Odjava vozila - začasna hramba na HR

sdpa

Fizikalc
29. mar 2012
1.377
0
36
London
Obišči stran
Zdravo!
Ker se konec novembra selim izven Slo in nimam namena prodajat avta, ker bi dobil manj kot ima vrednost zame, prav tako pa nimam nobenega, ki bi avto trenutno potreboval, ga bom najverjetneje ruknil v garažo na vikendu v HR. Zanima me postopek odjave in potem morebitne ponovne prijave.

Kolikor vem naj bi šlo nekako takole za odjavo;
-avto odpeljem na HR, poberem dol tablice, prometno
-odjavim avto iz prometa na tehničnih
-s preluknjano prometno grem na zavarovalnico in še tam odjavim zavarovanje
- je tako?

Kaj pa za ponovno prijavo? Avtu bo medtem potekel tehnični pregled, se da to nekako urediti tudi na HR?

Sitno mi je, ker avta nimam kje pustit tukaj v LJ, edina opcija je garaža na vikendu.. Je kej olajšano zdej ko so hrvati v EU?
sprasujem se.gif
Kaka ideja?
 

dsf

izbrisani
6. sep 2007
10.019
1
36
Praviš da imaš garažo na vikendu. Potem le pelji dol ,pobereš tablice in pri nas odjaviš.
Res pa ne vem če ima tvoje početje smisel ker če je avto vreden 500€ in ni nek extra model je boljše da ga prodaš ker..
Če bo daljši čas stal bodo najbrž lahko problematične manšete, gume, kakšne zavore bodo potrebne popravila.
Če se boš kljub temu odločil za skladiščenje boš moral takrat ko se boš odločil za ponovno registracijo najprej vzeti preizkusne tablice , iti dol , tablice nalimat na avto, montirat nov akomulator( le tega sedaj moraš odstranit da ti ne bo slučajno spustil med čakanjem),naliti gorivo, bencin se bo postaral, najbrž izhlapel, če imaš plastičen kestl naj ne bi bilo težav, drugače pa pred parkiranjem nalij tank do konca če imaš kovinski kestl, napumpati boš moral gume, če bo res dlje časa stal bi bilo dobro če bi kolesa med čakanjem razbremenil in avto dal na "klocne". če ti bo avto uspelo spravit v pogon boš prljal domov,prvo na servis, nato pa na tehničnega, po nove tablice ....
Je pa še ena možnost da ga takrat greš iskat z avtovleko in ga pelješ direkt na servis, od tam pa na tehničnega
 

dsf

izbrisani
6. sep 2007
10.019
1
36
Koliko časa te ne bo ? pol leta , leto , več ?
Če je manj kot leto, pelji na tehničnega pred odhodom, podalšaj registracijo, .....
kam pa greš ? morda bi avto vzel s sabo ? Daš na vlak , kamijoni so tud poceni, za čezmorske dežele kontejner, pa če tam crkne pustiš tam
 

sdpa

Fizikalc
29. mar 2012
1.377
0
36
London
Obišči stran
Grem v UK, minimalno do septembra naslednje leto.. Vzel si bom gap year, čeprav načeloma me nič ne veže na SLO, tako da brez panike ostanem dlje.

Ma predvsem razmišljam, da avto ohranim pri hiši zato, ker mašina dela, ima sicer nekaj napak, ampak zame nič resnega. Recimo voznikova šipa škripa ob spuščanju dol, pa vžiga avto bolj tako - tako, ročka menjalnika je zalepljena na horuk, malo rjavi na pragu zadaj, vse te zadeve bodo znižale ceno avtu na ene 300-400€ pomojem. In mi je škoda prodat za male pare, če je avto sicer ok.

Za vožnjo gor ni najbolj priročno že zaradi volana, pol pa tudi zarad stroškov za 1500km v eno smer..

Torej svetuješ, da avto sedaj zapeljem na tehnični pregled, ki bo veljaven do naslednjega novembra, ga teden pred odhodom ruknem na vikend, odjavim zavarovanje in vse, pa potem naslednje leto rešujem naprej? Če avto odjavim iz prometa, dol poberem tablice, avtu še velja tehnični eno leto?
 

dsf

izbrisani
6. sep 2007
10.019
1
36
Ne ,moraš ga registrirat. Najbrž boš moral naredit odjavo-prijavo, potem dobiš povrnjeno neizkoriščeno, plačaš pa za celo leto naprej. Samo če boš ostal dlje se ti ne izplača.
Menim pa da ti bo kak prevoznik avto prepeljal s šleparjem če bo imel prazen prostor za par sto €. Probaj poklicat mal prevoznike pa boš videl kako naprej. Z anglijo precej dela Sečnik transport
http://secnik.eu/
Ker pa je Opel pa še z deli ne bo problem ker se je ta model prodajal tudi v angliji. Po preteku ga lahko registriraš kar gor , nimajo nobenih komplikacij, kolega je v času ločevanja imel gor registriran avto da ga ni mogla zaseč babnica.
 

sdpa

Fizikalc
29. mar 2012
1.377
0
36
London
Obišči stran
Mja, mogoče ga bom res probal gor spravit.. Sej ni toliko, računal sem da bi prišel bencin in avtoceste okoli 250€, pa še kul roadtrip bi si lahko naredil. Se moram pozanimat kako je z registracija takih starih jajc v UK.. Hvala za odgovore
 

sdpa

Fizikalc
29. mar 2012
1.377
0
36
London
Obišči stran
Sem pobrskal malo in našel tale post, sicer je bila tema o importu nemškega vozila, pa je najbrž postopek skoraj identičen za nas slovence;
Citat:
What you need to do or have in place is the right paperwork:

German registration document (large one).
A valid UK MOT certificate, this can be achieved by having:

headlamps replaced ideally (and officially), but in theory you could legally pass an MOT by using beam benders (available on ferries etc but not the tunnel, uk beam benders will not work). When the lights are tested they must block the light that points to the right thereby not blinding oncoming vehicles.
your fog light is moved to the other side or nothing to do if you have a pair of foglights.

a European Certificate of Conformity (ECoC). Strange this one. VW charge for sending it to you. Mazda it is free. My Mazda certificate stated that the certificate is not valid for use in countries where it is left hand traffic but it was still excepted (for this car I made all the changes anyway). VW's certificate did not state this. You will need the engine number and Vehicle Identification number.
insurance documents (most large insurers will be able to insure you using your VIN.

Order the form from DVLA which they will post to you. Then use most of the details from the ECoC to fill in this form. Take it to you local DVLA office where they will charge you 6 or 12 months road tax, and around 35 GBP admin fee. They will then send you your documents in the post a couple of days later. Your German number plate holders will accept UK plates.

Note: that this is only relevant to EU cars.
 

sdpa

Fizikalc
29. mar 2012
1.377
0
36
London
Obišči stran
Še vedno ne vem kam z avtom. Zanima me, če lahko avtu naredim tehnični pregled sedaj in če ta potem velja neodvisno od zavarovanja eno leto od opravljanja? Torej razmišljam v smeri, da naredim tehnični pregled, avto odpejem na HR, tablice dol poberem, v SLO ga odjavim. Potem pa naslednje leto septebra avto normalno prijavim v promet in zavarujem (ali tehnični še velja?) in dobim tablice, se odpeljem na HR in normalno furam naprej.

Bi šlo na tak način? Bi mi veljal tehnični pregled eno leto, ne glede na to, če avto vmes odjavim iz prometa? Če velja, potem je postopek ponovne prijave povsem nezahteven in gre komot skozi...

Gor v UK pa ga ne bom vozil, prvič ker bom pridobil rezidentstvo tam in bi moral registriran avto tam, drugič ker ga niti ne bom potreboval v Londonu. Če ima kdo kak neuporabljan senik, lopo kjer bo avto kolikor toliko na varnem naj mi prosim sporoči.. lp
 

ceedevita

Majstr
24. jul 2009
6.878
107
63
štajerska
tehnični velja neodvisno od registracije.
in potem ga pač registriraš za magari samo za 1 teden ( če recimo poteče registracija čez en teden ) . kako je z zavarovanjem za tak kratek čas ne vem. sem pa sam imel nekoliko podoben primer.
kupil staro škatlo, tehnični je bil še 2 meseca, in brez registracije. šel po nove tablice, čez 2 meseca pa na tehničnega
 

sdpa

Fizikalc
29. mar 2012
1.377
0
36
London
Obišči stran
Aha, fajn. Torej naredim sedaj tehnični (ki bo veljal do 11/2014), avto odpeljem dol, poberem dol tablice, avto v SLO odjavim. Ko pridem nazaj avto prijavim, dobim prometno, ga na novo zavarujem in plačam tablice. Grem dol in ga uporabljam? Pri prijavi vozila je treba najbrž priložiti potrdilo o tehničnem pregledu ali imajo kako svojo evidenco?
 

sdpa

Fizikalc
29. mar 2012
1.377
0
36
London
Obišči stran
Citat:
Uporabnik sdpa pravi:
Aha, fajn. Torej naredim sedaj tehnični (ki bo veljal do 11/2014), avto odpeljem dol, poberem dol tablice, avto v SLO odjavim. Ko pridem nazaj avto prijavim, dobim prometno, ga na novo zavarujem in plačam tablice. Grem dol in ga uporabljam? Pri prijavi vozila je treba najbrž priložiti potrdilo o tehničnem pregledu ali imajo kako svojo evidenco?
 

Pbutec

100. registrirani uporabnik
20. jul 2007
15.158
3.629
113
Marlbor
Žal se nobenemu ne da pisati, ker je razvidno da ti je najlažji način tak, da zakompliciraš.
 

Pepe

Guru
20. sep 2007
13.478
5.016
113
Če bi čas, ki ga je zabil na alterju porabil zato, da se za pet minut ustavi na enih tehničnih pregledih in tam vpraša, bi tudi dobil bolj verodostojne informacije...
 

sdpa

Fizikalc
29. mar 2012
1.377
0
36
London
Obišči stran
Smart ass.. Sem vmes seveda poklical in dobil informacijo, da tehnicni velja neodvisno od odjave vozila. Tako bom avtu naredil tehnicni pregled sedaj, avto odpeljal na Hr, pobral dol tablice in avto odjavil. Nato imam do poteka vozniskega dovoljenja moznost avto prijavit v Slo, dobit tablice in to je to.