Dopuščam možnost, da si zadevo napačno razlagam.
Torej:
Z LPP-ja (še) nisem prejel odgovora.
Torej:
Citat:
Pozdravljeni.
Danes sem opravil nakup kartice Urbana, pri čemer sem na obrazcu izbral možnost
"splošna".
Ta opcija naj bi se obravnavala kot mesečna vozovnica, ki bo prenehala veljati s
koncem dne 5. septembra.
Terminska kartica - http://www.jh-lj.si/holding/urbana/terminska
Vrednostna kartica - http://www.jh-lj.si/holding/urbana/vrednostna
Pri nakupu me je uslužbenka vprašala, za kolikšno vrednost naj mi napolni
kartico.
Rekel sem ji, da naj polni za 25 evrov.
Terminska kartica, kakršna je predstavljena na vaši spletni strani, je
modro-sive barve.
Če imam jaz torej terminsko kartico (dobil sem namreč modro-sivo kartico), zakaj
je bila potlej polnjena s 25 evri, namesto da bi zanjo kot občan (trenutno še
absolvent, a mi status kmalu poteče) plačal 34 evrov?
Na spletni strani tudi piše, da je za izdajo terminske kartice poleg osebnega
dokumenta potrebno predložiti tudi trenutno mesečno vozovnico. Meni tega ni bilo
potrebno storiti, uslužbenka mi namreč tega ni omenila.
Poleg vsega navedenega sta na moji kartici ime in priimek, kar pomeni, da naj ne
bi bila prenosljiva. (Neprenosljivost velja za terminsko kartico.)
- Je torej pri izdaji kartice prišlo do zmote uslužbenke?
- So podatki na vaši spletni strani napačni?
Lep pozdrav.
Z LPP-ja (še) nisem prejel odgovora.