platišča: na passatu spredaj et37 namesto et 45

stop

Majstr
5. sep 2007
3.203
397
83
Las Vegas
Pri nakupu jeklenih platišč( z gumami) sem bil danes malo šlampast, oziroma nepozoren na drobne oznake platišč...
Namesto originalnih et45 sem kupil et37 in jih na sprednji osi tudi menjal. Vem da to pomeni da je felgna sedaj 8mm bolj v blatniku.. Zdej tudi če se malo zapeljem nimam slabega občutka, vendar me kljub temu zanima kaj to pomeni na dolgi rok( obraba),napetosti v podvozju? lega na cesti in tudi pri policajih. Če pa je kdo fizikalni majster pa mi naj pove kaj to pomeni pri legi v ovinkih.
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.150
4.131
113
V osnovi če gume ne drsajo oz. ne gledajo izpod blatnikov stvar funkcionira. Če nimaš največje možne širine gum, ki pašejo na avto (domnevam da ne ker gre za jeklena platišča) potem je malo verjetno da bi se pojavil prej omenjen problem.

Kar se tiče ETja seveda spremeni geometijo podvozja, odvisno od avta ampak lahko bo malce napačna optika itd. samo tistih par mm se ne bi smelo prav veliko poznati. ČE je offset negativne sicer lahko rešuješ z distančniki (ampak 8mm razlike pomeni da bi rabil distančnik z luknjami enako kot na pestih in potem daljše vijake = mogoče še večja bedarija kot pa da voziš tako kot je).

Kar se tiče lege vozila, sedaj imaš 2x8mm ožji kolotek kar pomeni slabšo lego!
evil.gif
 

stop

Majstr
5. sep 2007
3.203
397
83
Las Vegas
...kaj pa razlika sprednja: zadnja os -bom vseeno probal čimprej na obeh oseh montirat enaka kolesa
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.150
4.131
113
Aja imaš samo dve.

Jah potem zadaj montiraj te z napačnim ETjem ker ne bo nič škodilo, spredaj daš tiste s pravim in je rešeno. Zaradi razlie spredaj zadaj ni potrebe kupovar novih platišč, sploh pa ne še enega kompleta napačnih!
grin1.gif
 

Sheriff

Fizikalc
26. jan 2009
1.953
0
36
V takem primeru grem jst sm KLIK in zadevo rešmo
ET ima neki odstopanja a pr teb je to že skor na meji, tko da pejt raj to prevert.
Sej ti tm lohka nardijo distančnike da bo to tip-top
wink-1.gif


LP,S
 

CupraR

Majstr
21. sep 2007
5.639
146
63
Citat:
Uporabnik Utisevalec pravi:
V osnovi če gume ne drsajo oz. ne gledajo izpod blatnikov stvar funkcionira. Če nimaš največje možne širine gum, ki pašejo na avto (domnevam da ne ker gre za jeklena platišča) potem je malo verjetno da bi se pojavil prej omenjen problem.

Kar se tiče ETja seveda spremeni geometijo podvozja, odvisno od avta ampak lahko bo malce napačna optika itd. samo tistih par mm se ne bi smelo prav veliko poznati. ČE je offset negativne sicer lahko rešuješ z distančniki (ampak 8mm razlike pomeni da bi rabil distančnik z luknjami enako kot na pestih in potem daljše vijake = mogoče še večja bedarija kot pa da voziš tako kot je).

Kar se tiče lege vozila, sedaj imaš 2x8mm ožji kolotek kar pomeni slabšo lego!
evil.gif

Nižji kot je ET bolj vn pride, torej z ET37 bo vse skupaj razširil.

Nove feltne bi dal jaz zadaj, ponavadi so tam gume že serijsko bolj notri. Podvozje kaj občutno zarad take spremembe ne bo trpelo, se bo pa avto lepše peljal. (rit je bolj mirna)

Če bo slučajno smešno zgledalo zarad "starih feltn" z višjim ET-jem, zadevo enostavno rešiš z distančniki in po vsej verjetnosti z dodatnimi daljšimi vijaki. Stock vijaki so ponavadi tm za distančnike do 5mm še ok.
 

Ice

Pripravnik
17. avg 2007
816
19
18
Ma kakšna meja od kje tebi taka butasta informacija??

Najprej nej napiše letnik vozila da se sploh ve od kje do kje je meja.

Če ima do modela 3C potem je razpon od 35-47..še vedno ne vemo ali je ista širina, kajti lahko ima 6 ali 6,5 širine itd...kar se lahko izravna in je samo 1mm ali dva razlike...ne komplicirati po nepotrebnem.

Kot je napisal zadnji, ET37 dej zadej in zadeva je rešena. Lahko daš skor še 12mm distančnik zadaj tolk je prostora..itd...
 

stop

Majstr
5. sep 2007
3.203
397
83
Las Vegas
na et37 bom dal zimske gume- da bo za ziher še za verige prostor če bo slučajno kdaj treba montirat
 
Nazadnje urejeno: