Komplet te italijani so padli na nivo tajvancev in kitajcev. So pa vzdržljivi. Sem l. 2011 zase gledal nekje 400-500 kubov. Suzuki burgman 400, majesty 400, mp3 400, piaggio xevo 400, atlantic 500. seveda vse novo. yamaha in suzuki sta pojem zase, piaggoti, kot bi jih v ponedeljek zjutraj skupaj zmetali. Kvaliteta plastike, kvaliteta spojev, lakiranja, Japonci svetlobna leta pred ostalimi. kupil sem yamaha majesty 400.
Zadnji yamahin motor komplet narejen na Japonskem. Sem ga malo butnil in neke plastike menjal, vse povsod napisi made in Japan, še na dunlop gumah isto. No tudi na tem je crknla benz pumpa, srtrošek minimalen - 400 EUR
.
Tudi lani gledal vse po vrsti za sina. kitajci, korejci in tajvanci odpadli v štartu. Na koncu ostal Fly in Yamaha neos. yamaha, kar se kvalitete vsega zgoraj naštetega tiče, spet svetlobna leta pred ostalimi. Zatakne se nekje drugje. neos je po velikosti bolj podoben Zipu, kot Flyu. Odsotnost prednjega predala in pa cena. Piaggio 2k, yamaha 2,5 plus 270 za blokado na 25 km/h + homologacija. 3 jurje za ta jajček je pa res preveč. Vezeli smo fly. edina zamera zaenkrat so odsotnost dnevnega števca km. To tamali rešuje, da za vasako ko tanka slika skupni števec in pa ura na baterijo, da jo zamenjaš moreš prednji konc plastik razdret in števc. Idiotsko, da niso na aku zvezali. Aja vse vkup je made in Vietnam in ne Italy.