Zanima me, če ima kdo idejo, kaj bi lahko bilo narobe, da se mi med vožnjo prižge lučka na armaturki (narisan avto z ključem). Avto malenkostno izgubi moč, še vedno je praktično normalno vozen, le v višje obrate se ne zavrti rad. Nato po kaki minuti lučka ugasne in je nato mir nekaj časa.
Sem pa nekako opazil, da se ta lučka običajno prižge po malo večji obremenitvi motorja (vožnja nad 150 kmh, sprehod obratov do rdečega polja v 3.prestavi pri pospeševanju iz cestninske postaje, ...). Večkrat pa opazim, da avto pri zmernem pospeševanju pri nekje 2200-2600 obratih naenkrat začne bolj vlečt, kot da je kaka loputa najprej odprta na pol, potem pa se naenkrat do konca odpre
(ne govorim o turbo luknji, da ne bo kake pomote
).
Servis je bil narejen pred 2000 km, zamenjan tudi naftni filter. Tester pokaže napako P0650 (Malfunction Indicator Lamp (MIL) Control Circuit) in pa napako pri klimi na Air Quality senzorju...ampak po prebranem, predvidevam da ti dve napaki nimata veze z delovanjem motorja. Tip motorja je Y22DTR
Vsaka ideja je dobrodošla.
Sem pa nekako opazil, da se ta lučka običajno prižge po malo večji obremenitvi motorja (vožnja nad 150 kmh, sprehod obratov do rdečega polja v 3.prestavi pri pospeševanju iz cestninske postaje, ...). Večkrat pa opazim, da avto pri zmernem pospeševanju pri nekje 2200-2600 obratih naenkrat začne bolj vlečt, kot da je kaka loputa najprej odprta na pol, potem pa se naenkrat do konca odpre
(ne govorim o turbo luknji, da ne bo kake pomote
Servis je bil narejen pred 2000 km, zamenjan tudi naftni filter. Tester pokaže napako P0650 (Malfunction Indicator Lamp (MIL) Control Circuit) in pa napako pri klimi na Air Quality senzorju...ampak po prebranem, predvidevam da ti dve napaki nimata veze z delovanjem motorja. Tip motorja je Y22DTR
Vsaka ideja je dobrodošla.