Citat:
Uporabnik Commodore pravi:
V obliki kockanja in podobnih "artefaktov" med predvajanjem? Če je to to, se mi zdi, da je največkrat težko ugotoviti, ali je bilo občasno kockanje že na začetku prisotno ali se je pojavilo kasneje (razen če imaš zelo dober spomin)... Potem se te okvare vseeno najlažje vidijo pri fotkah, kjer veš, da so bile na začetku cele, potem pa kar naenkrat manjka en "centimeter" spodaj.
Saj je pri filmih podobno - npr. prvic si ga gledal in je bil cisto OK, v drugo pa kaksna scena za trenutek izgleda kot da bi vmes pozrl eno kilo LSDja: del slike postane cisto druge barve (npr. zelen ali vijolicast) in dokler ne pride naslednja cela slika naokoli, vidis kako se tisti blob cudne barve premika
Nasel sem en primer, le da je tukaj pokvarjeno namerno in zato traja skozi cel video (v praksi bi trajalo do naslednje cele slike):
Indirekten nacin, da to opazis, je pa pri P2P omrezjih (KAD), kjer imas moznost videti hash. Ljudje imajo iste filme oz. iste muzike na racunalniku, identicna dolzina, identicen ID3 (za muziko), razlicen hash. Tako se zgodi, da vidis eno datoteko, od katere ima vecina virov enak hash, potem pa se par ljudi, kjer je hash za isto stvar drugacen. Sprememba enega bita je dovolj, da se hash povsem razlikuje.
Citat:
Domnevam, da se pri Word in Excel fajlih to pozna tako, da ga enostavno noče več odpreti (se spomnim iz časov disket)?
Za nobeno stvar ni nujno, da napako sploh opazis - odvisno od tega, kje je do nje prislo in kako se okvarjeni podatek potem uporabi. "Pisarniski" tipi datotek so precej "debeli" v primerjavi z recimo kompresiranimi arhivi (brezizgubno kompresiranje), kjer imas isto kolicino informacije, a na manjsem prostoru. Okvarjeno stvar iz Excela lahko tako morda se vedno odpres, morda napake niti ne bos opazil, ce je kje v "padded" delu datoteke, kjer ni tvojih informacij. Po drugi strani pa recimo star arhiv, ki se noce vec odpreti zaradi napake ? Tega je bilo v casu disket na lopate
Danes se manj arhivira, zato vecina stvari bolje prezivi, pa se kljub temu zgodi da kar naenkrat arhiv ne funkcionira vec ali pa da kaksen programcek brez razloga neha delovati in potrebuje novo instalacijo.
Zdajle sem se spomnil na en dokaj svez in cisto konkreten primer: igra Hearts of Iron 3 (iz leta 2009, vsako leto dobi nov expansion) ima vgrajen prikaz hasha cele aplikacije. To se uporablja za multiplayer, torej vsi v isti igri morajo imeti enak hash, saj to zagotovi, da (skoraj 100%) igrajo z enako igro, brez morebitnih goljufij. V praksi je tako, da se nekaj ljudem cez cas hash spremeni, brez da bi kaj naredili, in potreben je reinstall, ce zelijo ponovno igrati multiplayer. Tega ni veliko (igro so prodali v ogromno izvodih, o probelmih pa poroca relativno malo ljudi na njihovem forumu), a se vseeno dogaja.
Citat:
Skratka... kopiranje/premikanje pa je izvajal Total Commander.
To pa - na zalost - nima prav veliko vpliva. Ce aplikacija eksplicitno ne preverja podatkov, potem seveda ni nobenega zagotoivila, da bo kopija enaka izvirniku. Vecina programov, ki nekaj skopirajo, ne preverja opravljenega dela.