Obraba ploščic

kihko

Pripravnik
15. sep 2007
474
0
16
Za koliko km bi bile še te zavorne ploščice?
670063-Ploscice.JPG
 

Priponke

  • 670063-Ploscice.JPG
    670063-Ploscice.JPG
    50 KB · Ogledi: 242

mosseero

fizik´alc
3. sep 2007
20.114
10.966
113
kod Džej-Zija
Težko reči takole na pamet. Povej, koliko je debel nanos na novi ploščici, in v kolikšnem času si pobral tisto količino (ker je precej odvisno od režima vožnje), pa ti bomo lahko povedali, koliko časa bojo tele ploščice še držale.
 

kihko

Pripravnik
15. sep 2007
474
0
16
Ploščice so nekje na malce manj kot polovici novih. O km pa raje ne bi govoril, da ne bo kakšnih izpadov.
evil.gif
 

mosseero

fizik´alc
3. sep 2007
20.114
10.966
113
kod Džej-Zija
No, potem veš, koliko ti bojo še zdržale. Malo manj kot si z njimi že prevozil. Pod pogojem, da jih bo enakomerno pobiralo, se pravi, nič postrani in vse ploščice enako hitro. Če pa bo prišlo do odstopanj, pa temu primerno manj kilometrov. Če seveda ne boš spremenil režima vožnje.
grin1.gif
 

kihko

Pripravnik
15. sep 2007
474
0
16
Koliko mm je minimum, da je še mesa? Pa baje so proti koncu malce trše, kar pomeni, da naj bi disk bolj ''žrle''. A je kaj resnice na tem, ali je to bolj pravljica za lahko noč?

Sicer so itak že menjane z novimi, ampak me vseeno zanima.

Hehe, potem v bistvu original ploščice skoraj preživijo avto
grin1.gif
.
 

mosseero

fizik´alc
3. sep 2007
20.114
10.966
113
kod Džej-Zija
Prvič slišim, da naj bi bile proti koncu trše. Disk začne pospešeno pobirati takrat, ko ti mesa zmanjka in začne kovina ružiti po kovini. Se pa to lepo sliši, in če pravočasno ukrepaš, tudi na disku ne narediš nobene resne škode. Ploščice se pa običajno menjajo, ko vidiš, da do naslenjega servisa ne bojo več zdržale.
 

CupraR

Majstr
21. sep 2007
5.639
146
63
Tako je, vedno je eno varovalo-železek ki začne ružit in se lepo sliši da bo potrebna menjava
grin1.gif

Kokr so ti rekl, skora za še enkrat toliko km imaš za narest..
 

tony

Guru
23. jul 2007
9.739
1.526
113
Sprednje ploščice?

Če voziš normalno (oz. recimo po AC, kjer ne zaviraš veliko), z avtom, ki ima manj kot tono in pol, potem bi bil moj guess še ajde 20k+ km. Oziroma, gledano drugače: ene toliko kot si do sedaj že prevozil z njimi
grin1.gif


Skratka, če so ploščice okej (in se dobro ujamejo s tvojimi diski - ne škripajo in že ob prvem zaviranju dajo kaj od sebe), ni razloga, da bi jih vrgel stran.
 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.491
5.788
113
Citat:
Uporabnik CupraR pravi:
Tako je, vedno je eno varovalo-železek ki začne ružit in se lepo sliši da bo potrebna menjava

to pa ni res. original oplove ploščice za astro 1.7dti letnik 04 nimajo nič kar bi te opozorilo na to da so hin. ne kabla ne kaj da praska nič. prejšnji tedn je prišla teta do mene rekla da ji zadnji dan nekaj praska ko bremza. grem takoj kolo dol vzet in je praskalo ja. pleh od ploščice podisku, ker e blo še samo pol mm mesa. pred tem pa nobenih zvokov

drugač pa naj bi se ploščice menjale ko je mesa za majn kot pleha vzadaj. zaradi pregrevanja
 

kazamurnik

Fizikalc
3. avg 2008
1.604
5
38
pa jaz imam na astri (letnik 2000 1,6 16v benzinc) tiste male železne ploščice ki cvilijo ko so ploščice na koncu.

Samo moje še niso vidle diska...jih prej menjam.
 

vincent

Guru
Osebje foruma
31. avg 2007
13.301
1.924
113
Citat:
Uporabnik kihko pravi:
O km pa raje ne bi govoril, da ne bo kakšnih izpadov.
evil.gif

Glede na odgovor bi lahko napisali...zdržale bojo še nadaljnih 100.000 km
evil.gif
..torej še pol
 

mac77

Fizikalc
22. avg 2007
4.541
37
48
jaz takih vec ne dajem noter ce imam nove "pri roki", ker ko so tanke se veliko hitreje obrablajo.
Po sliki sodec so VAG ploscice te se pa menjajo mislim da pri 4mm.
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.358
5.648
113
Tole je še za kako slabo sezono....več ne.....računaj da bl k so tanke mn toplote odvajajo....bl kurš diske....tko da če nisi lig gorenc jih menji v kratkem
 
Nazadnje urejeno:

Samojed

el. zaščita
Osebje foruma
19. sep 2007
2.157
55
48
Osrednja Slovenija
Ma kakšno odvajanje toplote, ne ga srat. Tisti procent, kolikor je razlike v odvajanju, nima veze. Če je sistem v redu je v redu, če pa ni, pa niti debelina tlakovca ne pomaga.
 

Samojed

el. zaščita
Osebje foruma
19. sep 2007
2.157
55
48
Osrednja Slovenija
Proti koncu so trše zaradi časa, ne debeline. Vsaj po mojih izkušnjah. Razen enih, ki jih je odtrgalo, sem še vedno menjal nekje na četrtini debeline, ampak izključno zato ker stare in pregrete več niso delovale kot je treba.
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.358
5.648
113
tanjše kot so ploščice bl slišš diske k bremzaš....ker majo premal mesa...meso pa veže nase toploto k se proizvaja pr bremzanju.....zato se disk bl segreje in uspredi k maš dvojni disk pa vetrnico usred se sredina bl raztegne....oziroma ti takrt zarad toplote disk rata "valovit" zarad vetrnice v sredini.......zato pa so pregreti diski izbočeni....ne ravni k kdar jih drejaš!
 

Samojed

el. zaščita
Osebje foruma
19. sep 2007
2.157
55
48
Osrednja Slovenija
Kaj veže nase toploto? 10 dek "mesa" na ploščicah že ne. Če zabremzaš na polno na ac, je zadeva segreta v sekundi, do konca pa diski žarijo. Toploto odvaja seveda površina, ampak ker je ta majhna, mora biti velika temperaturna razlika, torej morajo biti vroči. Akumulacije je tu zelo malo, praktično jo lahko zanemariš, ker tista energija, ki jo morajo požret zavore ti vse skupaj segreje v sekundi, kot sem že napisal.
 

Naglfar

Fizikalc
7. sep 2007
1.563
1
36
Panonija
Citat:
Uporabnik Samojed pravi:
Kaj veže nase toploto? 10 dek "mesa" na ploščicah že ne. Če zabremzaš na polno na ac, je zadeva segreta v sekundi, do konca pa diski žarijo. Toploto odvaja seveda površina, ampak ker je ta majhna, mora biti velika temperaturna razlika, torej morajo biti vroči. Akumulacije je tu zelo malo, praktično jo lahko zanemariš, ker tista energija, ki jo morajo požret zavore ti vse skupaj segreje v sekundi, kot sem že napisal.

Kake maš. Diski žarijo pri organskih ali kovinskih ploščicah?? Nikoli videl. Mogoče kakšna porška, ferrari, lambo s keramičnimi ploščicami, ampak "civilne" bremze grejo težko čez 200 stopinj. DOT 4 zavorna tekočina zavre pri 230 stopinjah, če ni prisotnega niti procenta vlage. Disk bo rdeč tam pri 600 ali več.

Drugače se strinjam z ostalim napisanim, ampak ne palamudit o žarečih diskih in podobnim. Prej bo zavrelo olje, bati se bodo stopili, pedal bo padel. Tak primer sem že videl - laguna 2.0 dci, ženska se je vozila MB-LJ, MS-LJ večkrat na teden, po AC je šla do 200, pred kolonami pa bremzala na polno brez vsakršnega pomisleka. Avto ma 3 leta, 200k km, osmi komplet ploščic in drugi komplet sprednjih pest, čeljusti, feln ...
wink-1.gif
 

tony

Guru
23. jul 2007
9.739
1.526
113
Ha, bejba bi si morala kupiti kakšen boljši avto...

Še to: obstajajo tudi racing verzije zavornih tekočin (ki so npr. lahko kompatibilne z DOT 4 in DOT 5.1) s precej višjim vreliščem... Žareči diski pa na kakšnem M5 niso nič posebnega, in tudi bremzajo še vedno tudi takšni...