Papirologija okrog računalniškega servisa

trigga

Fizikalc
24. jul 2007
1.787
0
36
Hehe, long time no see...
Za začetek torej vsem skupaj lep pozdrav.
Zadevščina je sledeča: že nekaj let se aktivno ukvarjam s servisom računalnikov in opreme, vendar je večinoma šlo za fizične osebe. Zdaj imam nekako namen prešaltat tudi na podjetja (s pravnega vidika je tu vse urejeno, s.p.). Kar me zanima je, kakšne vrste obrazcev se recimo splošno uporabljajo pri podjetjih, ki se ukvarjajo s servisom?
V mislih sem imel nekaj podobnega kot je recimo servisni nalog, ... (kaj drugega mi ta trenutek ne pade na pamet)

Že vnaprej hvala za pomoč...
 

pisatelj

Pripravnik
14. nov 2007
172
0
16
Iz glave:
Prevzemnica (oz Servisni nalog)
Izdajnica
Reverz (za izdajo nadomestnega racunalnika/prenosnika za cas popravila)
in pa najpomembnejsi Račun
evil.gif


Zakaj bi pa pri podjetjih kaj bolj kompliciral kot pri fizicnih osebah?
 

trigga

Fizikalc
24. jul 2007
1.787
0
36
Hm, tale reverz je zanimiv.

Fizične osebe mi nikoli niso komplicirale. Če sem kak kos zamenjal, sem pač starega prinesel s sabo in jim rekel naj ga vržejo v smeti (ker sem 1x imel hude probleme na ta račun), računa pa načeloma niti niso hoteli. Pri podjetjih je pa tako, da hočejo v večini imet vse črno na belem... poznam enepar tečnih direktorjev.

Po krajšem premisleku sem se odločil, da bom kar nekako združil servisni nalog, izdajnico in reverz, torej vse na enem papirju. Bo treba manj prostora v arhivu pa še prihranil bom pri tiskanju... saj ne da bi bil škrt, ampak sčasoma se nabere in potem je treba to tudi imet nekje shranjeno... prostora pa je itak vedno premalo.
 

Apachi

gps navigator
Osebje foruma
21. jul 2007
2.190
10
38
Murska Sobota
Citat:
Uporabnik trigga pravi:
Hm, tale reverz je zanimiv.

Fizične osebe mi nikoli niso komplicirale. Če sem kak kos zamenjal, sem pač starega prinesel s sabo in jim rekel naj ga vržejo v smeti (ker sem 1x imel hude probleme na ta račun), računa pa načeloma niti niso hoteli. Pri podjetjih je pa tako, da hočejo v večini imet vse črno na belem... poznam enepar tečnih direktorjev.
Seveda. Če ni črno na belem, ti oni ne morejo plačati. Logična stvar. Oni rabijo nek papir, ka osnovi katerega potem oni delajo stroške.

Citat:
Po krajšem premisleku sem se odločil, da bom kar nekako združil servisni nalog, izdajnico in reverz, torej vse na enem papirju. Bo treba manj prostora v arhivu pa še prihranil bom pri tiskanju... saj ne da bi bil škrt, ampak sčasoma se nabere in potem je treba to tudi imet nekje shranjeno... prostora pa je itak vedno premalo.
Načeloma bi se dalo združiti Dobavnica/Račun, ter Prejemnica/Servisni nalog.

Edino, kjer se zna zalomiti, je registracija 72.50, ki pač potrebuje nekatere "osnove" oz. izobrazbo vsaj 6. stopnje v ustrezni smeri. Seveda pa je spet luknja v zakonodaji, ker se 72.500 pravi da gre za Vzdrževanje in popravila pisarniških in računskih strojev ter računalniških naprav in pa v dopisu oz. pojasnilu, da:
Sem spada tudi:
- vzdrževanje fotokopirnih naprav


Seveda pa servis računalnikov lahko pade izven te kategorije, saj ne popravljaš računalniških naprav (miške, tipkovnice, tiskalnike), niti ne popravljaš delov računalnikov (napajalniki, grafične kartice ...), ampak jih menjaš.