To šlo tako: kartica je bila fake. Poslal nazaj (priporočeno). Čakam vračilo prodajalca. Dobim mail od ebaya da s tem prodajalcem ni vse ok in naj takoj reagiram preko paypala.
To naredim in mi paypal napiše naj vrnem izdelek in prilepim tr. nr. To, da sem jim poskušal dopovedat, da sem kartico že zdavnaj poslal in da jim v bistvu pišem zato, ker mi niso vrnili denarja, je bilo nemogoče
Ko sem jim pisal, sem dobival odgovore, ki nimajo veze z tem kar sem vprašal.
Če jih vprašaš recimo tri vprašanja, ti obvezno odgovorijo samo na eno, najlažje, ostalo ignorirajo. Ko jih spet vprašaš, dobiš napr. "We are currently experiencing delays in responding to email contacts. For this reason we would encourage you to contact us by telephone (drago ko pes in nisem klical)."
K sreči sem preveril na pošti in ker sem poslal priporočeno, so mi pripisali par številk in resnično je bilo sledenje preko posta.si možno.
Potem mi pošljejo ponudbo, da bi oni vrnili delno, ca 50% od zneska, kar sem zavrnil.
Pol pa se je začelo z jajcanjem in faksi; "Can i please request, that you also provide us with a copy of the shipping or tracking information as well."
Potem dobim mail da so prejeli. Kasneje dobim spet »Our records indicate that we have not yet received tracking information confirming that you returned the following items to the seller«
Spet pošljem etc. Vmes jim še skeniram in pošljem, brez efekta.
Vmes pa seveda teče rok za oddajo in ko poteče, se avtomatsko odloči v prid drugega.
Potem spet mail »We have received your fax, but there is no address of addressee and no
tracking number on it.«
Valda tega ni na listku za priporočeno pri slovenski pošti. Grem spet na pošto, mi pripišejo Tr. Nr. in celo poštemplajo. Seveda za »uradno kopijo« pošta zaračuna 4 ali 7 eur če se ne motim.
Na koncu, po točno 48 mailih dobim« The tracking information you provided was invalid and we were unable to confirm delivery of the item associated with this claim. As a result, the
case is now considered closed and we are unable to process a refund.«
Tako sem ostal brez produkta, brez denarja in z ca. 15 eur dodatnih stroškov za poštnino in kopije po "uradnem ceniku pošte slovenije". Aja, pa brez volje.
Tu pa je ta traking Nr., vidim da še deluje:
http://sledenje.posta.si/?tracenumber=RR304372014SI&type1=1&type2=1
Kasneje sem dobil tudi potrjeno poizvednico od pošte, da je prodajalec zadeve sprejel. Ampak ker je to vedno kasneje kot pa ti paypal da rok, lahko grem s to poizvednico samo na wc.
Finta tega pa naj bi bila, da sumljivim prodajalcem zaprejo paypal račun z denarjem vred in ga zamrznejo brez pojasnila za 180 dni dokler jim prodajalce ne dokaže resnih namenov in faksira vsega živega . Denar vmes obračajo. Marsikateri prodajalec obupa in vse skupaj pusti. Denar ostane seveda paypalu. In ker je potem denar kvazi njihov, seveda svojega denarja ne bodo vračali ampak te na fino skenslali.
In tega je baje na tisoče. Lahko si malo prebereš na
http://www.paypalsucks.com/, tam ko opisujejo sistem njihovi bivši paypal zaposleni ali pa po forumu.
Tako da raje pošlji iz Avstrije ali pa izberi drago varjanto, samo pazi, paypal ne krije poštnine pri pošiljanju nazaj in ta je pogosto lahko več kot pa produkt sam