Ker do delovne temperature pride avto pozneje kot običajno je lahko več vzrokov in sicer, slabo delovanje vodnega termostata ki ima za posledico, da mora se segreti več količine vode v hladilnim sistemu, pa še se ta istočasno ohlaja v glavnem hladilniku in radiatorju za ogrevanje. Poleti če nam avto zakuha po navadi najprej vklopimo gretje kabine, odpremo okna in znižamo s tem temperaturo motorja za nekaj trenutkov, pa potem ugasnemo motor in odpravimo napako. Da je problem v opisanem najlažje ugotoviš, če po krajšem času potipaš dovodno cev v hladilnik avta, v hladilnik ne bi smela pritekati vroča voda, to namreč mora zadržati vodni termostat, tako da voda kroži samo skozi radiator. Čeprav si napisal problem ogrevanje kabine, pa tudi motorja, se torej kabina ne zagreje, ker se motor najprej ne zagreje. Lahko je problem preklopni ventil gretja (ročica, s katero preklopimo na ogrevanje), pa upam da ne, je v sistemu premalo hladilne tekočine, kar povzroči slabo kroženje in delovanje sistema. Si preveril nivo tekočine ? Zanimivo, da tipalo v delu cevi ki je že na suhem (manjka kak liter, dva tekočine) sploh več ne kaže pravilno temperaturo. Tu je še Passat, ki ga ne poznam prav dobro, je pa pri večini vodno hlajenih motorji precej skupnega, se razume pa tudi posebnosti. Prav bi bilo da prideš na jasno kaj je problem, ker iz tega lahko pride hitro do večjih nepotrebnih stroškov, najmanj je še to da te zebe v kabini (bunda pomaga).