Pomoč prosim! Nakup iz ZDA ignoranca prodajalca

Enik

Pripravnik
19. sep 2007
159
0
16
Ljubljana
Nabavil sem prenosni ultrazvok preko EBAY prodajalca iz ZDA (cena nekaj čez 100€). Garancijo je ta firma za izdelek postavila 2 leti. Delal mi je 4 dni in se pokvaril. Zato sem ga po dogovoru poslal nazaj pod garancijo in čakal kakšne tri mesece, po večkratnem posredovanju preko elektronske pošte, kaj se dogaja, preden so mi ga ponovno poslali. Vmes so pošiljali vprašanja, če sem prebral navodila in uporabil pretvornik za evropski trg itd…Ja logično, saj drugače mi ne bi delal niti 3 minute..Seveda niso hoteli slišati, da bi krili stroške poštnine. To sem še požrl. Videl sem, da so mi poslali istega popravljenega. Ok, ni panike, samo da dela.. Zadeva je funkcionirala skoraj dva dni. Zopet se pokvari. Nakar se z njimi dogovorimo, da jim ga ponovno pošljem in mi bodo povrnili vse stroške, torej nakupa in za vse poštnine. Jim ga pošljem in čakam…Nekaj mesecev, oni pravijo, da niso dobili in da ne ignorirajo svojih kupcev. Po poizvedbi s strani pošte imam papir, ki jasno kaže, da so oni že davno to prejeli in me še vedno ignorirajo..Kaj lahko v tem primeru sploh storim? Kakšne ideje? Prosim..
Hvala
 

eazy

Rjuhar
5. sep 2007
12.971
3
38
Citat:
Uporabnik Enik pravi:
Nabavil sem prenosni ultrazvok preko EBAY prodajalca iz ZDA (cena nekaj čez 100€). Garancijo je ta firma za izdelek postavila 2 leti. Delal mi je 4 dni in se pokvaril. Zato sem ga po dogovoru poslal nazaj pod garancijo in čakal kakšne tri mesece, po večkratnem posredovanju preko elektronske pošte, kaj se dogaja, preden so mi ga ponovno poslali. Vmes so pošiljali vprašanja, če sem prebral navodila in uporabil pretvornik za evropski trg itd…Ja logično, saj drugače mi ne bi delal niti 3 minute..Seveda niso hoteli slišati, da bi krili stroške poštnine. To sem še požrl. Videl sem, da so mi poslali istega popravljenega. Ok, ni panike, samo da dela.. Zadeva je funkcionirala skoraj dva dni. Zopet se pokvari. Nakar se z njimi dogovorimo, da jim ga ponovno pošljem in mi bodo povrnili vse stroške, torej nakupa in za vse poštnine. Jim ga pošljem in čakam…Nekaj mesecev, oni pravijo, da niso dobili in da ne ignorirajo svojih kupcev. Po poizvedbi s strani pošte imam papir, ki jasno kaže, da so oni že davno to prejeli in me še vedno ignorirajo..Kaj lahko v tem primeru sploh storim? Kakšne ideje? Prosim..
Hvala

pozabis na vse skupaj in nadaljujes zivljenje, razen ce mislis da je za 100€ potrebno aktvirati 15 odvetnikov in temu posvetiti se 5 let zivljenja

se zgodi.press
 

Spirit

propeler
18. jul 2007
5.746
1
36
žal mi je ampak dvomim, da boš kaj dosti uredil, ker si to enostavno lahko privoščijo zaradi razdalje... imaš kakšen link te naprave, me firbec matra kaj si to nabavil.


Se pa tukaj spet pokaže pregovor, ki dostikrat drži "kdor poceni plača, dvakrat plača"... žal
 

Enik

Pripravnik
19. sep 2007
159
0
16
Ljubljana
Bo bližje 200€..Imaš na nek način celo prav s to filozofijo..To je najbolje za lastno zdravje in za pohlevno slovensko mentaliteto..Vzamem na znanje in je ena izmed opcij..
še kakšna druga ideja?
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.113
4.083
113
Imaš kakeršenkoli račun ali dokazilo o nakupu?

Garancija je bila v smislu napisa "waranty" ali je bil dejansko kakšen papir?

Žal je tako da je nakup preko ebaya kar se tiče paprilologije zaključen z dnem ko poteče čas za protožbe na stani ebaya. To si že zdavnaj zamudil, če imaš še kakšne uradne papirje (račun izdan na pravno osebo v ZDA, ...) potem lahko:
1. zagroziš s tožbo preko pooblaščenega odvetnika v ZDA
2. dejansko pooblastiš odvetnika in (iz)tožiš

... kolikor vem je zakon za "varovanje potrošnikov" v ZDA še nekoliko bolj strog, ampak ti si tujec iz 3jga sveta in verjetno rabiš en kup papirologije (in ogromno denarja) da bi sploh lahko prišel po uradni poti nazaj do svojega denarja. Skratka, pozabi & požri, pa izkušnaj več za drugič!

Opcija B je da dobiš nekega američana (= ga poznaš in ima čas se ukvarjat s temi bedarijami) pa da on ureja kot domačin po uradni in neuradni poti.

Sej pravim če nimaš računa potem najbolje pozabit vse skupaj, mogoče vsak dan pošiljat 3 maile in upat da se te naveličajo in ti nakažejo denar!
grin1.gif
 

ceedevita

Majstr
24. jul 2009
6.879
107
63
štajerska
pohlevna slovenska mentaliteta s tem nima nič.

lahko najameš odvetnika v ZDA in jih tožiš.

sporočiš islamskim skrajnežem, ta je tisto podjetje nekaj grdega govorilo o njihovem preroku.
 

Enik

Pripravnik
19. sep 2007
159
0
16
Ljubljana
hysterical-1.gif

hvala, to sem rabil, da se malo nasmejem..
Imam vse papirje, z odvetniki zadeva odpade, se mi ne da...Ker nikoli ne veš kako ti lobiji zapeljejo stvar in bom na koncu preplačal, da bom ego nahranil...
Nič, bom z maili težil še nekaj časa, potem pa anti reklama z vso dokumentacijo ki jo imam...po kakšnih tujih forumih (D, ZDA) in jim po mailu pošljem, kjer lahko berejo o svojem korektnem poslovanju...seveda jih bom pred tem na to opozoril..
10.gif
 

Pepe

Guru
20. sep 2007
13.482
5.023
113
Mogoče bi bila poceni rešitev (ali vsaj upanje), če najdeš forum, kjer se debatira o njihovih produktih in tam objaviš svojo zgodbo z dokazili vred.
Sicer pa so mi pravili, kako so Američani poslovali s kakimi našimi izdelovalci oblačil. Proizvajalec je tako pomembno naročilo spustil skozi večkratno kontrolo, da bi ja bilo vse v redu. Američani pa so potem lepo zahtevali v primernem znesku dobropis, ker so odkrili napake v poslanem blagu. Blago je sedaj raztreseno po trgovinah po ZDA in se lahko proizvajalec sam prepriča o napakah ali pa dajo kar dobropis v višini npr 20%. Potem pa dilema ali zapraviti več denarja za potovanje ali pa dati dobropis...
 

Enik

Pripravnik
19. sep 2007
159
0
16
Ljubljana
Hvala za nasvete, bom poslal en presing mail, potem pa se bom glede na reakcijo odločal naprej. ZDA, ciganska posla, nimaš kaj..
 

ghibli

barbarski, nasilni, objestni motoristični norec
18. sep 2007
2.132
1
38


Citat:
Uporabnik Enik pravi:
Nabavil sem prenosni ultrazvok preko EBAY prodajalca iz ZDA (cena nekaj čez 100€). Garancijo je ta firma za izdelek postavila 2 leti. Delal mi je 4 dni in se pokvaril. Zato sem ga po dogovoru poslal nazaj pod garancijo in čakal kakšne tri mesece, po večkratnem posredovanju preko elektronske pošte, kaj se dogaja, preden so mi ga ponovno poslali. Vmes so pošiljali vprašanja, če sem prebral navodila in uporabil pretvornik za evropski trg itd…Ja logično, saj drugače mi ne bi delal niti 3 minute..Seveda niso hoteli slišati, da bi krili stroške poštnine. To sem še požrl. Videl sem, da so mi poslali istega popravljenega. Ok, ni panike, samo da dela.. Zadeva je funkcionirala skoraj dva dni. Zopet se pokvari. Nakar se z njimi dogovorimo, da jim ga ponovno pošljem in mi bodo povrnili vse stroške, torej nakupa in za vse poštnine. Jim ga pošljem in čakam…Nekaj mesecev, oni pravijo, da niso dobili in da ne ignorirajo svojih kupcev. Po poizvedbi s strani pošte imam papir, ki jasno kaže, da so oni že davno to prejeli in me še vedno ignorirajo..Kaj lahko v tem primeru sploh storim? Kakšne ideje? Prosim..
Hvala

ebay naguzi pač

pa spet... UALAM SE
hysterical-1.gif


btw slovenska pohlevnost ali kako je že nekdo napisal res nima nič pri temu.
naivnost, nerazgledanost, biti v trendu(ebay) in še podobnih neumnosti sodobnih kupcev preko neta pa ima.

pri kakem studiomoderna nakladaču bi ta jajc verjetno plačal kak € več sam garancija bi pa bila
ampak biti globalist nima cene. res je da ti analna odprtnina občasno zraste zaradi dobrih nategov sam to ni primarnega pomena
pohvaliti se pred ekipo "to sem kupil prek ebaya iz USA" je pa kot imeti Mastercard
hysterical-1.gif
 

tony

Guru
23. jul 2007
9.676
1.487
113
Eby ima za takšne primere dispute console. Uporabi ga. (Ni pa jasno: si feedback prodajalcu že pustil ali ne?)

Vsekakor mu predlagaj, naj ti vrne $$$ (ne Paypal bo najlažje), ti pa njemu pokvarjen izdelek.
 

Pbutec

100. registrirani uporabnik
20. jul 2007
15.160
3.630
113
Marlbor
Ustvariš en fejk username na ebay, pa "kupuješ" te njihove ultrazvoke in puščaš negativne feedback-e. Če ne drugo, boš pa nahranil svoj ego, pa še koštal te ne bo nič, njim boš pa živce požrl.
 

sad

Guru
24. avg 2007
21.046
9.688
113
Ne bo šlo, saj ne moreš feedbacka takoj dat, mora minit nekaj dni.
 

Pbutec

100. registrirani uporabnik
20. jul 2007
15.160
3.630
113
Marlbor
Citat:
Uporabnik sad pravi:
Ne bo šlo, saj ne moreš feedbacka takoj dat, mora minit nekaj dni.
Pa saj je dovolj že, da jim zaključuje oglase, licitira na dražbe. Živcev jim bo zagotovo pobral še pa još. Pa označi, da je plačal in pol po mailih gnjavi, kdaj bodo poslali.
evil.gif
Pa potem odpira dispute ...
 

ThorZEN

Fizikalc
18. avg 2007
2.304
32
48
Odličen način da izgubi še ebay account. Kaj bo pa disputiral, če nima dokazila da je plačal?