Opel 2.2 DTI - težava

Goran_82

Fizikalc
21. jul 2007
1.540
3
38
Zanima me, če ima kdo idejo, kaj bi lahko bilo narobe, da se mi med vožnjo prižge lučka na armaturki (narisan avto z ključem). Avto malenkostno izgubi moč, še vedno je praktično normalno vozen, le v višje obrate se ne zavrti rad. Nato po kaki minuti lučka ugasne in je nato mir nekaj časa.
Sem pa nekako opazil, da se ta lučka običajno prižge po malo večji obremenitvi motorja (vožnja nad 150 kmh, sprehod obratov do rdečega polja v 3.prestavi pri pospeševanju iz cestninske postaje, ...). Večkrat pa opazim, da avto pri zmernem pospeševanju pri nekje 2200-2600 obratih naenkrat začne bolj vlečt, kot da je kaka loputa najprej odprta na pol, potem pa se naenkrat do konca odpre
(ne govorim o turbo luknji, da ne bo kake pomote
evil.gif
).

Servis je bil narejen pred 2000 km, zamenjan tudi naftni filter. Tester pokaže napako P0650 (Malfunction Indicator Lamp (MIL) Control Circuit) in pa napako pri klimi na Air Quality senzorju...ampak po prebranem, predvidevam da ti dve napaki nimata veze z delovanjem motorja. Tip motorja je Y22DTR

Vsaka ideja je dobrodošla.
 

Goran_82

Fizikalc
21. jul 2007
1.540
3
38
Sedaj se je pa prižgala lučka za izpušne pline, ki gori konstantno, avto deluje z zmanjšano močjo (ampak je še vedno normalno vozen).
EGR, LMM ?
 

dsf

izbrisani
6. sep 2007
10.019
1
36
Če mene vprašaš ti ga serje ventil za krmiljenje turbine in posledično ti ne fila kot bi morala. Sem videl podobno sranje na JTD motorju in najbrž bo potrebna menjava podtlačnega ventila. Bi bilo pa dobro če imaš še koga s tem motorjem pa da ti je pripravljen posodit ventilček za eno furo pa ti bo jasno če je res hin.
 
Nazadnje urejeno:

dsf

izbrisani
6. sep 2007
10.019
1
36
Hvala tudi tebi, sem se že spraševal komu je postalo "slabo"