Zakaj odpor do sveme: Zato ker so tako visoki, da jim je pod častjo obvestit lastnika da je telefon popravljen. Seveda sem jaz po "predvidenem" času popravila večkrat poklial če je bil popravljen pa ni bil, potem pa sem se naveličal (telefon in čas pač še vedno ni zastonj pa tudi nekako imam odpor biti "1. v čakalni vrsti" 10 minut.....
da ne pišem drugih (znova)pikantnih podrobnosti ki sem jih imel ob servisiranju ENEGA SE. Kaj se šele dogaja drugim ki jih imajo več.
Tako je, pač za 1 evro ne pričakujem symbiana, pa navigaicije, nekako pa pričakujem da bo telefon premorel klicanje (in reimo SMS čeprav ni nujno)kaj več kot nekaj dni po nakupu in da z njim ne bom imel težav.
A je tako težko ugoditi željam kupcam (res da je cena 1 evro, samo je pa zraven 12 mesečni aneks in glede na to da subvencijonirana vrednost znaša za kak high telefon tudi nekaj 100 evrov bodo tudi tule dali na obroke (12 naročnin) tistih nekaj 10 evrov. drugač naj pa nekje na kitajskem kjer so včeraj prišli do elektrike poženejo proizvodnjo GA 628 ali pa 3310. RAzvoj ne stane nič, kupcev pa ne bi manjkalo....(je pa vprašanj eče bi obdržali kvaliteto iz tistih časov)