Vozim na plin (naknadno predelan) in pri tej Opel ponudbi imam dva pomisleka in sicer:
- če se bodo slučajno pojavile kakršnekoli težave v delovanje v sistemu LPG, kdo bo to servisiral? Namreč še plinski mojstri so precej redki v Sloveniji (da jim lahko rečeš mojstri, ''mojstrov'' je polno), pooblaščenci pa o tem nimajo pojma. Upam, da je to poštimano tako, da pripeljejo kakšnega specialista za LPG iz Nemčije. Sicer, če je zadeva LanDirezo potem bi verjetno lahko poštimal zadevo tudi kakšen slovenski LPG strokovnjak za to znamko plina.
- kot že omenjeno preveri stroške servisiranja tja do 200.000 km. Namreč pri Fiatu (recimo Grande Punto LPG) so ti stroški nenormalno visoki in enostavno ni niti najmanjše kalkulacije za nakup tega avta, raje dizla. Predvidevam, da je to zato, ker je potrebno injektorje pri nekje 120.000 km zamenjati in jih zelo zasoljeno zaračunajo. Namreč, če naknadno predelaš na LPG še nisem slišal za takšne stroške vzdrževanja sistema LPG
Razen teh dveh pomislekov se mi zdi ta varijanta precej dobra (sploh, ker so Opli znani po tem, da imajo hitro težave z ventili pri naknadni predelavi na LPG, tukaj je pa to verjetno že zamenjano z ustreznimi LPG odpornimi), vendar bi pred nakupom temeljito preveril še ceno dizelsko gnane različice. Namreč ob zagonu rabiš bencin in sploh pozimi tega ne gre tako malo – sploh, če delaš samo kratke relacije, tako da je kalkulacija lahko hitro negativna.
Mojo izkušnjo in primerjavo identičnih avtomobilov LPG-dizel si pa lahko prebereš
tukaj.
Citat:
Uporabnik maurice pravi:
Glede števila kilometrov - ali je smiselno kupiti tak avto, če se bi delalo 16 000 kilometrov letno?
To si moraš pa sam odgovorit. Porabe imaš (recimo) in si izračunaj kaj ti to pomeni. Dobra stran plina je, da se cena malo razlikuje, tako da lahko tudi pri tej razliki še nekaj prišparaš. Računaj seveda še stroške vzdrževanja in pa do pred kratkim je bilo avto z LPG skoraj nemogoče prodati. To se po moje že spreminja, saj videvam vedno več avtov na LPG.
Citat:
Uporabnik lost1 pravi:
Če zadeva ni tovarniško vgrajena,se naknadna vgradnja odsvetuje zaradi možnih težav, čeprav monterji plina obljubljajo nevem kakšno garancijo itd, se ob težavah obrišeš pod nosom ker te ta monter gladko zavrne, smo že imeli tak primer.
Žal je pri precej plinskih ''mojstrih'' res tako. Tudi pri tistih najbolj glasnih (oglaševanih). Zato pa je pri naknadno predelanem vozilu najpomembnejši mojster in ne sama naprava. Le ta garantira pravilno delovanje in tudi odpravo morebitnih napak.
Sicer pa tovarniška garancija po EU pravnem redu ostane, razen seveda, če je bila napaka posledica LPG vgradnje. Čeprav to seveda ni dejstvo in se skoraj vsi tega izogibajo. Odvetnik običajno potem doseže svoje.
Citat:
Uporabnik tony pravi:
Btw., še vedno niso pogruntali kako vžigati avto z el. vbrizgom na plin?
Če je vprašanje ali lahko avto zaženeš direkt na plin brez bencina? Lahko, ampak se ne priporoča. Deluje pa brez težav, ker mi je enkrat zmanjkalo bencina
in sem moral tako vžgat. BP, je pa res, da je bil motor segret, pri mrzlem verjetno ne bi tako enostavno šlo.