Okolju prijazni avtomobili

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.647
778
113
Aptera ima definitivno cool factor in definitivno korak v pravo smer. Ker konkurenca v tem segmentu (trikolesa) dela samo neke škatlaste nearedinmaične piksne za v "mesto". Aptera je pa pravi AC cruiser.

Verjetno bo pa tako kot povsod, treba počakat na drugo iteracijo, ki bo manj široka, lažja in cenejša, upam samo, da obdrži aeordinamiko in sončne celice.

Kako je pa z izpitom, tole spada v kategirjo L3, vem da smo slovenci neka izjema in se to lahko vozi z B izpitom, ampak kako pa v tujini, verjetno po večini zahtevajo A ali kako?
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
18.900
1.076
113
www.adriamedia.si
podjetje vs osebna raba sta dva različna pojma... v podjetjih so marsikakšne anomalije zaradi kreativnega računovodstva... in vsako leto drugačni davki na dobiček in podobne scene, in politične agende EU, kako mora bit kdo zelen in podobno. Skregano z logiko.
Ampak kaj bi ti pisal to...
Hej, finančni dirketor gleda cifro pod črto. Letni strošek (torej TCO) flot vozil. In ob prehodu noče, da je strošek višji. In ni.
Nobenega kreeativnega računovodstva ni tukaj (in ni potrebno).
Za fizične pa itak isto velja. Preračunaš strošek na X let in vidiš.
 

smrkec

Majstr
5. sep 2007
1.856
388
83
Ali jih kdo pozna? Men so zanimivi za spremljat. Se mi zdi, da kr razturajo sceno in znajo popravit za normalen denar nekaj, kar bi v fabriki menjal in te obral za ceno pol novga avta ....
morda so včasih malo pristranski in se radi "pohecajo" in primerjajo na račun dizlov.
 

sad

Guru
24. avg 2007
20.485
9.188
113
Čudovita prihodnost mobilnosti:
Doseg po wltp 220km (M, manjša baterija: https://www.citroen.si/vozila/osebna-vozila/e-spacetourer/sestavi-spacetourer/motorji.html), kar pomeni pozimi verjetno okrog 130-140km, cena pa od 53 jurjev gor. Če hočeš doseg po WLTP 330km, še 7 jurjev gor, boljši nivo opreme še 6 jurjev gor, torej 66k eur.
In za piko na i: Garancija na baterijo, v primeru pravilne uporabe jamči, da stanje baterije v roku osmih let (ali do 160.000 prevoženih kilometrov, odvisno od tega, kaj nastopi prej) znaša najmanj 70 % zmogljivosti.
 

Ginginova

Guru
28. jul 2007
6.522
1.403
113
Podobne varijante imajo že v Veliki Britaniji. Samo da so kompaktne in vgrajene že v same ulične svetilke. In to celo še one stare 150 let, ko so bile v originalu na plin.
 

uncle_sam

broker
25. sep 2007
3.048
1.457
113
39
Malo za šalo in malo zares... Ce kdo želi novi Kia Niro PHEV... mojstri na Kmagu so se zatipkali in imajo v ceniku gt line za 34999 eur... Dejansko pa je 43999 eur.

Khm.. Tržna in to.. Bi mogli dat po tej ceno ane?
 

Priponke

  • KIA_SLO_SG2 (P)HEV_29072022.pdf
    654,7 KB · Ogledi: 67
  • Všeč mi je
Reactions: novaa

shift

Guru
20. jul 2007
9.747
2.032
113
za šankom
Čudovita prihodnost mobilnosti:
Doseg po wltp 220km (M, manjša baterija: https://www.citroen.si/vozila/osebna-vozila/e-spacetourer/sestavi-spacetourer/motorji.html), kar pomeni pozimi verjetno okrog 130-140km, cena pa od 53 jurjev gor. Če hočeš doseg po WLTP 330km, še 7 jurjev gor, boljši nivo opreme še 6 jurjev gor, torej 66k eur.
In za piko na i: Garancija na baterijo, v primeru pravilne uporabe jamči, da stanje baterije v roku osmih let (ali do 160.000 prevoženih kilometrov, odvisno od tega, kaj nastopi prej) znaša najmanj 70 % zmogljivosti.
Pozabil si omenit ceno elektrike čez 3 leta za polnjenje avta, teren za to pripravljajo že danes
 
  • Všeč mi je
Reactions: NekdoK in sad

sad

Guru
24. avg 2007
20.485
9.188
113
Bomo videli.
Kot rečeno ima evropa problem, ker ima zelo velik delež davkov iz trošarin na gorivo. In če misliš, da se to ne bo nadomestilo preko EVjev, se po moje motiš.
Jaz menim, da je sedaj top čas za ''varčevanje'' pri ''gorivu'' pri EVjih.
 

Mikrohard

iPhone Profi
20. jul 2007
5.829
724
113
www.jernej.org
Enkrat bodo gotovo preko nekih davkov nadomestili izpad dohodka. To bodo težko naredili direktno preko drage elektrike, ker bi podražilo vse ostalo... bo moral biti nek davek na lastništvo (cestnina ali kaj podobnega). Je pa to še daleč, ker je delež EV-jev (pre)nizek. Zaenkrat imaš še subvencije, brezplačno cestnino, itd. Ampak to ne spremeni dejstva, da bo tudi takrat vožnja z EV-jem cenejša od ICE-ja... če bodo dvignili davke za EV, bodo hkrati z novimi davki in taksami še dodatno dvignili ceno fosilnih goriv.
 

sad

Guru
24. avg 2007
20.485
9.188
113
Odvisno, vsekakor pa ne tolikokrat kot sedaj.
Bi pa rekel, da bo relativno kmalu glavni appeal EVjev nižja cena ;). Z vsemi zaostrovanji glede izpustov, bodo ICE žal enostavno vedno dražji, pri EVjih pa se dogaja ravno obratno. Da niti ne govorim o tem, da bodo mali mestni ICE avtomobilih izginili in bo edina alternativa EV.