Uporabljate neposodobljen brskalnik. Ta ali druga spletna stran morda ne bo prikazana pravilno. Posodobite brskalnik ali uporabite alternativni brskalnik.
Pomaga če napišeš za kater avto gre...in tudi še kaka slika od malo dlje bi pomagala.
Običajno se zaradi take cevi ne zavrže celega avtomobila....
(Kolikor se pač vidi bi sklepal da je to cev pred zračnim filtrom..in ti zdaj vlečevzrak noter predvsem preko te luknje. Škoda? Nobene. Edino ne vleče hladnega zraka s sprednje strani amapk segretega izpod motornega pokrova kar se odraža na manjši moči oz. odzivnosti).
Pri starih avtih je pač treba vzeti v zakup da je skoz nekaj za popravljat. Tole cev dobiš na odpadu za par eur. Lonec poglej za rabljenim...je nekaj letanja a na koncu si za 50 eur normalno vozen (trenutno si tako ali tako...a na splošno).
kvecjemu manjso...ker bodo tlaki stimal in bo luftmeser sporocal pravi pretok lambdi...in motor ne bo vec v zasilnem programu...s poceno cevjo ne vem ce bi prsu cez tehnicnega (plini)
A ni lufmeser bližje motorju, torej za filtrom in tako tale razpoka ne vpliva nanj, ker pač pravilno zmeri pretok in upošteva tudi kar vleče skozi tole razpoko v cevi? A motor ima zdej v zasilnem programu?
Ta stran uporablja piškotke, ki vam pomagajo prilagoditi vsebino in funkcionalnosti ter obdržati prijavo, če ste registrirani.
Z nadaljnjo uporabo tega spletnega mesta soglašate z našimi piškotki.