Okolju prijazni avtomobili

wilburxxx

Guru
29. sep 2010
5.242
1.008
113
problem je, ker so cene dizlov tolk napihnjene, da stvar zgledak "dobr" dil..

Pa nihče tut nikol ne omenja ostalih kompromisov, k pridejo z PHEV. Namely manjko kuferama in precej dodana teza.
Zato ker so cene kakršne so, ta dober dil ne pije vode za proizvajalce, vsaj po prodajnih številkah in zapiranjih tovarn sodeč.

Za klasičnega dizelaša enostavno ne dam pol bajte vrednosti, kaj šele za razna čungalunga mopede z elektriko s katero sem precej omejen.
 
  • Všeč mi je
Reactions: novaa in NekdoK

sad

Guru
24. avg 2007
21.054
9.713
113
Zato ker so cene kakršne so, ta dober dil ne pije vode za proizvajalce, vsaj po prodajnih številkah in zapiranjih tovarn sodeč.

Za klasičnega dizelaša enostavno ne dam pol bajte vrednosti, kaj šele za razna čungalunga mopede z elektriko s katero sem precej omejen.
Zapirajo za EVje.
Hibridi so okrobra v EU imeli 33% tržni delež in se prodajajo zelo dobro.
Zato tudi sedaj preusmerjajo vlaganja v hibride, čeprav so bili prej stranski tir.
Problem za proizvajalce je bil ta, da so se nahajpali na EVje, kjer pa ni več zgodnjih navdušencev in ko je EVja potrebno prodati Micki in Jožeku, ki jima za avto dol visi, se pa zgodba obrne.
 

CLIO15

Guru
1. nov 2007
13.360
4.152
113
Glede na kazni za CO2 izpuste na floto, je logično da bodo cene hybridov subvencionirane.

Drugače pa plačaj Bruslju kazen.
 

LarryClay

Guru
10. feb 2023
1.192
1.197
113
Ko bi vedeli, kaj se vse financira iz CO2 kuponov, ne bi več jokali zgolj za ukinitev.
Ker potem pride tudi ukinitev teh sredstev v vaše lokalne projekte, pomoči in tudi žepe.

Kako imajo v Bruslju prevelike plače so pa puhlice za debile, ki so v glavi zaštopani na zastarele tehnologije.
 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.429
5.703
113
Kaj na primer se financira. To me pa res zanima.
Where does EU ETS money go?


The EU ETS revenue primarily flows to national budgets and Member States must use it to support investments in renewable energy, energy efficiency improvements and low-carbon technologies that help reduce emissions and, with this, companies’ carbon costs. Furthermore, a share of the EU ETS revenue supports low-carbon innovation and the EU’s energy transition via the Innovation Fund and the Modernisation Fund.