Okolju prijazni avtomobili

sad

Guru
24. avg 2007
21.339
9.958
113
A se ti zdi, da je to v kontekstu, v katerem so Sejšeli omenjeni, pomembno? Omenjeni samo zaradi EV butla darjan, ki bi vse preselil. Kam sicer ne ve.
Lahko pa odpreš novo temo in se tam pohvališ, da si že bil na Sejšelih in opišeš kaj in kako je tam. Pa še fotke nalimaj.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.431
1.274
113
Ja, z marsicem se nisi ukvarjal, zato je zmotilo.
Trditev, na katero sem odgovorajl, je bila zelo poenostavljena, in tak je bil tudi moj odgovor. Zato sem pa opozoril, da je zelo poenostavljeno.
In še 1x, ne prodajam nobvenih pravljic in ne trdi, da je EV vedno in za vsakega. Trdim pa (na podlagi izkušenj in podatkov), da polnjenje za to večino ni problematično, in da se da z digitalizacijo rešit en kup "problemov", ne da bi bilo nujno razkopavat, vleč nove kable in nevemkajše.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.431
1.274
113
Obicajnih bajt se tudi ne priklaplja na 3x32, kolikor je treba za 7kW po fazi.

Prodajalcev primer je bil pa 7kW preko vseh 3 faz in da ni problem. Posploseno in poenostavljeno. Vseh 7kw v avto. Ali pa 5, no dobr, ce je ze treba kaj. Vec kot 4 pa bajta razen pozim ne rabi. Ostane 3. Premalo za 3F polnjenje, ostane ena faza za glih enga sukota. Onega OEM, ne 16A. Pa nic drucga ne sme biti na tej fazi. Ampak to samo jaz vidim probleme na tem primeru, namesto, da najdem resitve, kot so dosedaj bile predlagane:
- V nabavi druge kurilnice in izolaciji bajte.
- Eden, ki pa najbrz res ni bral od zacetka, pa vidi solucijo v tem, da placam racun za 17kW in tojto.
- ostale v delu so se hibernacija, sejseli in daljsi dan (ce bi se slicajno v tem primeru polnjenje prekinjalo)

Vse to so seveda se nedodelane resitve, to pa res.
Običajne bajte so 3x20 ali 3x25 (torej 13 ali 17 kW).
TČ normalno izolirane normalno velike bajte vleče tam okoli 2 kW v povprečju. Dodajmo še 1 kW za ostalo (pa mora biti vekliko ostalega za to) ponoči.
Ponoči so tarifni bloki za moč tako poceni (najcenejši pa 0), da je moč takrat imeti na maksimumu. Toprej ti ostane za avto nekje 10 do 14 kW. Čez glavo dovolj, od 22h do 6h.
Plus: tČ lahko za kako uro daš tudi na minimum, ker je toplotna vztrajnost dovolj velika, da se tega ne opazi, pa vmes več polniš avto.
In ne pišem na pamet, takih obketov, ki laufajo na ta način, je veliko in vse več. Njihvo delovanje in podatke poznam iz prve roke.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.431
1.274
113
Ne dolgo nazaj sem za namen pridobitve gradbenega dovoljenja Elektro spraševal kakšna je možnost priklopa novega objekta.
Odgovor je bil: to območje je toliko preobremenjeno, da tudi obstoječi odjemalci ne morejo povečati svoje moči niti za 1kw, tako da zaenkrat ni možnosti o priklopu novega objekta.
Ja, tudi taka območja so. In na takih pač EV ni najboljša izbira, če nimaš že od prej dovolj dobrega priključka.
 

Jabe

Guru
1. okt 2007
14.655
7.158
113
Običajne bajte so 3x20 ali 3x25 (torej 13 ali 17 kW).
TČ normalno izolirane normalno velike bajte vleče tam okoli 2 kW v povprečju. Dodajmo še 1 kW za ostalo (pa mora biti vekliko ostalega za to) ponoči.
Ponoči so tarifni bloki za moč tako poceni (najcenejši pa 0), da je moč takrat imeti na maksimumu. Toprej ti ostane za avto nekje 10 do 14 kW. Čez glavo dovolj, od 22h do 6h.

Ma nemoj... Kaj ima to veze z objektom, ki si ga dal prej za poenostavljeno. 7kw na 3 fazah. Tok ima lahko - omejitev kabli?

Pozimi ko tc dela z 2kW v povprečju ni noben blok 0.

Kje ti 14 ostane, ce imas samo 7 na voljo? Ali pa 10?

In da iz prve roke ves, da tole bi se pa dalo. Ja bemtis, ce bajta na 17 tega ne sfura potem se sfurat ne da (poenostavljeno). 7 je pa druga zgodba, kaj sele na 3 fazah, kjer pa upam da se bos ognil nadaljnim budalastinam tipa darjana, ce si jih ze zacel.
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
53.587
7.088
113
A 7kW na 1 ali 3 fazah se kako drugace obnasa?

ti si prevec ostala na svojem primeru ki pa smo ugotovili da ni najboljsi pokazatelj povprecnega uporabnika
 

Jabe

Guru
1. okt 2007
14.655
7.158
113
A 7kW na 1 ali 3 fazah se kako drugace obnasa?

Se kar zna. Vsaj mojih 17kw ni 17, ampak 5,6x3. In ko bom na eno fazo obesila 6kw bo bajta letela ven, četudi na ostalih dveh ne bo nic. In ce ima tistile na 7kW drugace 3F tok, ne bo nobene obremenil s 7.

Jaz nisem nic ostala na svojem primeru. Jaz sem popolnoma zataknila na onem s 7kW na voljo, vi bi se pa kar naprej stran obracal...
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
53.587
7.088
113
Kaj pa je problem z 7 sploh? 2 ti kuri tč, 200W bajta, ostane dobre 4 kW za med 22 in 06 kar pomeni 32 kWh, kar je v povprecju za 150 do 300km. Pozimi. Poleti pa konkretno vec.

Ampak povprecen slovenec rabi le za 40 dnevno. Torej bi lahko imel poleg se hisno baterijo in jo poleg filal ter imel za cez dan…mogoce celo tako ki lahko DC direktno fila avto ce mu kaj pride vmes in mora hitro “dotocit”.
 

Jabe

Guru
1. okt 2007
14.655
7.158
113
Kaj pa je problem z 7 sploh? 2 ti kuri tč, 200W bajta, ostane dobre 4 kW za med 22 in 06 kar pomeni 32 kWh, kar je v povprecju za 150 do 300km. Pozimi. Poleti pa konkretno vec.

Ampak povprecen slovenec rabi le za 40 dnevno. Torej bi lahko imel poleg se hisno baterijo in jo poleg filal ter imel za cez dan…mogoce celo tako ki lahko DC direktno fila avto ce mu kaj pride vmes in mora hitro “dotocit”.
Klikenzi pa pa pojdi sam s seboj se en brezciljni krog:
Sporočilo v temi 'Okolju prijazni avtomobili' https://www.alter.si/tema/okolju-prijazni-avtomobili.477124/post-3644953
 
  • Všeč mi je
Reactions: mosseero