po tej uredbi je prevozno sredstvo, s katerim se opravlja javni prevoz. Postajališče po tej uredbi je mesto, kjer je mogoče uporabiti javno prevozno sredstvo in je kot tako določeno v aktih prevoznika.

(4) Če je najbližje postajališče od običajnega prebivališča oddaljeno več kot en kilometer, se v davčno osnovo poleg povračila stroškov iz prvega odstavka ne všteva povračilo stroškov prevoza do višine 0,18 eura za vsak polni kilometer razdalje med običajnim prebivališčem in le-temu najbližjim postajališčem.

(5) Če delojemalec iz utemeljenih razlogov ne more uporabljati javnega prevoza, se v davčno osnovo, ne glede na tretji in četrti odstavek tega člena, ne všteva povračilo stroškov prevoza do višine 0,18 eura za vsak polni kilometer razdalje med običajnim prebivališčem in mestom opravljanja dela.

(6) Za določanje oddaljenosti v skladu s tem členom se upoštevajo najkrajše običajne cestne povezave.

(7) Če ima delojemalec pravico do uporabe službenega vozila za privatne namene in mu delodajalec za tako uporabo službenega vozila zagotovi tudi gorivo, se povračilo stroškov za prevoz na delo všteva v davčno osnovo dohodka iz delovnega razmerja.

(8) Delojemalcu, ki dosega dohodek iz delovnega razmerja iz tujine, se ne glede na prvi, tretji, četrti in peti odstavek tega člena, prizna strošek prevoza na delo in z dela do višine 0,18 eura za vsak polni kilometer razdalje med običajnim prebivališčem in mestom opravljanja dela.

To ne vem, ali ima ona zmedo v glavi ali si ti kaj narobe razumel.

Predvidevam, da služba ni na območju LPP... Torej:
1. izmeri koliko je dejansko ta cca. 1km
Teorija:
2. Če je več kot 1km so ti dolžni plačevati še 0,36€ na dan za prevoz do javnega prevoza
3. Dolžni so ti plačevati vsa javna prevozna sredstva do službe (najcenejšo varianto)
 

KillaKHAN

Guru
27. avg 2008
17.805
1.121
113
Citat:
Uporabnik Utisevalec pravi:
To kar si napisal je popolnoma skregano z logiko in narobe tolmačeno bodisi s tvoje strani ali pa s strani šefice.

Pogoj kobiniranega prevoza je jasno razdalja, če imaš ti 10km do žel. postaje bi ti morali krit stroške LPPja. Skratka 2km je razdalja do katere se lahko sprehodiš peš, v tvojem primeru to ni pogoj ker imaš kot praviš 8km do žel. postaje. Če bi bilo do postaje manj kot 2km potem ne bi bil upravičen do LPPja.

Saj meni je vse skup popolnoma nelogično, zato pa sprašujem.

Do prve postaje imam cca. 300m, vendar je linija neuporabna za moj prevoz na službo. Potem pač od obrobja LJ do centra na vlak. In meni je logično, da mi ne krijejo prevoza do prve postaje, ampak potem pa moram ja nekako prit do centra?
 

KillaKHAN

Guru
27. avg 2008
17.805
1.121
113
Citat:
Uporabnik Ganesh pravi:
Citat:
Uporabnik KillaKHAN pravi:
Moja situacija je taka - živim cca. 1km od prve LPP postaje. Na šiht se uradno vozim s trolo do centra in z vlakom naprej (ker je to najcenejša uradna različica). Danes pa mi pove šefica za plače, da po tem novem zakonu lahko krijejo stroške LPPja samo če stanuješ več kot 2km od najbližje trole. In meni nič več ni jasno. Torej bom dobil povrnjen samo strošek vlaka iz Centra LJ do končne postaje. Kako pridem do centra, čeprav je do tja 8-9km pa očitno nikogar ne zanima?

Uredba pravi:
Citat:

3. člen
(prevoz na delo in z dela)

(1) Povračilo stroškov za prevoz na delo in z dela se ne všteva v davčno osnovo dohodka iz delovnega razmerja, do višine stroškov javnega prevoza od običajnemu prebivališču najbližjega postajališča do mesta opravljanja dela, če je mesto opravljanja dela vsaj en kilometer oddaljeno od delojemalčevega običajnega prebivališča.

(2) Mesto opravljanja dela po tej uredbi je mesto, kjer se delo opravlja oziroma se začne opravljati. Običajno prebivališče po tej uredbi je prebivališče delojemalca, ki je najbližje mestu opravljanja dela. Drugo prebivališče delojemalca je običajno prebivališče po tej uredbi le, če se delojemalec od tam vsaj štirikrat tedensko vozi na mesto opravljanja dela.

(3) Javni prevoz po tej uredbi je prevoz, ki je pod enakimi pogoji dostopen vsem uporabnikom prevoznih storitev in se izvaja v komercialne namene, razen prevoza, ki se opravlja z osebnim ali s kombiniranim vozilom. Javno prevozno sredstvo po tej uredbi je prevozno sredstvo, s katerim se opravlja javni prevoz. Postajališče po tej uredbi je mesto, kjer je mogoče uporabiti javno prevozno sredstvo in je kot tako določeno v aktih prevoznika.

(4) Če je najbližje postajališče od običajnega prebivališča oddaljeno več kot en kilometer, se v davčno osnovo poleg povračila stroškov iz prvega odstavka ne všteva povračilo stroškov prevoza do višine 0,18 eura za vsak polni kilometer razdalje med običajnim prebivališčem in le-temu najbližjim postajališčem.

(5) Če delojemalec iz utemeljenih razlogov ne more uporabljati javnega prevoza, se v davčno osnovo, ne glede na tretji in četrti odstavek tega člena, ne všteva povračilo stroškov prevoza do višine 0,18 eura za vsak polni kilometer razdalje med običajnim prebivališčem in mestom opravljanja dela.

(6) Za določanje oddaljenosti v skladu s tem členom se upoštevajo najkrajše običajne cestne povezave.

(7) Če ima delojemalec pravico do uporabe službenega vozila za privatne namene in mu delodajalec za tako uporabo službenega vozila zagotovi tudi gorivo, se povračilo stroškov za prevoz na delo všteva v davčno osnovo dohodka iz delovnega razmerja.

(8) Delojemalcu, ki dosega dohodek iz delovnega razmerja iz tujine, se ne glede na prvi, tretji, četrti in peti odstavek tega člena, prizna strošek prevoza na delo in z dela do višine 0,18 eura za vsak polni kilometer razdalje med običajnim prebivališčem in mestom opravljanja dela.

To ne vem, ali ima ona zmedo v glavi ali si ti kaj narobe razumel.

Predvidevam, da služba ni na območju LPP... Torej:
1. izmeri koliko je dejansko ta cca. 1km
Teorija:
2. Če je več kot 1km so ti dolžni plačevati še 0,36€ na dan za prevoz do javnega prevoza
3. Dolžni so ti plačevati vsa javna prevozna sredstva do službe (najcenejšo varianto)

Recimo, da je postaja blizu, čeprav je neuporabna. Od delovnega mesta sem oddaljen cca. 25km. Vendar je to z avtom, ker grem iz Šentvida proti Kamniku, če pa grem z javnim prevozom pa je seveda dlje, ker grem proti centru in potem še ven iz centra.
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
53.248
7.048
113
Če je postaja zraven in neuporabna, se to ne sme šteti, ker, če še velja to, mora biti tako, da prideš s "tem" prevozom v 2h do delovnega mesta, če ne, uporabiš lasten prevoz in si plačan po kilometrini.

Ali ne velja več to?
 

KillaKHAN

Guru
27. avg 2008
17.805
1.121
113
Bom. Grem jutri še enkrat gor, da bo na prvi plači že prav. Fora je v tem, da je rekla, da jih imajo dosti iz LJ in je pri vseh tako
hysterical-1.gif
Očitno sem edini, ki se mi je to zdelo blesavo do amena.
 

rafko

Pripravnik
21. maj 2013
99
0
6
Raje se zmeni da ti dajo malo več osnove pa ti skinejo potne stroške. Itak je bolano da se plačuje prevoz na delo pa malico, sejnine in odpravnine pa ne vem še kaj.
 

Davidoff

Bumbar
22. jul 2007
10.027
1.477
113
Citat:
Uporabnik rafko pravi:
Raje se zmeni da ti dajo malo več osnove pa ti skinejo potne stroške. Itak je bolano da se plačuje prevoz na delo pa malico, sejnine in odpravnine pa ne vem še kaj.

Zakaj si sejnine notri dal, veš samo ti.
 

MojcaG

Pripravnik
2. sep 2007
319
5
18
Citat:
Uporabnik KillaKHAN pravi:
Moja situacija je taka - živim cca. 1km od prve LPP postaje. Na šiht se uradno vozim s trolo do centra in z vlakom naprej (ker je to najcenejša uradna različica). Danes pa mi pove šefica za plače, da po tem novem zakonu lahko krijejo stroške LPPja samo če stanuješ več kot 2km od najbližje trole. In meni nič več ni jasno. Torej bom dobil povrnjen samo strošek vlaka iz Centra LJ do končne postaje. Kako pridem do centra, čeprav je do tja 8-9km pa očitno nikogar ne zanima?

Po katerem novem zakonu?

Lanski ZUJF je nazadnje (kolikor vem) spremenil (http://www.uradni-list.si/1/objava.jsp?urlid=201240&stevilka=1700, 168. člen):

"(1) Povračilo stroškov prevoza na delo in z dela pripada zaposlenemu glede na razdaljo od kraja bivališča do delovnega mesta, če ta razdalja znaša več kot dva kilometra. "

Naj ti pokažejo predpis
smile-1.gif
 

KillaKHAN

Guru
27. avg 2008
17.805
1.121
113
Sem šel se dans zmenit, pa je morala še druga zraven stopit, da sem obema razložil, pa se morm še jutr oglasit enkrat.
hysterical-1.gif


Drgač pa se kar nabere tega dnarja, to je dnevno 2,4€ za 220 dni je to potem prek 500€ neobdavčenega. To je pa že "lep" dopust.
 

Perica

Pripravnik
13. okt 2007
438
1
18
Tebi se računa mesečna karta in ne dnevna. V mojem primeru program izbere najcenejšo mesečno varianto, dnevne karte ali mesečno karto- v primeru odsotnosti iz dela.
 

krko

Guru
5. sep 2010
2.759
1.444
113
Citat:
Uporabnik KillaKHAN pravi:
Moja situacija je taka - živim cca. 1km od prve LPP postaje. Na šiht se uradno vozim s trolo do centra in z vlakom naprej (ker je to najcenejša uradna različica). Danes pa mi pove šefica za plače, da po tem novem zakonu lahko krijejo stroške LPPja samo če stanuješ več kot 2km od najbližje trole. In meni nič več ni jasno. Torej bom dobil povrnjen samo strošek vlaka iz Centra LJ do končne postaje. Kako pridem do centra, čeprav je do tja 8-9km pa očitno nikogar ne zanima?

Če imaš do železniške postaje LJ-Vižmarje manj kot 2km (iz tvoje lokacije v Šentvidu - vključene so tudi pešpoti), ti ne pripada ""trola".

V prilogi je pojasnilo povračila stroškov prevoza na delo in z dela na podlagi Zakona za uravnoteženje javnih financ.
 

Priponke

  • 1792169-Pojasnilo_stroski_prevoza_ZUJF_.DOC
    85,5 KB · Ogledi: 1.809

Barbarian

Fizikalc
25. sep 2008
1.237
25
48
Žal bo v kratkem tako da ne bodo niti za urbano dali,glede neuporabnosti proge pa to delodajalca prav nič ne briga tud če štartaš 3h prej na šiht :
rolleyes-1.gif
(žal, tako je)
 

KillaKHAN

Guru
27. avg 2008
17.805
1.121
113
Citat:
Uporabnik krko pravi:
Citat:
Uporabnik KillaKHAN pravi:
Moja situacija je taka - živim cca. 1km od prve LPP postaje. Na šiht se uradno vozim s trolo do centra in z vlakom naprej (ker je to najcenejša uradna različica). Danes pa mi pove šefica za plače, da po tem novem zakonu lahko krijejo stroške LPPja samo če stanuješ več kot 2km od najbližje trole. In meni nič več ni jasno. Torej bom dobil povrnjen samo strošek vlaka iz Centra LJ do končne postaje. Kako pridem do centra, čeprav je do tja 8-9km pa očitno nikogar ne zanima?

Če imaš do železniške postaje LJ-Vižmarje manj kot 2km (iz tvoje lokacije v Šentvidu - vključene so tudi pešpoti), ti ne pripada ""trola".

V prilogi je pojasnilo povračila stroškov prevoza na delo in z dela na podlagi Zakona za uravnoteženje javnih financ.

Do te želežniške postaje imam 2,1km s peš potjo.
aplauz.gif
 

krko

Guru
5. sep 2010
2.759
1.444
113
Ne vem kje točno se nahajaš v Šentvidu ali njegovi okolici.

Bistvo je to da, če imaš do najbližje žel.postaje manj kot 2km ti ne pripada LPP karta.

Ne jim pustit, da ti karkoli poberejo!