PLATISCA PASSAT

pokec

Zelenc'
30. avg 2009
9
0
1
zdravo

na passatu sem imeu original felgo 15" et 38 7J 5*112 pnevmatike 205 60 15, sedaj pa sem dal gor felge 17" et 35 7J 5*112 z letnimi prnevmatikami 225 45 17.Sam sem opazil da pride guma blizu celjusti in obcasno pri ostrem zaviranju guma podrsa. Se da tezavo resiti z distancniki morda? lp
 

Pbutec

100. registrirani uporabnik
20. jul 2007
15.160
3.630
113
Marlbor
Meni ni prav nič jasno. Guma pride blizu čeljusti? Predvidevam, da kraki platišča pridejo blizu čeljusti, čeprav se mi zdi nemogoče glede na ET, ampak potem navajaš da pri ostrem zaviranju malo podrsa, kaj sicer pa ne? Imaš vse skupaj malo razmajano ali kaj?
 

pokec

Zelenc'
30. avg 2009
9
0
1
ne dejansko je guma blizje celjusti razmak je samo nekje centimeter na drugem avtu sem gledu je ta razdalja nekje vsaj 2cm. ne razmajano ni nic potem bi imel s tem tezave tudi na prejsnih felgah?
 

sonick

Polo 6n2 frajer
22. sep 2007
3.091
0
36
on the run
Pa o kaki čeljusti ti to
crazy1.gif
Pa še večjo si dal.....je radij večji tako, da je še vse bolj vstran od "čeljusti" al karkoli.............

Pomoje ti malo mešaš kakšna imena........
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.113
4.083
113
Na pamet mi prideta dve stvari:
- guma drsa ob (notranji) kolotek zaradi širine (ampak kaj ma to veze z zaviranjem?)
- zavorne čeljusti drsajo ob platišče (isto ne vem zakaj bi med zaviranjem to nastalo?! poleg tega pri prehodu na večjo dimnezijo dobiš "več" lufta po višini in ne manj, po širini maš sicer manjši ET ampak spet ne kritično)

.. skratka po mojem skromnem mnenju ti drsa nekaj drugega oz. je mogoče med menjavo ratalo kaj zmaknjeno. Drugače pa če res drsa zaradi manjšega ETja in to samo med zaviranjem preveri pritrditev zavor.
 

o0o0ki

Pripravnik
21. apr 2008
323
0
16
Ljubljana
Meni je tudi pri prejšnem avtu guma drgnila ob koloteko, ker so bile pnevmatike toliko širše, vendar le ob močnem zavijanju, torej je bila guma obrnjena skrajno levo ali desno. No, tega sm se kmalu navadil in sem le izjemoma vrtel gume skrajno v eno stran.. Res pa je, da je bil to moj prvi avto, nizkega cenovnega razreda, in mi ga nekako ni bilo škoda.

Prilepi kakšno sliko sem, da vidimo kok je lufta med čeljustmi in platiščem.. Verjetno ne bi smelo biti težav!
 

pokec

Zelenc'
30. avg 2009
9
0
1
malo napako naredu med vecjim zavojem ne zaviranjem tak sem mislil. drugace pa celjusti ali roke to imam u glavi da drsa nisem zihr?
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.113
4.083
113
No, je precejšnja razlika!
evil.gif


Ja pri passatu (domnevam da gre za prejšnjo generacijo) ti lahko drsa po koloteku oz. celo na delu roke - spodnji del kjer je "vpetje" na most.

Stvar se lahko reši z distančniki, samo pazi do kje ti pride potem zunanji rob platišča (če ti kolo preveč gleda izpod blatnikov tudi ni legalno).

A imaš mogoče avto tudi nižan?
 

pokec

Zelenc'
30. avg 2009
9
0
1
no saj to podrsa samo u kakem kroznem ko je nagib drugace tece vredu. ne avto ni nic nizan drugace sem pa razmislal tut v tej smeri sm pol pa res nevem kako se bi ta stvar speljala?
 

mac77

Fizikalc
22. avg 2007
4.541
37
48
Verjetno ti drsa pri gornjem vpetju kje sta skupaj vpeti obe roki. Tam je ze pri "originalu" zelo malo lufta.
Zadevo si poslabsal z ETjem 35. Koliko se spomnim napamet pri takih platiscih mora biti ET vsaj 43 ali 45.
Treba bo zaloziti z distancnikom.
 

Pbutec

100. registrirani uporabnik
20. jul 2007
15.160
3.630
113
Marlbor
Z distančniki bo še znižal vrednost ET-ja, tak da predvidevam da bo še bolj drsalo!?
 

pokec

Zelenc'
30. avg 2009
9
0
1
ja tak ko je mac77 reku drsa obcasno v zavojih pri zgornjem vpetju. resitev distancniki ja ali ne?
 

mac77

Fizikalc
22. avg 2007
4.541
37
48
distancniki ali pa druga platisca.
ET0 pomeni recimo da je "stena" tocno v sredini platisca
 

Pbutec

100. registrirani uporabnik
20. jul 2007
15.160
3.630
113
Marlbor
Hja, samo glede na to izjavo
Citat:
Zadevo si poslabsal z ETjem 35. Koliko se spomnim napamet pri takih platiscih mora biti ET vsaj 43 ali 45.
mi sedaj ni ravno jasno, zakaj bi distančniki uredili problem.
 

mac77

Fizikalc
22. avg 2007
4.541
37
48
tu se drgne?
Pol dobis felno bolj ven od vpetja ce dodas distancnik
912289-podvozje.jpg
 

Priponke

  • 912289-podvozje.jpg
    912289-podvozje.jpg
    36,1 KB · Ogledi: 308
Nazadnje urejeno:

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.113
4.083
113
Če je J isti (širina platišča) kar je razvidno da je, potem načeloma rabiš isti ET. Če mu zaradi širine gume le-ta drsa po notranji strani koloteka potem je distančnik rešitev (ET (oddaljenost od centra) se poveča). Vsaj tako naj bi bilo, ne dam pa roke v ogenj ker obstajajo tudi negativni ETji ipd.!
grin1.gif