Piaggio Liberty 125

Mato

Majstr
3. okt 2007
2.078
391
83
Zdravo.

Za vožnjo v službo sem kupil poštarski Motorček

Drugače je vse OK, edino pri zagonu grozno zaropota - cinglja.
A odpraim težavo, če zamenjam starter ?

Za ta letnik ne uspem najti kataloga rezervnih delov (2006). Če ima kdo, se priporočam.
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
41.863
5.628
113
www.skuterist.si

A ko zaverglas dodas mal gasa? (1/8....1/4 ...rocke bo ok)...samo ko stisnes start tipko...istocasno ko spustis tipko spustis tud gas
wink-1.gif


Bo manj cingljalo..
 

Mato

Majstr
3. okt 2007
2.078
391
83
Kaj to cingljanje je normalno?
Sem mislil, da je zaradi obrabe. V priliki razdrem, pa da vidimo.
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
41.863
5.628
113
Citat:
Uporabnik Mato pravi:
Kaj to cingljanje je normalno?
Sem mislil, da je zaradi obrabe. V priliki razdrem, pa da vidimo.

Cinglja lahko karkoli......bolj kot štarter bi reku da je tist zobnik poleg štarterja ki skoči vn iz zaganjača

Tole: http://www.skuterist.si/index.aspx?source=katalog&grupa=602&id=PI82531R

Odstrani pokrov variomata ( nekaj 14 vijakov...plus zračni filter i guess..)....spucaj sklopko zaganjača.....namaži...pa ne preveč ker lahko ob vrtenju škropi po variomatu in bo drsel jermen...

Zamenjaj če je zjahan in z pucanjem ne boš rešil problema
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
41.863
5.628
113
Malo masti kapni v puše kjer se vrtijo osi od variomatov (zadaj pri sklopki je mini ležaj) in zaganjača (bronpuši)
 

Mato

Majstr
3. okt 2007
2.078
391
83
Hvala Kameleon za navodila. Se bom lotil zadeve konec naslednjega tedna.

Prvi link sem videl, samo je izpeljank tega motorja toliko, da ne vem, če so deli kompatibilni s prvo verzijo.
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
41.863
5.628
113
Saj mas na skuteristu iskalnik...

Maxiscooter/piaggio/liberty 125....pol mas pa al 97-xx al pa nek novejsi model 04-yy

ce bos pa se vedno v dvomih pa posljes mail z cifro motorja...
 

Mato

Majstr
3. okt 2007
2.078
391
83
KameleON, če bi vgradil tole , a je potrebna tudi menjava glave, ali ne?
In če ostalo pustim enako (uplinjač, izpuh,...) bo motor delal boljše, kot sedaj?
 

Ted

Guru
8. sep 2007
1.710
587
113
300 EUR so ti motorčki? So konkretno zjahani? Vzmetenje, zavore, plastike in ostalo? Ali Je boljše kupit 2, enega za dele
smile-1.gif
. Vzdrževani so verjetno bili (menjava olja in ostale zadeve)?
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
41.863
5.628
113
Sorry jaz bi to vprasal na info@skuterist.si ...

Prvo ko gledam je kompatibilen z Liberty 125 LE....lahko da je samo kaka tipkarska

Ce je kit bi moral met vse...slika lahko da je simbolicna...

Vprasaj na emal pa daj se cifro motorja poleg!
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
41.863
5.628
113
Pa upam da postarski motorcek ni prevec zjahan za takle kit
smile-1.gif


Ce ne glej se za novo gred...ojnico....in kompletno odpiranje masine...
 

Mato

Majstr
3. okt 2007
2.078
391
83
@Ted: Na začetku se je dobilo lepe primerke, sedaj pa ni več veliko izbire. Cena je vseeno ugodna.

@Kamele0N: Sem našel še original Piaggio 200ccm kit. Si bom vzel čas in pregledal cel motor, potem se pa odločim, če se bom poigral s temi zadevami. Kakšne resne potrebe ni, bolj spomini na mladost.