Pozdravljeni!
Prostor v katerem imamo podjetje za občasno uporabo dajemo tudi drugemu podjetju v uporabo eno od pisarn.
Sedaj me zanima kakšne so možne kombinacije, da se to uradno napiše tako kot mora biti:
- najemna pogodba (tukaj so možnosti, da se DDV obračuna ali ne, ampak mi ni jasno kaj so prednosti/slabosti ene in druge opcije); obojni smo davčni zavezanci
- ali je možno namesto najemne pogodbe napisati raje kakšno pogodbo o sodelovanju, ker ima to podjetje in oseba, ki sedi v tej pisarni v njej svoje računalnike ter opremo in občasno za nas opravlja outsourcing, ko je potrebno da je fizično prisotna
Hvala za pojasnila!
Prostor v katerem imamo podjetje za občasno uporabo dajemo tudi drugemu podjetju v uporabo eno od pisarn.
Sedaj me zanima kakšne so možne kombinacije, da se to uradno napiše tako kot mora biti:
- najemna pogodba (tukaj so možnosti, da se DDV obračuna ali ne, ampak mi ni jasno kaj so prednosti/slabosti ene in druge opcije); obojni smo davčni zavezanci
- ali je možno namesto najemne pogodbe napisati raje kakšno pogodbo o sodelovanju, ker ima to podjetje in oseba, ki sedi v tej pisarni v njej svoje računalnike ter opremo in občasno za nas opravlja outsourcing, ko je potrebno da je fizično prisotna
Hvala za pojasnila!