P: VW Passat 1.8T l. 98

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.114
4.084
113
Prodam omenjeno vozilo.

Več info tule

Ne ne menjam za nobeno 2 leti mlajšo Alfo s 3x več opreme in 1x manj km z vašim doplačilom (in podobne bedarije)!
ne-ne-1.gif


Merilce laka pustite doma!
grin1.gif


Cena je sicer končna, ampak v osnovi je eksperimentalna in se lahko spremeni ... vseeno ponudbe tipa "jurija manj" niso zaželjene.
 
Nazadnje urejeno:

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.114
4.084
113
Citat:

Uporabnik: Ytbnd
Za 13 let staro kišto in upoštevajoč slovenske sama-jama ceste niti ne.
Edino če si uberwagen vernik potem te lahko stisne .

sarkazm on:
Samo toliko še moj sosed z žabarsko Xsaro istega letnika, ki je btw stala cca 1x manj od pasata ni menjal ..
sarkazm off:


Utisevalec
Pri zavorah so diski ali ploščice pri koncu ?

Glej menjano je bilo kar je bilo potrebno, vzmeti so bile menjane ker so bile prej športne (Eibach), vmes sem menjal še amortizerje ker so bili še original.

Denar za turbino je bil pripravljen že od nakupa, ampak je turbina zdržala 40k km, potem je žal končala delo!

Zadnje zavore so bile menjane komplet ker so bile rjaste in so blokirale, so bile tudi spucane prašne gumice, cilinder itd.

Vodna pumpa je crknila ker je prejšnji lastnik ni menjal ob velikem servisu - sem vedel da bo šla, ker je plastična.

Vse ostale stvari so serijske napake passata (prednje roke, luči) in jih imajo več ali manj vsi na trgu menjane pri taki kilometrini.

Sprednje zavore so komplet zanič oz. diski so po debelini OK, ampak se mi zdi da so še original (robovi so zelo rjavi)!
grin1.gif


Trenutno je napaka še v MAF senzorju (lahko pogledaš temo o boostu) oz. vsaj sedaj ko sem dobil enga na posodo vse deluje. To bom verjetno menjal te dni ...
 

sad

Guru
24. avg 2007
21.046
9.689
113
Mah, bi te poklical, sam s tistim merilcem doma si me pa znerviral in ne bo nic... ;p
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.086
5.654
113
Citat:
Uporabnik Utisevalec pravi:


Glej menjano je bilo kar je bilo potrebno, vzmeti so bile menjane ker so bile prej športne (Eibach), vmes sem menjal še amortizerje ker so bili še original.

Denar za turbino je bil pripravljen že od nakupa, ampak je turbina zdržala 40k km, potem je žal končala delo!

Zadnje zavore so bile menjane komplet ker so bile rjaste in so blokirale, so bile tudi spucane prašne gumice, cilinder itd.

Vodna pumpa je crknila ker je prejšnji lastnik ni menjal ob velikem servisu - sem vedel da bo šla, ker je plastična.

Vse ostale stvari so serijske napake passata (prednje roke, luči) in jih imajo več ali manj vsi na trgu menjane pri taki kilometrini.

Sprednje zavore so komplet zanič oz. diski so po debelini OK, ampak se mi zdi da so še original (robovi so zelo rjavi)!
grin1.gif


Trenutno je napaka še v MAF senzorju (lahko pogledaš temo o boostu) oz. vsaj sedaj ko sem dobil enga na posodo vse deluje. To bom verjetno menjal te dni ...

Samo što nije
grin1.gif
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.114
4.084
113
Ni da ni!

Aja če koga zanima, ABS računalnik ne dela kadar je toplo (ko se avto segreje), napaka je v mrzlem lotu na samem konektorju. Z mirno roko in spajkalnikom rešiš težavo en dva tri (išči na netu Bosch ABS 5.3 failure).

Vrata pa kot omenjeno, strgana oz. sneta zajla (pozimi preveč vlekel ko so zamrznila), bi že popravil, ampak so original neti na notranji oblogi in se mi ne da podirat pa na novo vijačit oz. kovičit. Se da pa narediti sam doma.

Špegu kateremu ne dela gretje je po vsej verjetnosti neoriginal in posledilno niti nima nitk za gretje, sumim da tam tudi pušča voda v vrata in potem dalje v avto če ta preveč visi.

Kaj več pa ne mislim povedat ker potem bo zagotov kupil kak diler in ga prodal naprej brez teh napak za malce dobička!
evil.gif
 

masterr

Fizikalc
14. apr 2010
1.502
0
36
ok. Cerkno
povprečna poraba zadnjih 60.000km je 7.8l na 100km, če je res taka poraba, je to dokaz, da je avto bil redno serviseran, kot priporoča proizvajalec.

 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.086
5.654
113
Al pa da je avto že tolk zgonjen da se ga ne upa prtisnt
evil.gif
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.114
4.084
113
Poraba je jasno individualen parameter in se ne pričakuje, da bo nov lastnik imel tako. Jasno pa vsi sprašujejo kakšna je poraba (zato je tudi napisana) ...

Trenutno sicer furam samo relacije po lokalnih cestah in je poraba recimo 0.5l višja.

Stisnem ga pa ko je potrebno, do 2500rpm da od sebe itak več kot večina vozil na slovenskih cestah.
 

Hondi

Majstr
18. avg 2007
3.548
434
83
"napaka je v mrzlem lotu na samem konektorju. Z mirno roko in spajkalnikom rešiš težavo en dva tri (išči na netu Bosch ABS 5.3 failure)."

tukaj trije umiramo od smeha
hysterical-1.gif

daleč od tega, da bi bila napaka na konektorju, bo kar na keramičnem vezju, zalitem v gel s poslačenimi nitkami debeline dvakratnika človeškega lasu...skratka popravilo 150 do 250€

DV ventil je OK ali cev "vibrira" pred loputo, če stisnjeni nabiješ gas?
so bili ležaji spodaj na glavni gredi kdaj menjani?
uspešno prodajo želim...
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.114
4.084
113
Citat:
Uporabnik Hondi pravi:
"napaka je v mrzlem lotu na samem konektorju. Z mirno roko in spajkalnikom rešiš težavo en dva tri (išči na netu Bosch ABS 5.3 failure)."

tukaj trije umiramo od smeha
hysterical-1.gif

daleč od tega, da bi bila napaka na konektorju, bo kar na keramičnem vezju, zalitem v gel s poslačenimi nitkami debeline dvakratnika človeškega lasu...skratka popravilo 150 do 250€

DV ventil je OK ali cev "vibrira" pred loputo, če stisnjeni nabiješ gas?
so bili ležaji spodaj na glavni gredi kdaj menjani?
uspešno prodajo želim...

No ker si se že oglasil ...

Napaka na ABSju se ni pojavila že 1 mesec, sem pa temeljito ščistil sam konektor ker je očitno bil enkrat zalit z vodo. Ne trdim da je to rešitev problema ampak tudi če je napaka kot je opisana potem se jo reši s spajkalnikom in mirno roko. Če ne verjameš ali se ne spoznaš na elektroniko bodi tiho.

Kar se tiče DV ventila nimam pojma kaj govoriš, stvari funkcionirajo kot morajo.

Ležaji na gredi?
grin1.gif
Jah ponavadi se jih ne menja dokler ne zaribajo, a misliš da bi bilo potrebno? Je bil enkrat neprostovoljno snet karter pa vmes se je spucalo še oljno sito in cevi.

Sicer pa je prodaja zakjučena za en čas ker trenutno nimam nadomestka peš se mi pa ne da hodit. Aja za ceno, ki je objavljena načeloma ne gre prodat, ampak so mi ponujal tudi že solidne vrednosti!
grims-1.gif