Citat:
Uporabnik markoman pravi:
ja, ampak škoda ima zdaj pri vseh na 15k. tak te še malo zaveže nase, da malo dnarja tja odneseš ... če ne hodiš na 15k, ode garancija in jamstvo ...
Toliko, da bomo natančni: ode jamstvo, garancija 2 leti velja tudi pri variabilnem servisu na 30.000 km.
Torej, da zadevo razčistimo. Nov avto ima pri VAG koncernu 2 leti garancije in dodatno 4 leta jamstva. POGOJ za veljavnost jamstva je servisni interval na 15.000 km.
Torej praktično podaljšano jamstvo ''plačaš'' z nekaj višjimi servisnimi stroški. Nihče te pa ne sili, da delaš servis na 15.000 km. Komot delaš variabilni na 30.000 km, vendar se s tem odpoveš podaljšanemu jamstvu. Tudi kulanca bi morala v tem primeru normalno veljati.
Ali se splača? Vsak si mora sam odgovoriti, sam iz drugih razlogov (link spodaj) izvajam servis na manj in to kljub temu, da imam res optimalen način vožnje in relacije za to, da bi olje zdržalo še pa še. Ampak to je moje osebno mnenje in ga nikomur ne vsiljujem.
Citat:
Uporabnik markoman pravi:
po drugi strani pa še vedno boljše, da maš vsakih 15 rednega, kot pa naš c3, ki ima na dve leti ali 30k, pa si vmes tudi tam zaradi izrednih servisov
Kapo dol, fajn si me nasmejal.
Pa še moje mnenje o dolgem intervalu menjave olja:
Dolg interval menjave motornega olja – ali ga je smiselno upoštevati?