Pošta Slovenije in začasno uvoz

sergio

Fizikalc
21. jul 2007
2.564
36
48
41
Ljubljana
Prejel sem paket iz USA prek DHL, ki je bil začasno uvožen (garancijska menjava). Danes sem ga hotel prek pošte poslati nazaj in zaključiti postopek začasnega uvoza in mi je teta na carinskem oddelku rekla, da oni pa tega ne bi delali, si ne upajo, da ne naredijo kaj narobe pri postopku in me odslovila/napotila na DHL. Glede na to da je v poštnini v USA razlike za faktor 3 me zanima, če me sploh lahko odslovijo zaradi neznanja?
Kdo odgovarja za morebitne napake pri postopku?
 

BuDi

Guru
6. sep 2007
7.501
3.809
113
Do nedavnega je veljalo da si take zadeve lahko pošiljal nazaj na glavni (carinski) pošti v Lj (Mestni log... po stopnicah gor)
Čeprav nekateri pravijo, da tam sploh nima več poslovanja s strankami, tako da trenutnega postopka ne vem.
 

sergio

Fizikalc
21. jul 2007
2.564
36
48
41
Ljubljana
Prav tam sem bil in tam so me odslovili. Češ "ne vemo, ne znamo, ne upamo". Mene ne zanima če oni ne upajo, zakaj bi jaz plačeval 150eur poštnine namesto 50?
 
22. jul 2007
13.498
1.709
113
124
Malo novinarjem nakaži smer, da se bodo potem lažje naučili, kakšen je pravilen postopek pošiljanja
evil.gif
 

Ytbnd

Guru
2. mar 2010
16.885
5.979
113
http://www.fu.gov.si/fileadmin...IZVOZ_BLAGA.pdf
Citat:

Vprašanje 1: V tujini sem kupil navigacijsko napravo, ki se mi je pokvarila. Naprava je še
v garanciji in jo nameravam vrniti prodajalcu, ki mi jo bo zamenjal. Kaj moram narediti,
da po zamenjavi ne bom plačal carine? (1. 1. 2015)
Odgovor
V splošnem velja, da se za blago, ki se začasno izvaža na popravilo, uporabi postopek
pasivnega oplemenitenja. Pri pošiljanju pokvarjenega blaga v tretjo državo oseba izpolni
ustrezen obrazec za popravilo in priloži izjavo, da se blago pošilja na popravilo v garanciji.
Če se bo izdelek poslal preko Pošte Slovenije, se je treba z blagom oglasiti v Finančnem uradu
uradu Ljubljana, Oddelku za carinjenje Pošta, Cesta v Mestni log 81, 1000 Ljubljana (tel. 01 476
7500).
V primeru, da bo izdelek poslan v tretje države preko podjetja, ki se ukvarja s poštnimi
storitvami (DHL, TNT, UPS, itd.), je treba podjetje izrecno opozoriti, da se blago začasno izvaža
na popravilo.
Carinske formalnosti (vložitev deklaracije in carinski postopek) pri začasnem izvozu in
ponovnem uvozu bo v primeru poštnega pošiljanja za vas opravila Pošta Slovenije oz. izbrano
podjetje.
 

gr69

Guru
15. dec 2009
11.611
2.649
113
še v SLO - ampak komaj
On ima obratno situacijo.

Sergio - preveri kaj si ob "uvozu" dobil od DHLa in ali imaš pri sebi sploh vse potrebno za zaključek začasnega uvoza.

Aja - pa pošta ti ni zavrnila pošiljanja ampak špeditersko storitev. In do tega ima vso pravico.