Octavia Combi, Megane Grandtour, Laguna Grandtour

raY_

Pripravnik
20. avg 2007
122
0
16
Pozdravljenii!
Malo gledam karavane, letnik na oko 2004 za lažjo primerjavo.

Zanima me kaj imate povedat o teh avtih za vzporedno primerjavo:
- motor nekaj povprečnega, brez argumentov mi je vseeno ali je bencinar ali diesel
- stroški vzdrževanja, serijske hibe?

Cene vidim se gibljejo od 8.000->9.000 in veeeečč. Meganov je precej, lagun tudi. Octavia je recimo "dražja" od ekvivalentnega megana, če sem dobro opazil.

raY_
 

naliM

Majstr
26. sep 2007
1.394
231
63
Od Renaultovih dieslov beži daleč stran, tako 1.9, kot 2.2. Od štirih znancev, ki so imeli to navlako v Lagunah, je bila minimalna okvara crknjene turbina, največja pa sesut motor (dogodek izpred par dni). Še prevoženi kilometri - okoli 100.000.

LP,

Milan
 

ClAy

Fizikalc
3. sep 2007
1.684
14
38
Octavia je res dražja od obeh renaultov. Samo moraš vedeti, da ima VW mašino, ki je svetlobna leta pred renaulti. Kot, ti je že naliM omenil, se izogibaj renaultovih mašin tudi bencinarjev, sploh če se kaj več voziš. Jaz na renaulta niti poštudiram ne. Sem sam doživel pred meseci, ko je sesulo mašino na Velsatisu 3.0 dci z 48.000 km. Dobesedno me je strah se vsedit v renaulta.
 

Diablo

Fizikalc
19. jul 2007
5.360
3
38
pri renoju je očitno le 1,5 dci neka svetljesa tocka...vse ostalo pa bolj polom...
 

Diablo

Fizikalc
19. jul 2007
5.360
3
38
ja verjamem, za prve ne vem, a vse ostale kar sem vozil, so me kar navdušili z vidika porabe in zmogljivosti, kolk pa kaj crkujejo pa res nebi vedel.
 

Roberto

Majstr
19. jul 2007
12.057
154
63
Doma
Škoda je tehnološki odpad VW motorjev... To kar je že zdavnaj passe dobiš tam notri kot hudo tehnologijo...
Sicer bomo pa videli vzdržljivost 1.9 VW mlinčka, ko bo končno dobil sodobno vbrizgavanje CR II generacije.. Kdaj že? Aja, čez 15 let...

Mislim, koliko poznam ostale voznike Renaulta nimajo niti z 1.9 niti z 1.5 dCi problemov... 2.2 in GMov 3.0 pa so res pokop...
Lagune pa so imele probleme z poddimenzionirano turbino v prvi generaciji (so samo zvečali moč preko elektronike...)
 

Telefunken

Fizikalc
23. jul 2007
1.909
0
36
renault grand scenic
evil.gif
 

Garfildd

Guru
24. jul 2007
6.245
4.808
113
Lagune 2001-2003 so imele probleme z Intercoolerjem in Turbino, če je bilo to pred kratkim porihtano,
z ustreznimi deli, potem ne bi smel imeti več težav... 2004 je že ok...

Megan mi ne sede kaj dosti, Octavija ( nova ) je meni full dobra, samo precenjena...

Mam Laguno 2002 Letnik 220kkm, 2003 je bil menjan motor in lepo dela - upajmo da bo tudi naprej...
 

ggg

Fizikalc
8. avg 2007
5.698
4
38
Citat:
Uporabnik naliM pravi:
Od Renaultovih dieslov beži daleč stran, tako 1.9, kot 2.2. Od štirih znancev, ki so imeli to navlako v Lagunah, je bila minimalna okvara crknjene turbina, največja pa sesut motor (dogodek izpred par dni). Še prevoženi kilometri - okoli 100.000.

LP,

Milan

zanimivo, da se nihce ne spotika ob mazdine diesle, ker šestic z komplet unicenimi motorji je bilo vec kot prvi cliotov s 16V masinami s crnknjeno eno sobo za vbrizg goriva. govorim iz PRVE roke. komaj cakam, da zacnejo crkovati honde in ostali japonski novodobni dizli. da nimajo pojma je dokazal ravno isuzu. kopirajo ja, ampak so še zmeraj na ravni hyundaja izprej 20 let... me prav zanima kdaj bodo rizojedi izumili kaj svojega.

smirk-1.gif
 

decko

Pripravnik
17. sep 2007
144
0
16
Kolikor mi je znano je Mitsubishi prvi predstavil tehnologijo direktnega vbrizga za bencinske motorje GDI, VW je pa prekopiral in nalimal oznako FSI. Tako da ne pljuvat kar povprek nekaj, vsaka znamka ima dobre ter slabe stvari.
 

naliM

Majstr
26. sep 2007
1.394
231
63
Citat:
Uporabnik ggg pravi:
Citat:
Uporabnik naliM pravi:
Od Renaultovih dieslov beži daleč stran, tako 1.9, kot 2.2. Od štirih znancev, ki so imeli to navlako v Lagunah, je bila minimalna okvara crknjene turbina, največja pa sesut motor (dogodek izpred par dni). Še prevoženi kilometri - okoli 100.000.

LP,

Milan

zanimivo, da se nihce ne spotika ob mazdine diesle, ker šestic z komplet unicenimi motorji je bilo vec kot prvi cliotov s 16V masinami s crnknjeno eno sobo za vbrizg goriva. govorim iz PRVE roke. komaj cakam, da zacnejo crkovati honde in ostali japonski novodobni dizli. da nimajo pojma je dokazal ravno isuzu. kopirajo ja, ampak so še zmeraj na ravni hyundaja izprej 20 let... me prav zanima kdaj bodo rizojedi izumili kaj svojega.

smirk-1.gif

Ne poznam nobenega lastnika Mazde 6 diesel, sem pa šel na Mazdin forum pogledat v tehnični del in so zgleda res težave s temi avti. Osebno še vedno zagovrjam teroijo, da mora biti japonc narejen na Japonskem, da služi namenu.
smile-1.gif


LP,

Milan
 

ClAy

Fizikalc
3. sep 2007
1.684
14
38
Citat:
Uporabnik Roberto pravi:
Škoda je tehnološki odpad VW motorjev... To kar je že zdavnaj passe dobiš tam notri kot hudo tehnologijo...
Sicer bomo pa videli vzdržljivost 1.9 VW mlinčka, ko bo končno dobil sodobno vbrizgavanje CR II generacije.. Kdaj že? Aja, čez 15 let...

Ne rabiš viška tehnologije. Samo da je motor zanesljiv. Renault tega ne zna naredit že od mašine 1.9D (letnik 1998). Nekdo, ki ima dci motor, samo za po mestu, je vse ok. Ko pa prevoziš na leto po 70.000 km in več, pa hitro ugotoviš, kaj je renault. Smo imeli pri hiši dosti renaultovih avtov. Odkar je foter kupil laguno 2004, se je pa hiro spremenilo. Pri 19.000 km šla turbina. Od takrat naprej še foter prisega na bavarce kot jaz. Jaz imam trenutno BMWja 530d, letnik 2002. Prevoženih ima 210.000 km, pa še ni šla nobena turbina. Še zdaj fotra zafrkavam, naj si renaulta kupi, da bo lahk h mehaniku hodo
evil.gif
. Imam še pa cliota 1.9d (178.000 km), kot moj prvi avto, ki sem si ga kupil. Ko bi bil sedaj renault vsaj pol toliko kvaliteten, kot leta 1998, bi še sigurno imel kakega renaulta.
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.577
336
83
Kras
www.mtl.si
Citat:
Uporabnik Roberto pravi:
Škoda je tehnološki odpad VW motorjev... To kar je že zdavnaj passe dobiš tam notri kot hudo tehnologijo...
Loool. Malce nakladas, a ne? Mi lahko poves za en motor, ki ga Skoda uporablja, pa ni na voljo v drugih koncernskih znamkah. Trditev bi bila kvecjemu, da celoten VAG uporablja odpadne motorje. Boli pa le, da so najvarcnejsi in pa izredno vzdrzljivi, hehe.
 

ClAy

Fizikalc
3. sep 2007
1.684
14
38
Če so VAG motorji odpadni, kaj so šele renault motorji. Renault dizli so crkavali, kot gobe po dežju. Ali se je kdaj z VAG mašinami dogajalo tako ? Mene so za BMWja poklicali na dom po 2 letih, da se naj oglasim na servisu, da bodo zamenjali eno cev (kao serijska napaka). Renaulti so pa imeli take napake, zaradi katerih so crkavale mašine, pa ni bilo ne duha in ne sluha o kakih vpoklicih. Dokler dela, dela. Ko pa zaruži kaj, se pa je*i. Veliko je takih, ki se jim kaj takega zgodi, po parih letih (po preteku garancije), če se malo vozijo.
 

Roberto

Majstr
19. jul 2007
12.057
154
63
Doma
Kako ste takoj pripravljeni na kreg, LOOOL
hysterical-1.gif

Sedaj samo še čakam kako bodo lastniki OpEL Vivaro začeli hvaliti dizle1.9 CDTI kako so v teh avtih zanesljivi...
evil.gif
 
Nazadnje urejeno:

ChaoRen

Fizikalc
21. jul 2007
5.409
0
36
124
Kako se čisto vsaka tema sprevrže v merjenje organov.
bonk.gif


Moje izkušnje z Meganom GT 2004, 1.5 dCi 100 KM, so pozitivne. Poraba je zelo zmerna PORABA.com, moči je zame dovolj. Manjka mu 6. prestava, kar pa dobiš pri novejših 1.5 dCi mašinah s 105 KM. Lastnik sem dobre tri mesece, prevozil sem 6k km in dosedaj samo točil gorivo. Nagaja mi edino BC (glej mojo temo), pa park senzorji so neuporabni.