Oldtimer in birokracija

sad

Guru
24. avg 2007
21.730
10.347
113
Baje gre letos iz 25 na 30 let. Do kdaj je rok za ureditev statusa oldtimerja? Kakšen je postopek, koliko časa traja?
A so kakšni ''razredi'' oldtimerjev? 5 letni, trajni? Kakšne so razlike?
 

miha013

Fizikalc
20. jul 2007
5.204
0
36
42
lj
certifikat je lahko petletni ali stalen
pokličeš eno od organizacij ki se ukvarja s tem, se dogovoriš za ogled in vložiš postopek

moj je mlajši kot 25 let, ampak ker je redek primerek sem dobil certifikat (90% popust pri zavarovanju), za homologacijo je še premlad
 
I

Izbrisan uporabnik #488

Potrebuješ dve fotografiji 9x13
smile-1.gif


50 eur članarina letno, 50 eur se mi zdi da je certifikat (v Mariboru kjer mam).

In prvo dobiš za 5 let, potem pa dalje.

Izpolniš papirje, avto pregledajo in čez čas dobiš papirje.

V MB zadeva kar traja, najbolje iti na Vransko, tam porihtajo, če je avto tako kot mora biti, skoraj hipno.
 

sad

Guru
24. avg 2007
21.730
10.347
113
Članarina za kaj? Koliko odstopanj od originala je še mogoče, da gre čez? Ali še velja 25 let za pridobitev?
A poleg certifikata je še homologacija za starodobnike? Kakšna je razlika?
Ali lahko dobiš direkt stalni certifikat ali je vedno najprej 5-letni? Če je avto isti čez 5 let dobiš potem avtomatsko stalnega?
Kako je s tehničnimi pregledi za starodobnike? So 1x letno ali kako drugače? Je tudi kaj popusta na cestno takso?
 

miha013

Fizikalc
20. jul 2007
5.204
0
36
42
lj
s homologacijo imaš popust pri cestni taksi
s certifikatom imaš popust pri zavarovanju
 

sad

Guru
24. avg 2007
21.730
10.347
113
In homologacijo lahko dobiš kdaj? Je popust na cestni taksi potem tudi 90%?
 

tony

Guru
23. jul 2007
9.960
1.652
113
Citat:
Uporabnik sad pravi:
Baje gre letos iz 25 na 30 let. Do kdaj je rok za ureditev statusa oldtimerja? Kakšen je postopek, koliko časa traja?
A so kakšni ''razredi'' oldtimerjev? 5 letni, trajni? Kakšne so razlike?

Že milijontič: tole o 30 let "se govori" že vsaj 10 let. Pics or it didn't happen
tongue-1.gif
 

Diablo

Fizikalc
19. jul 2007
5.360
3
38
Tehnični so enkrat na leto, tablico lahko imaš gor tudi po preteku tehničnega oz registracije (to je razlika od navadnega avta)

Glede teh certifikatov pa tako, več ko plačaš prej in bolje bo, torej nima prav veze kakšen je avto - tesna povezava z denarjem. Naj bi bilo pa tako da 5 letni je začasni, da v tem času še porihtaš avto. (2 sliki, pošlješ plačaš in dobiš cert.). Stalni je pa pregled avta, da se prepričajo da ustreza čimbolj originalu...Spet plačaš, malo več
wink-1.gif
) Tako nekako.
 

sad

Guru
24. avg 2007
21.730
10.347
113
Citat:
Uporabnik Diablo pravi:
Glede teh certifikatov pa tako, več ko plačaš prej in bolje bo, torej nima prav veze kakšen je avto - tesna povezava z denarjem. Naj bi bilo pa tako da 5 letni je začasni, da v tem času še porihtaš avto. (2 sliki, pošlješ plačaš in dobiš cert.). Stalni je pa pregled avta, da se prepričajo da ustreza čimbolj originalu...Spet plačaš, malo več
wink-1.gif
) Tako nekako.
Koliko več. Golf 1 v original stanju. O kakšni vsoti se pogovarjamo? 100 eur, 500 eur, 50 eur. Rad bi stalnega.
 
I

Izbrisan uporabnik #488

Lahko se tudi glumi in pridobi samo certifikat, da je popust pri zavarovanju, avto pa registriraš povsem normalno in imaš normalno tablico pač plačaš polno cestnino, big deal.

Jaz tak delam, ker je na oldiju vlečna kljuka (original) pa so mi nekaj telovadili, da bo treba homologirat ali rezat pa sem tako naredil in je rešeno.
 
4. jun 2008
328
0
16
Oberkrain
Zdej nevem al je to res stara tema al kako. 1julija ali 1junija prejsne leto je slo na 30let.
Na hitro.
Obstajata 2certifikata- za 5let in za 10let (kao trajni, lahko zaprosis ko se iztece ta za 5let)
Prej si poslal samo slike in izpolnjen obrazec na vransko (pisem za Svamz, pri SVS nevem kako je slo) in si v roku 14dni dobil certifikat. Celoten strosek je bil okoli 84, 86eur? Zraven si moral bit clan nekega drustva starodobnikov ali direkt svamz - clanarina 40eur letno.

Zdej pa moras peljat avto do komisionarja svamz, ki ti pregleda avto. Pozor- ti ljudje zivijo v svojem svetu, in ne cenijo nicesar kar ni podobno vozilu v njihovi garazi.
Placas pregled pocolas 60eur, + $$ za izpolnjene papirje, in to potem preglednik poslje na vransko. Basta. S tem da moras bit vclanjen v nek klub.
Da moras imet 2 avta ne igra veze, vsaj pri svamz ne.

Zdej pa je se finta, da obstaja razred youngtimer-ja za maloserijske avtomobile, kamor pa jst spadam z mojim 23let staro gajbo... Kljub dolgemu pogovoru in prepricevanju ga. Natase na Vranskem sva prisla do tega, da se me usmili in mi izda ta certifikat, ok. Peljem do komisionarja, izpolneva vse skupaj, nakar mi seveda pozabi omenit da je treba placat 300eur. (200eur, ker sem ze vsaj 10let clan svamz).
Ja super ne.

Sicer pa imate vse napisan na svamz strani, mal poguglajte da ne boste tople vode odkrival.
 
Nazadnje urejeno:
4. jun 2008
328
0
16
Oberkrain
Obstaja tud vpis v prometno da je oldtimer, samo mora izpolnjevat pogoj 30let. Nekaj casa se je to dalo vpisat kar na tehnicnem, zdaj pa rabis neki strokovni pregled al homologacijo clo. Potem cestnina 20%.
Pa ne bit presenecen ce kljub certifikatu dobite samo 60% popusta kot se je naredilo kolegu, ker mu je butalec od komisionarja vpisal v vlogo za cerfitikat da ima predelano vozilo. Obstajajo 4 razredi stanja vozila pri nas - avtenticno, originalno, predelano & sestavljeno.
Ko bo kdo od komisionarjev pisal certifikat, dobr glejte kaj kej obkrozi in napise.
 

sad

Guru
24. avg 2007
21.730
10.347
113
Razlika med avtentično in originalno?

Na SVAMZ strani piše tole glede let:
Certifikat bo dobilo vozilo, ki je bilo izdelano pred 30. leti ali več, je ohranjeno in tehnično vzdrževano tako, da je skladno z originalno konstrukcijsko sestavo in obliko. Starodobnega vozila se ne sme uporabljati za vsakodnevne prevoze. Do 31. decembra 2013 se status starodobnika lahko podeli vozilu, starejšemu od 25. let (prehodno obdobje).
 
4. jun 2008
328
0
16
Oberkrain
Avtenticno- tak kot iz fabrke, razen potrosnje robe se v prvi barvi.
Originalno- tak kot iz fabrke, lahko obnovljeno, recimo moj je popolnoma original, pa je bil samo postrihan (osvezena zbledela rdeca barva-standard) in je ze razred nizje.
 
I

Izbrisan uporabnik #488

Saj tudi posebne regis. tablice so za oldtimerja predvidene.

Kot sem rekel, zrihtajte si certifikat, da bo zavarovanje cenejše, avto pa normalno registrirate, ker naše brihtne buče se bodo kmalu spomnile, da se z oldijem ne bo dalo več vozit, če ne bo srečanj ipd.

V tujini so že kar nori glede tega.