Odstranjevanje rje iz Diskov, rotorja in čeljusti

Vprasaj

Majstr
15. avg 2008
1.366
339
83
Ljubljana
Na svojem avtu bi čez cca dva meseca rad odstranil rjo z diskov in čeljusti.
Ker imam letne gume na široko-krakih lith platiščih, zgleda to res grdo. Kako najlažje ostranit rjo z skrajnega roba diska in čeljusti ter pobarvati s sprejem čeljusti?

Imam plac, čas, krokodila, kompresor, pištolo za barvanje in nekaj orodja.

Manjka mi še volja in nasvet :) Gledal sem po yt in nisem našel nič oprijemljivega.

Obstaja mogoče kako čistilo za lenuhe?

Hvala
 

vincent

Guru
Osebje foruma
31. avg 2007
13.191
1.807
113
Lenuhu bi sam predlagal pretvornik rje. Premazes 2 x in cao.

Tale je zakon ( al... suskov mnogo).
 

Priponke

  • 20211125_175425.jpg
    20211125_175425.jpg
    571,5 KB · Ogledi: 222

vincent

Guru
Osebje foruma
31. avg 2007
13.191
1.807
113
Se hrbtna stran..ce se bo videlo.

To se uporablja za zascito spodnje strani tovornjakov.
 

Priponke

  • 20211125_175455.jpg
    20211125_175455.jpg
    753,5 KB · Ogledi: 162

tony

Guru
23. jul 2007
9.390
1.355
113
Lenuhu bi sam predlagal pretvornik rje. Premazes 2 x in cao.

Tale je zakon ( al... suskov mnogo).
Hej, verjetno se ne sme tega uporabljati na tornih površinah zavor? (Verjetno zaradi temperature pa niti na čeljustih ne?) :sprasujemse:

V dobrih starih časih se je diske stružilo (mojstri, ki so to počeli so verjetno pri nas že davno v pokoju), kakšen domači shade tree mojster se je rje uspešno lotil tudi z brusnim papirjem (ne me vprašati, kako dobro so potem zavore še delale), za mehansko odstranjevanje rje pa so izumili tudi namensko orodje:

Najbolj prava rešitev, še posebej, če so diski z debelino v zadnji tretjini življenjske dobe, pa je preprosto menjava.
 

alese

Pripravnik
22. dec 2021
35
3
8
Na svojem avtu bi čez cca dva meseca rad odstranil rjo z diskov in čeljusti.
Ker imam letne gume na široko-krakih lith platiščih, zgleda to res grdo. Kako najlažje ostranit rjo z skrajnega roba diska in čeljusti ter pobarvati s sprejem čeljusti?

Imam plac, čas, krokodila, kompresor, pištolo za barvanje in nekaj orodja.

Manjka mi še volja in nasvet :) Gledal sem po yt in nisem našel nič oprijemljivega.

Obstaja mogoče kako čistilo za lenuhe?

Hvala
diski so tako poceni, da jih preprosto zamenjaš.skupaj z ploščicami. kar se tiče rje na čeljustih pa jo preprosto odstraniš s drat piršno, tako tudi delajo mehaniki, lahko jih potem še premažeš s feroanov ali še čim boljšim proti rji in prešpricaš z bakrovo mastjo, seveda v delu kjer so tremalne obremenitve pa z keramično mastjo.to je not v batkih.
 

luka51

Guru
16. avg 2007
13.873
5.143
113
bilokaj daš ko bo držalo.
Sem barval že z navadnimi spreji, namešanimi spreji. emajlom.
Zaj pa kupim pobarvane diske in je. Čeljust je pa na črno pobarvana z emajlom.
 

Vprasaj

Majstr
15. avg 2008
1.366
339
83
Ljubljana
Se pravi za rjo dol:

Za pobarvati:

Vprašanje?
Če nanesem ferosan na disk, koliko časa rabi da razžre rjo (če ga nanašam z npr. Čopičom)

Koliko časa se ta barva v spreju suši da lahko sestavim nazaj
 

tony

Guru
23. jul 2007
9.390
1.355
113
diskov in ploscic ne mazi z nicemer, ker se tornih povrsin ne sme mazati. morebitno rjo odstrani izkljucno mehansko.

celjusti pa lahko pobarvas z visoko temperaturno barvo, pri cemer prej ustrezno zasciti batek in cev oz. luknjo za cev bremz olja.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Ginginova in RoMeX

corsol

Guru
11. mar 2010
2.671
825
113
diski so tako poceni, da jih preprosto zamenjaš.skupaj z ploščicami. kar se tiče rje na čeljustih pa jo preprosto odstraniš s drat piršno, tako tudi delajo mehaniki, lahko jih potem še premažeš s feroanov ali še čim boljšim proti rji in prešpricaš z bakrovo mastjo, seveda v delu kjer so tremalne obremenitve pa z keramično mastjo.to je not v batkih.
Bi tudi jaz v tej smeri razmišljal in kupil take diske, ki ne rjavijo al pa so vsaj malo bolj odporni na rjavenje.
Glede čeljusti in barvanja, se vidi dost "domačih izdelkov" ki so bolj kot ne žalostni......koliko časa razni ferosani sploh zdržijo na čeljustih ?

Najboljš da je original odporno na rjo(pri nekaterih je) .
 
  • Všeč mi je
Reactions: tony

vincent

Guru
Osebje foruma
31. avg 2007
13.191
1.807
113
Se pravi za rjo dol:

Za pobarvati:

Vprašanje?
Če nanesem ferosan na disk, koliko časa rabi da razžre rjo (če ga nanašam z npr. Čopičom)

Koliko časa se ta barva v spreju suši da lahko sestavim nazaj
Kaj če bi pripopal slikico kako stanje imaš, da se vidi česa bi se rad lotil.

Da ne boš naflosal kakega (mastnega) ferosana na diske in ploščice, se fino razkantal na prvem križišču, potem pa nas krivil.

Ferosan = no go.
 
  • Všeč mi je
Reactions: tony in sad

mac77

Fizikalc
22. avg 2007
4.541
37
48
diski so tako poceni, da jih preprosto zamenjaš.skupaj z ploščicami. kar se tiče rje na čeljustih pa jo preprosto odstraniš s drat piršno, tako tudi delajo mehaniki, lahko jih potem še premažeš s feroanov ali še čim boljšim proti rji in prešpricaš z bakrovo mastjo, seveda v delu kjer so tremalne obremenitve pa z keramično mastjo.to je not v batkih.
Ja saj tisti najcenejši bodo čez pol leta kosmati od rje
 

mac77

Fizikalc
22. avg 2007
4.541
37
48
Jaz disk vrtim s šrauferco na brusilko dam lamelno šajbo in pobrusim . Čeljusti speskam če treba gumice menjat lahko pa se samo skrtačijo
 

RoMeX

Guru
20. feb 2008
2.279
761
113
Antikorozin extra je veliko boljši kot ferosan ali wurth.. tudi jaz sem ferosana porabil menda samo polovico ene flašo, ker je kmalu začelo vseskupej rjavet.. S tem, da je bila površina očiščena, razmaščena in čez suh ferosan pobarvana.

Še en minus za ferosan od mene. Lani sem delal projekt z dinitrolovim rust converterjem - tudi super zadeva. Paziti je potrebno samo, da ga preliješ iz velikega pakiranja v manjšo posodico iz katere ga boš potem nanašal.. v primeru da pride do kontaminacije je neuporaben.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Kamele0N