octavia RS

shift

Guru
20. jul 2007
9.895
2.280
113
za šankom
mam šanso dobit lepo ohranjeno zgoraj omenjeno zadevo.1.8 T z 180KM letnik 2002.
so bili kakšni problemi z motorjem?!poraba ob normalni vožnji je koliko??je podvozje kos 180KM v zavojih?
če je kdo vozil zadevo bi prosil da se malo razpiše o vtisih.
 

Slick

Majstr
18. sep 2007
2.281
191
63
Gre za enega najbolj hvaljenih VAG bencinskih motorjev.

Tukaj imaš pa nekaj malega o porabi: Link
 

CupraR

Majstr
21. sep 2007
5.639
146
63
Je podobna zadeva že 7let doma, Leon 1.8T, 207ps. Motor je itak isti, Audijev..
Poraba se giblje 11-11,5, kar ni veliko glede na to da se cel tank skuri po LJ (mal obvoznice), lepe, seveda tut dinamične vožnje.
Čim bi pa relacije delal, se pa lagano spusti poraba. Za konje je zelo varčen motor

Kar se same tehnike tiče, je 1.8T res bomba,edini minus vidim da ti LMM gre v pm po max 2letih (ne glede na km), kdaj zna tut vodna pumpa spustit (se dogaja), olja se dolije na interval (15.000km) res min, če je uredu vzdrževano..

Res v vseh teh letih lahko brez problema rečem, da je isti k. kar se tiče zanesljivosti kot moja japonska rikša. Kar je blo okvar v 90.000km: manšeta prednja, +stik j. od airbaga (volanska letev) in omenjena menjava LMM-a (šli že 3je) ter vodne pumpe (je spustila pr 40.000km)

Podvozje je itak osnova Golf IV GTI, zavore so od Audija (312*25), iste ima recimo tut S3, tako da tut če kaj prčkaš po motorju, maš še veliko rezerve. Podvozje in sklopi so narejeni za več moči, kokr je serijsko, tako da ni bojazni..

Osebno me moti samo da ima 5gang menjalnik.

Drugače pa edina res problematika je +130kw razred, vendar če imaš dost bonusa,se da prežvet, bp..
Računaj pa da tako zadevo, če jo ne mislš dolgo met se zelo težko proda. Prvo neugodni kw in dejstvo da Škoda in Seat kljub isti tehniki nimata iste tržne cene (čist neupravičeno).
 
Nazadnje urejeno:

shift

Guru
20. jul 2007
9.895
2.280
113
za šankom
ja do službe mam sedaj po tanovem 25km v eno smer.večinoma čez vasi in to v koloni vozimo 60km/h v četrti prestavi pri 2000obr/min.enako nekako bi bilo tudi z škodilakom.recimo da bi 95% rabil samo polovico njene moči.tovarna obljublja porabo 8 litrov
 

CupraR

Majstr
21. sep 2007
5.639
146
63
Jst pravm da vedno treba vsaj 10% prištet, če bi delal sam napisnao relacijo ki jo omenja, bi tm 9-9,5 lahko skos pršu, sej pr takem cjazenju kej več že ne more kurt..
 

leprotto

Fizikalc
22. jul 2007
1.587
1
38
www.dlvkos.si
Jaz imam navadno 1.8T, ampak 4x4 pa mi 7,4 - 8 l žre samo na relaciji, na tempomatu, v 5. prestavi, na 130 km/h.
Če se gužvam pride poraba celo na 16l, ob nekem zmernem tiščanju je poraba nekje okoli 12l, pri konstantni vožnji nad 200 km/h pa ima porabo nekje 21-22l. Tako pravi BC, iskanja realne porabe se ne grem.
Je pa res, da avta ravno ne šparam, ravno tako ne šparam bencina, ker si je nisem zato kupila.

RS-ka res ni slab nakup, vendar se res skoraj vsaka prodaja pol leta. Ali zato, ker je pač Škoda ali pa zaradi tistih parih odvečnih kilovatov.
 

shift

Guru
20. jul 2007
9.895
2.280
113
za šankom
test AMja je povedal da jim je žrla 9 litrov.pa vsi vemo da ko AM testira avto je poraba od 1-2litra višja kot ponavadi ker avto res testirajo kot se zagre
 

Blackjack

Guru
24. nov 2007
4.986
1.051
113
Poraba ni problem. lahko pije malo okoli 7 litrov relacije, lahko pa kolker hoces ko jo priganjas.

Nakup ni slab ker je veliko tehnike za malo denarja. Pa tudi kakšen easy tuning se da naret za več veselja.
 

cbb

Chef
6. avg 2007
3.337
2
38
51
Nč več u Jesenicama... Zdej Horjul
Citat:
Uporabnik CupraR pravi:

Kar se same tehnike tiče, je 1.8T res bomba,edini minus vidim da ti LMM gre v pm po max 2letih (ne glede na km), kdaj zna tut vodna pumpa spustit (se dogaja), olja se dolije na interval (15.000km) res min, če je uredu vzdrževano..

Res v vseh teh letih lahko brez problema rečem, da je isti k. kar se tiče zanesljivosti kot moja japonska rikša. Kar je blo okvar v 90.000km: manšeta prednja, +stik j. od airbaga (volanska letev) in omenjena menjava LMM-a (šli že 3je) ter vodne pumpe (je spustila pr 40.000km).

In temu pravte pol kao neproblematičen avto?
bonk.gif
Jest sem na mojmu accordu samo eno žarnico zamenjal do 82kkm.
 

CupraR

Majstr
21. sep 2007
5.639
146
63
Jao si pa tut.... To je hotch-hatch klasa in ne voz za penzionerje.
Pr takih zadevah, je za pričakovat da je vzdrževanje itd malce dražje.. LMM itak fabrka časti, če daš pa v 7mih letih 200eur izrednih popravil pa tut, vsaj zame ni nič.
Seveda pr Accordih so vse redni servisi, pol pa folk jamra da na 60.000km diske menja
stupid-1.gif

Čudn da nis napisal, da Accord tudi manj pije
bonk.gif


 
Nazadnje urejeno:

softi

asfalter
30. avg 2007
33.298
486
83
okolica metropole
90kkm v sedmih letih in 3 LMM, vodna pumpa, pa zglobi itd.

men na mondeu hladilnik klime ali nekaj takega 100k sit, dvakrat jermeni, enkrat svečke, auspuh sprednji diski, dva kompleta ploščic plus sprednje še enkrat in pretesnitev kompresorja.

vse to v sedmih letih, 170kkm, gradnji hiše, vleki prikolice po tono na njej in v avtu 700kg, v klanec.

in pol sem jezn, k mi žarnica crkne in gledam espaca. za ubit sem
 

CupraR

Majstr
21. sep 2007
5.639
146
63
Kdo zglobe omenja. LMM je serijska napaka 1.8T in TDI VAG motorjev. Znano že od pamtiveka..
 

CupraR

Majstr
21. sep 2007
5.639
146
63
Citat:
Uporabnik cbb pravi:
Aha. Torej, Leon pa je hotch-hatch klasa:) Visoko ceniš svoje španske gare:)

No in kaj je po tvojem?? Golf GTI, CTR in podobni?? Ne mislm podjb. Resno uprašam.

Vidm da mamo še enga Hondaša
smirk-1.gif

9l za te konje?? Zihr da ni kej pokvarjeno?? Ma res smisel da se začnemo tako j.???
Dejmo človeku pomagat, tist k ima kej izkušenj nej napiše, ostali pa glancite svoja kola..
 
Nazadnje urejeno: