Peugeot 206 - občasno utripa STOP

lost1

mnz
19. jul 2007
8.461
147
63
Kot berem po tujih forumih,je to kar pogost pojav, zdej pa me zanima še če je kdo tukaj gor ki je imel izkušnje s tem.

Ni pravila kdaj se vklopi to opozorilo, običajno se prižge samo za nekaj sekund, recimo 30 sekund. Temperatura vode je normalna,motor je malo masten od olja, tam okoli tesnila glave sicer malo pusca olje,ampak mislim da to nebi smel bit vzrok za to.

Števec za pritisk in temp. olja (skrajno desno) ne deluje, smo sprobali s testerjem, za senzor pa nismo najdli podatka ali kaže pravilno temp. . Mehurčkov v ekspanzijski posodi ni, nivo vode je OK, nivo olja je OK.
Kaj še preveriti oziroma zamenjati,da se znebi tega občasnega opozorila STOP na števcih, ki je enostavno nadležen
grin1.gif


1212619.1109.jpg


Avto je letnik 2002 1.4 75KM,

EDIT: ugotovljeno da na glavi ne pusca nič, le nek semering je ki malo spusca olje.
 
Nazadnje urejeno:

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.145
4.127
113
Zavorno olje?

Edit: sem se spomnil da tale jajc kaže stop tudi če vrata niso zaprta med vožnjo. Lahko da je kakšno stikalo na vratih malce majavo pa se potem med vožnjo preklaplja. Če so še kakšne druge težave (centralno ne zaklepa/odklepa prav) bi sam najprej popravil te malenkosti.
 
Nazadnje urejeno:

Gox

1.200. registrirani uporabnik
24. sep 2007
1.979
71
48
44
www.citroenar.com
Ko smo leto nazaj kupili mami P206 ...sem najprej pol ure ugotvaljal zakaj utripa STOP lučka ... potem sem ugotovil da ko zaprem vrata neha
grin1.gif
 

Konec

Guru
Izključen uporabnik
22. avg 2007
1.924
753
113
GO rica
Temperatura pravis da je normalna... a v trenutku ko se prizge stop kazalec temperature kaj poskoci ? Oziroma ali se v trenutku stopa ukljuci ventilator na hladilniku ?
 

lost1

mnz
19. jul 2007
8.461
147
63
KSZ

Medtem ko nisem bil tukaj sem na testerju ugotovil da ne dela

- druga lamnda sonda, tista za kat.
- prva stopnja ventilatorja ( druga dela normalno)


Pa ni mi jasno zakaj prednje meglenke ne delajo, vse varovalke so OK, lučka na armaturi se prižge, zadnja meglenka dela, prednje pa nikakor ne...čeprov to niti ni pomembna zadeva.

Temperatura načeloma ne naraste kej posebej visoko,tako da sumim da je krivec za občasni stop lambda ali pa 1 stopnja ventilatorja.
Zdej pa samo še najugodneje to rešit
grin1.gif
 

Hondi

Majstr
18. avg 2007
3.595
480
83
senzor temperature hladilne tekočine - ampak v tem primeru je napaka prisotna v spominu napak v motornem ECUju
 

lost1

mnz
19. jul 2007
8.461
147
63
KSZ

No prejle sem se lotil podiranja in ugotovil da oba releja delujeta normalno, tudi če na roko stisnem kontakt releja, se ventilator vklopi ( 1 in 2. hitrost) .

Če pa avto pustim na mestu laufati,pa se pri cca 95°C vklopi STOP, temp. nabije do konca in vklopi 2. stopnjo ventilatorja zato da shladi. Če pa imam prižgano klimo,je pa temp. na mestu, zato ker klima stalno vklaplja 2. stopnjo ventilatorja in posledično se temp. ne dvigne.
Ob priklopu na PC, je temperaturo kazalo enako kot na števcih, je torej to lahko krivec senzor temperature ali ne?

Zdej pa v čem je težava da se vent ne prižge na 1 stopnjo? releji delajo, ventilatorju tudi delata obe stopnje, se kaksna ideja?

odmontiral sem tudi nek upor ventilatorja ( vsaj mislim da je to to) in ko sem ga pomeril z voltmetrom, ima na vseh 3 kontaktih stik. Če je to OK ali ne,pa upam da bo kdo vedu

Zgleda pa približno takole, notri je eno debelo navitje in pa poleg neka zadeva ki izgleda kot upor.

big_140103-195054-09cc38.jpg

13188583694158_B_N.jpg
 
Nazadnje urejeno:

lost1

mnz
19. jul 2007
8.461
147
63
Citat:
Uporabnik Kamele0N pravi:
Žarnice so v prednjih meglenkah?
smile-1.gif

V eni je žarnica izpravna, v drugi je pa sploh ni . Pa tudi ko sem jo vtaknil notri,ni nič svetilo,tako da sem se potem nehal ukvarjati z meglenkami,ker so mi res zadnja briga...
 
20. okt 2008
327
25
28
Ko je pri meni (astra H) odpovedal omenjeni upor je ventilator hladilnega sistema tudi vedno delal na 2 stopnji (ob postanku in odprtih oknih sem mislil, da imam helikopter in ne avto
evil.gif
). Po menjavi omenjenega upora je stvar delovala b.p.

Naj bi se okvara omenjenega upora videla tudi na testerju (vsaj pri meni je bilo tako po besedah mehanika).
 

lost1

mnz
19. jul 2007
8.461
147
63
Citat:
Uporabnik Bastard pravi:
Reostat je to fantje, in če je fuč lahko ne dela določena stopnja

Kaj je reostat in kaksno funkcijo naj bi opravljal?

Ker kot rečeno,če rele ročno preklopim,na ventilatorju funkcionirata obe stopnji. Ko pa z testerjem sprobamo ventilator, se pa odzove samo 2. hitrost, prva pa ne.
 

bolfenk

Pripravnik
12. okt 2009
119
0
16
Možno je da imaš oksidirane kontakte na relejih ki se nahajajo v prednji maski. Tam notri zamaka v tisti prostorček in potem to oksidira in se kontakti odlomijo. Tudi pri mojem P 206 je bilo tako 2001 letnik. Ko sem stal pred semaforjem se mi ventilator ni vklopil, temperatura vode je narasla in lučka STOP se je vklopila.