Obupne ceste

sonick

Polo 6n2 frajer
22. sep 2007
3.091
0
36
on the run
Včeraj se spravim ven pa je bilo pri nas samo -1°C pa so bile ceste tak posipane, kot da bi se po makedamu pelal. Pikalo je po avto ko sto hudičev. Sem si mislil tak, če mi zaj nebo vsega laka počohalo iz pragov pa nevem kje še, te nebo nikoli. Res, tak na debelo tega šodra še nisn nikol videl na cestah. Če imajo naši kje kakšne odvečne zaloge tega pa je treba letos to porabit?

Potem pa pridem v avstrijo.....kvaliteta in širina glavne ceste se sploh neda primerjat z nami to je prvo...kot drugo pa je blo tam -5°C pa nikjer niti enega kamenčka na cesti. Res se je lepo dalo peljat kljub nizkim temperaturam. Kak imajo te oni to poštimano. Pa na hrvaškem še tudi nisn tega jemal. Te pa se pripeljem spet nazaj v SLO pa spet po_ukano kameje
crazy1.gif
 

SouthPark

Jas da nea vem?! Ka te je...
5. sep 2007
24.570
5
38
Klobukarjev dol
Ker ne sipajo pesek ampak ''mokro soljenje''. Pri nas to uporabljajo samo po AC (včasih tudi na kaki glavni cesti), v Avstriji pa po vseh večjih cestah.

Prevoznost avtocest in nekaterih hitrih cest se zagotavlja z ustrezno mehanizacijo in opremo, posipnimi materiali in ustrezno organiziranim in usposobljenim osebjem.

Posipanje cest in posipni materiali:

* sol (natrijev klorid), ki se uporablja pri temperaturi do –8 stopinj C;
* mokro soljenje (mešanica soli in raztopine kalcijevega klorida ali magnezijevega klorida), ki učinkuje do temperature –18 stopinj C in je namenjeno za preventivno posipavanje, predvsem pa za preprečevanje in odstranjevanje poledice;
* mešanica soli in drobirja, ki se uporablja v izjemnih primerih, ko vremenske razmere in stanje cestišča to narekujejo (žled ali poledenelo vozišče);
* drobir, ki se uporablja le izjemoma v primeru poledenelega vozišča ali strjenega snega na vozišču. Načeloma se drobir ne uporablja za posipanje avtocest, hitrih in glavnih cest, temveč samo na regionalnih in makadamskih cestah.

Predvidena poraba je izračunana na podlagi dejanskih porab posipnih materialov v preteklih letih. Ceste iz prvega razreda bodo posipane takoj ob nastopu okoliščin, v katerih se lahko pričakuje poledica (vlažne ali mokre ceste, nizke temperature). Pri posipanju cest in količini uporabljenih posipnih materialov so poleg prometno - varnostnih upoštevani tudi ekološki vidiki vpliva posipnih materialov na okolje in predvsem na cestne objekte.
 

Yogi

Guru
1. sep 2007
4.521
1.109
113
Pri nas so od včeraj zvečer cestarji spali. Danes zjutraj so bile ceste ravno tako zalednele kot včeraj zvečer.
 

mac77

Fizikalc
22. avg 2007
4.541
37
48
kamenje je najceneje.
Sol je okolju skodljiva, Kalcijev klorid pa predrag in potem smo pac tam kje smo.
 

blazko

Majstr
21. sep 2007
7.446
425
83
Citat:

* mešanica soli in drobirja, ki se uporablja v izjemnih primerih, ko vremenske razmere in stanje cestišča to narekujejo (žled ali poledenelo vozišče);
* drobir, ki se uporablja le izjemoma v primeru poledenelega vozišča ali strjenega snega na vozišču. Načeloma se drobir ne uporablja za posipanje avtocest, hitrih in glavnih cest, temveč samo na regionalnih in makadamskih cestah.

Te izjemne razmere so pri nas sila pogoste
rolleyes-1.gif
 

SouthPark

Jas da nea vem?! Ka te je...
5. sep 2007
24.570
5
38
Klobukarjev dol
To je DARS-ovo besedilo glede posipa AC, tam sem pesek (oz. drobir) doživel kakih 5 let nazaj nazadnje, bila pa je (oz. bi bila) huda poledica.
 

Konec

Guru
Izključen uporabnik
22. avg 2007
1.924
753
113
GO rica
Banda od bande pac spet varcuje na racun nase varnosti.
Itak o stanju tako suhih kot zaledenelih cest v tej bandadrzavi nima smisla zgubljati besed.
Jaz tudi nisem se videl v Italiji da bi posipali kamenje po cestah kot tu na balkanu.
 

keber

majski hrošč
28. jul 2007
13.240
44
48
Citat:
Uporabnik poldo pravi:
Jaz tudi nisem se videl v Italiji da bi posipali kamenje po cestah kot tu na balkanu.

Pojdi zdajle v Trbiž, pa potem hvali italijansko cestno službo.
bonk.gif