Nabavil sem prenosni ultrazvok preko EBAY prodajalca iz ZDA (cena nekaj čez 100€). Garancijo je ta firma za izdelek postavila 2 leti. Delal mi je 4 dni in se pokvaril. Zato sem ga po dogovoru poslal nazaj pod garancijo in čakal kakšne tri mesece, po večkratnem posredovanju preko elektronske pošte, kaj se dogaja, preden so mi ga ponovno poslali. Vmes so pošiljali vprašanja, če sem prebral navodila in uporabil pretvornik za evropski trg itd…Ja logično, saj drugače mi ne bi delal niti 3 minute..Seveda niso hoteli slišati, da bi krili stroške poštnine. To sem še požrl. Videl sem, da so mi poslali istega popravljenega. Ok, ni panike, samo da dela.. Zadeva je funkcionirala skoraj dva dni. Zopet se pokvari. Nakar se z njimi dogovorimo, da jim ga ponovno pošljem in mi bodo povrnili vse stroške, torej nakupa in za vse poštnine. Jim ga pošljem in čakam…Nekaj mesecev, oni pravijo, da niso dobili in da ne ignorirajo svojih kupcev. Po poizvedbi s strani pošte imam papir, ki jasno kaže, da so oni že davno to prejeli in me še vedno ignorirajo..Kaj lahko v tem primeru sploh storim? Kakšne ideje? Prosim..
Hvala
Hvala