Passat ni "vžgal"

nadebudnez

Pripravnik
4. okt 2010
243
0
16
Imam 12 let starega passata 1.9 TDI. Doma je vedno garažiran. Akumulator ima drugi, star cca. 4 leta.

Danes sem ga po službi vžgal, se peljal po avtocesti 20 km, ga parkiral in ugasnil pred trgovino. Čez 15 minut sem ga hotel prižgati, a je dajal simptome, kot da je akumulator čisto prazen (komaj malo je zaverglal). Skratka, vžgal sem ga na kable s pomočjo znanca. Sem se peljal nadaljnih 20 km do doma. V garaži sem ga ugasnil in potem je uspešno večkrat vžgal brez problema.


Naj povem še, da je od včeraj do danes bil avto zunaj na parkirišču, nazadnje je bil prižgan včeraj ob 8:00.
Danes ob 16 (torej 32 ur kasneje) ni vžgal. Luči nisem pozabil prižgane.
Nazadnje avto na enak način ni vžgal na morju letos junija, ko avto ni vžgal po 6 dneh mirovanja v kampu.

Kaj je narobe? Akumulator, alternator, ...
 

Daniel

Guru
21. dec 2007
5.688
3.292
113
Zadnjič sem na enem Meganu nove generacije, pred faceliftom moral priviti vijak, ki je gor na delilniku plusa iz akumulatorja. Avto je sicer vžgal normalno, ker je 200 A toliko zapikalo kontakt, vendar potem ni več polnil. Nekaj takih vžigov, pa je bil akumulator prazen. Ko sem privil vijak je takoj v akumulator filal z 20A, da je nadoknadil. Morda imaš kje slab stik.
 

vincent

Guru
Osebje foruma
31. avg 2007
13.264
1.894
113
Probajnres kontakte...odklopi accu..očisti kontakte...pa boš videl če je to...sam sicer dvomim da je to.
Lahko je accu enostavno 'kap' in je spustil dušo.
Možno pa je da ti alternator ne fila in ga je počasi spraznilo..tu bi moral pomeriti koliko fila alternator. Ali pa...ako imaš doma polnilec akumulatorja ga daj filati...pa boš videl če boš čez par dni spet ostal brez baterije...
 

nadebudnez

Pripravnik
4. okt 2010
243
0
16
Evo kaj se je dogajalo...
- sreda 30.7. ob 16:00 ni vžgal po 20 km vožnje (in 15 minut postanku)
- četrtek zjutraj ni vžgal, pomoč s kabli in drugim akumulatorjem, sem šel na "moj" servis in so rekli, da do 14.8. nimajo elekričarja (kaki servis, da to lahko rečejo), nič, sem rekel, da sčistim kontakte in malo WD40-storjeno
- petek zjutraj, enaka zgodba, ne vžge, kabli in vžge; peljem otroka v vrtec stran 3 km; pomotoma ugasnem avto in takoj vžgem in začuda vžge; ocenim, da je kriv akumulator, saj se je čez noč spraznil in ga je alternator napolnil do vrtca (sem bolj laik)
Se peljem na servis in jim kar rečem, da mi zmontirajo novi akumulator, dajo Topla 75 . 134 EUR (so me drapnili?)

Prosim jih, da mi stari akumulator dajo v prtljažnik

Danes v soboto preverim z voltmetrom napetost na odklopljenem starem akumulatorju: 12.65 V
Kot laiku se mi zdi to v redu

Zmerim na priklopljenem novem: 12.68 V
Probam vžgati in vžge.

Nisem čisto prepričan, da je bil kriv akumulator...

Danes v soboto preve
 
Nazadnje urejeno:

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.690
6.714
113
pri taščici
Odvisno koliko se mu napetost zmanjša ko ga obremeniš.
Lahko preveriš če imaš dovolj elektrolita v celicah?.Ponavadi zaradi takih zadev poklekne v poletnem času. Vsaj zdi se mi da je c&b v tem smislu pisal.
 

Gatto

Guru
19. jul 2007
18.747
896
113
tu in tam
Preveri maso (minus) na karoserijo in motor. Lahko se je losala in ne da skoz kot je treba. Istočasno pa seveda tudi plus kabel na štarter.
 

vincent

Guru
Osebje foruma
31. avg 2007
13.264
1.894
113
Eto, meni pa včeraj shodil akumulator (star cca. 5-6 let). Zjutraj hočem vžgati pa je komaj obrnil, da sem se odpeljal. Filal nato 16 ur..odklopim, hočem danes zjutraj vžgati..spet pod narkozo vžge.

Mi ga zmeri v trgovini...10 V
crazy1.gif
).
 

S57BMU

Pripravnik
7. sep 2007
643
10
18
Citat:
Uporabnik vincent pravi:
Eto, meni pa včeraj shodil akumulator (star cca. 5-6 let). Zjutraj hočem vžgati pa je komaj obrnil, da sem se odpeljal. Filal nato 16 ur..odklopim, hočem danes zjutraj vžgati..spet pod narkozo vžge.

Mi ga zmeri v trgovini...10 V
crazy1.gif
).

Sej je še kar dosti zdržal. Sam sem imel v gofu 4 sdi akumulator 7 let oziroma sedmo leto ja na zimo začel bolj žalostno verglat.
Ampak je že šlo na zimo, se pravi zutraj kakih 5 največ v plusu, pač je bil potreben nakup.
Je pa zanimivo da je tebi ob teh temparaturah škripnil
confused-1.gif


Lp&srečno vožnjo.
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.690
6.714
113
pri taščici
C&B je enkrat pisal da je lahko vzrok temu da je bil ali prej ”suh”. Meni je spomladi crknil starter. Ker je bil aku star 10 let sem najprej menjal njega. Ko sem ga zamenjal ni bilo nič bolje zato sem potem moral še na štarterju menjati krtačke in ”rotor”. Zdaj pa aku počiva v kurilnici za back up inverterju.
 

jetamp

Fizikalc
5. sep 2007
3.532
68
48
Kranj
Citat:
Mi ga zmeri v trgovini...10 V
Pa ti je to zmeril pod obremenitvijo ali brez? Brez obremenitve in 10V ne verjamem da bi vžgal.
Moj pozimi nekaj jamra in sem ga dal pod obremenitev in je pokazalo da pade do 10,5V. Vse kar je nad 9V naj bi bilo OK. Na prazno ima pa še vedno 12,7V.
 

vincent

Guru
Osebje foruma
31. avg 2007
13.264
1.894
113
Pomeril ga je ob ugasnjenem avtu. Čudil se je tudi sam a kresnil je..dva dni zapored na hladno, pa še tekom dneva segret..a takrat sploh ni jamral.

Kakor kaže najdlje zdržijo original accuji...potem tudi če kupiš od istega proizvajalca ne bo držal pol toliko.
 

ericks

Majstr
10. sep 2007
2.777
221
63
Citat:
Uporabnik vincent pravi:
Pomeril ga je ob ugasnjenem avtu. Čudil se je tudi sam a kresnil je..dva dni zapored na hladno, pa še tekom dneva segret..a takrat sploh ni jamral.

Kakor kaže najdlje zdržijo original accuji...potem tudi če kupiš od istega proizvajalca ne bo držal pol toliko.

si moral ob menjavi baterije snemat plastiko pod vetrobranskim steklom?
 

Pbutec

100. registrirani uporabnik
20. jul 2007
15.158
3.629
113
Marlbor
Citat:
Uporabnik vincent pravi:
Kakor kaže najdlje zdržijo original accuji...potem tudi če kupiš od istega proizvajalca ne bo držal pol toliko.
Ko boš kupil novi avto, takoj zamenjaj akumulator s kakšnim iz starejšega avto. Pa boš videl da bo stari akumulator v novem avtu kar dolgo zdržal. Ta "tovarniški" ki si ga vzel iz novega avta, pa ti bo v starem avtu zdržal precej manj časa, kot bi ti sicer v novem avtu.
 

vincent

Guru
Osebje foruma
31. avg 2007
13.264
1.894
113
Tseveda...saj drugače ga ne dobiš ven. Snameš gumo po celi širini avta, ki drži to plastiko nato pa plastiko potegneš stran.
 

ericks

Majstr
10. sep 2007
2.777
221
63
Citat:
Uporabnik vincent pravi:
Tseveda...saj drugače ga ne dobiš ven. Snameš gumo po celi širini avta, ki drži to plastiko nato pa plastiko potegneš stran.

prej je treba pa se rocice brisalcev dol dobit ...

smo letos menjali cca 5 baterij na teh passatih in v dveh primerih je sla baterija ven brez da smo plastike dol snemali...
 

vincent

Guru
Osebje foruma
31. avg 2007
13.264
1.894
113
Brisalcev ne pipaš!

Accu gre lepo postrani ven - v levo. Ta dečko, ki je meni zamenjal je prav lepo ga potegnil ven ( accu. namreč
evil.gif
).
 

motofrik

Majstr
24. dec 2009
2.986
353
83
tam ko se terc po tori rola
Meni je originalni v novem avtu zdržal točno dva meseca čez garancijo... Niti dneva več. Sedanja Topla mi drži šest let in še ne peša...
Ups... napaka... -nisem prebral, da je govora o Passatih.... nimam VW.
 
Nazadnje urejeno: