Pirelli RFT gume na navadna platišča

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
53.234
7.039
113
Sicer ne vem točno za te pnevmatike in platišča, ampak jaz sem enkrat dal RFT gume na navadna platišča, nevede.

Mi je pa mojster rekel, da je to "prepovedano", potem pa se dobro uro jebal, da je spravil gor, ker imajo bojda RFT platišča bolj grobe robe, da rob gume lažje prime, etc etc...

Vozil se eno sezono, potem pa dol dal, drugih problemov, kot montaža gor, ni bilo, je pa potem potrebno malo bolj vestno preverjati tlak gume
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.145
4.127
113
RFT gume rabijo obvezno beleženje tlaka, zato se jih ponavadi montira na platišča ki imajo "senzorje". Gume so tudi trše (boki) zato se za njih uporablja namenska platišča (ni pa nujno) ki imajo drugačen (manjši) "rob". Tako menjava run-on-flat gume za navadno ni priporočljiva. V kontra smeri mislim da nebi smel biti problem (z upoštevanjem pravila o senzorju tlaka).
 

SouthPark

Jas da nea vem?! Ka te je...
5. sep 2007
24.570
5
38
Klobukarjev dol
To sem bral ja, da ne priporočajo dat na navadne felne, ker 'bi se lahko zgodilo, da voznik nebi opazil, da je guma prazna'. Ampak glede na to, da opazim, ko je na eni gumi za 0.2 mimo tlak...
smirk-1.gif


Za fotra lahko namreč dobim ugodno rabljen letni komplet Pirelli Euforia RFT.

Torej gre na navadne felne, samo vulkanizerja treba opozorit, hvala
zmaga.gif
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.145
4.127
113
Pri RTF ne boš opazil da je tlak nižji ker je guma že na splošno trša, tudi ko se totalno sprazni je dokaj trda in normalno vozna. Problem je če se s tako gumo potem greš vozit dalj časa ali pa na reli ker ti raztrga boke! Zato obvezno senzorji, sej načeloma se jih da kupit dodatno (vprašanje če je RFT guma potem še cenejša)!
grin1.gif
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
53.234
7.039
113
Ali pa če se furaš večino časa "po naselju", guma se ti vmes izprazni, tega ne opaziš, ker je pač RFT, potem pa greš enkrat na AC in nateraš avto, gumo pa raznese...če bi že kdo imel RFT brez senzorjev, za po mestu furat ni frke, ker tudi če ti jo ftrga, se to zgodi pri minimalni hitrosti, zvit pleh in to je to. Ampak preden se gre na daljšo furo ali pa na AC pa obvezno preverit tlak
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
53.234
7.039
113
Nisem sprobal, ampak naj ne bi bilo, mogoče tudi odvisno od podlage, bi ugibal. ampak RTF bi naj šla prazna tudi do 80kmh, če sem si prav zapomnil ta podatek?
 

mdragan

Pripravnik
30. okt 2014
993
6
18
Meni te RTF so eno obicno drago sranje....kot fora npr da avto nima rezervn gume ampak kompresor....sranje na kvadrat...ce presekam gumo moram poklicat avtovleko...katastrofa
 

Dr_Strangelove

Fizikalc
1. nov 2007
3.073
2
36
www.pentagon.gov
Saj pri večini novih avtov moraš pri konkretni poškodbi klicat vleko. Ker nimajo rezervne gume, četudi nimajo RFT gum.

o delajo zato, ker se na račun rezervne gume pač pridobi nekaj na teži in prostoru prtljažnika. 90% folka pa itak nima pojma o menjavi gume in tudi če bi imeli pravo rezervno, bi še vedno klicali vleko. Na avtocesti recimo pa sploh ne smeš menjavat gum.

Izjema je samo vukojebina, kjer avtovlek pač ni in rezervna guma lahko prav pride.
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
53.234
7.039
113
po pravici povedano, ob vseh asistencah, se tudi sam ne bi ukvarjal s menjavo gume, edino če bi tako zahtevale okoliščine...
 

darwin

Majstr
17. avg 2007
621
400
63
Citat:
Uporabnik SouthPark pravi:
A dejansko ni za opazit razlike, če se izprazni?

Jaz nisem opazil in če me bi imel senzorja, bi se vozil po (napol) prazni.

Je pa tudi v navodilih za uporabo avta pisalo, da je senzor obvezen, če uporabljaš RFT.