Obnova črnuške obvoznice

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.661
6.705
113
pri taščici
Zadnjič sem gledal, kako so "luknjasto" pofrezal črnuško obvoznico od Tomačevega proti Brnčičevi.
Prav zanima me, kako bo izvajalec sposoben loviti niveleto tistih kuclov ki so ostali.
Se ko odrekajo vse stran, pa na novo položijo, naredijo za en drek največkrat, tule bo pa....
 

Roberto

Majstr
19. jul 2007
12.057
154
63
Doma
A ni nekdo iz stroke tule razlagal da večje poškodbe odfrezajo, utrdijo, potem pa zaflikajo nazaj na nivo in čez to gre nova obrabna plast?
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.083
4.080
113
Desni pas od Brnčičeve do rondoja Tomačevo je bil sama jama, levi je pa tudi to že postajal. V nasprotno smer ni bilo take krize.

Bilo pa bi potrebno tudi preplastiti trzinko od tistega klanca pred Črnučami do Črnuč, ker tudi tam je desni pas že sama jama.
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.661
6.705
113
pri taščici
Se popolnoma strinjam, da je bila cesta slaba, me pa zanima kako bodo naredili stike, ce ne bodo preko vsega dali se ene plasti (visina robnikov, vtokov?).
 

Roberto

Majstr
19. jul 2007
12.057
154
63
Doma
Pa jade... Veš kdaj je bil ta odsek dograjen? Še v Jugi ali takoj po osamosvojitvi. Ko še ni bilo ne duha ne sluha o AC in je bila to glavna prometnica za Štajersko...
 

keber

majski hrošč
28. jul 2007
13.240
44
48
Odsek je iz leta 1981 in se v njega od takrat ni vlagalo praktično 0. Za tiste čase je bil zelo dobro grajen, kar je očitno, saj je praktično brez flik zdržal skoraj 40 let.
Sedaj je ena polovica že narejena, asfalt je po mojih izkušnjah dokaj raven (ni pa perfekcija, ampak dobro ...)
Žal se obnove niso lotili celovito, ampak bodo res samo posanirali asfalt (torej zamenjava noslilnega asfalta na poškodovanih delih (hanzijeve luknje) ter nova obrabna plast po celi dolžini) in zamenjali ograje. Še bankine, mulde bodo ostale nedotaknjene, kaj šele obnova mosta čez savo ali pa vsaj zamenjavo dilatacij - to bo čakalo kake boljše čase - in novo zaporo.
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.083
4.080
113
Kaj pa trzinka na črnuškem klancu, tam, okoli Petrola? V smeri vožnje proti Ljubljani je desni pas sama jama, levi pa tudi ni več dosti boljši.

Bodo šli tudi to kaj sanirati v kratkem?
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.661
6.705
113
pri taščici
Sem vceaj oko vrgel na sosednjo polovico, in so res odfrezal tudi ene 3-5 cm zgornje (se vidi ob pri.muldi)/plasti, tako da so (bodo) potem potegnili preko vsega obrabno.plast.
Vecjih pripomb pri 60kmh nimam, me zanima kako se bo peljalo pri 100+ pa cez kaksno leto.
 

nemenabijat

bom jaz vas
7. feb 2011
4.456
3.556
113
Sem se iz Francije pripeljal domov z avtodomom. Tako sem imel priliko primerjat gladkost položenega asfalta na novo položenih odsekih. Ko sem zapeljal po novo položenem asfaltu od rondoja proti Črnučam, so se čutile vibracije in kozarci so začeli cingljat. Zgroženo sem ugotovil, da je to to, saj so že črte narisane. Z avtom se niti ne čuti neravnin, s polno naložen avtodomom pa takoj. Isto oz še slabše je v vrhniški klanec iz Lj proti Lomu
 

Roberto

Majstr
19. jul 2007
12.057
154
63
Doma
Ja, ampak tovorni promet ti dostavi hrano, oblačila, nov avto itd. skoraj do tvojih vrat, brez tega bi bili eno stoletje nazaj...
Napačna strategija države glede tovornega prometa. Razumem last-mile dostavo, razumem lokalno dostavo da se vrši kot se. Nikakor pa ne tranzita oz. izvoza ven. To bi moralo na vlak/ladjo.
Ali če ti oponiram: to kar se vrši dostave za potrebe potrošnikov v Sloveniji se da urediti z 50 šleparji po celi državi na dan. Ostalo je last-mile. In od teh 50 bi jih morda 30 ali 35 res na dan prevozilo tak odsek. Ne pa 500+ na dan.
 

Dr_S

Pripravnik
22. avg 2007
899
6
18
Čuti se da so neravnine (avto trese) že pri 60km/h. Ko bomo šli 100 bo samo še hujše.
Slabo so tole obnovili
 

Apollo8

Mahoney
15. avg 2007
15.169
7.017
113
Ali če ti oponiram: to kar se vrši dostave za potrebe potrošnikov v Sloveniji se da urediti z 50 šleparji po celi državi na dan.

Ne neumnosti pisat no. Samo dostavo za Petrol bencinske servise in Hofer stacune, vrsi vec kot 50 tezkih tovornih vozil vsak dan. Tu so in sleparji in solo triaksarji (s karelami ali brez). Stevilka se dinamicno spreminja glede na poti ki jih preko noci izracunavajo algoritmi, ki za vhodne podatke dobijo katera roba gre kam (skupaj s tezo in volumni) pri tem pa upostevajo regulo (obvezne pocitke voznikov)... pa verjami da je interes narocnika da je cimmanj kamionov zunaj. Ce upostevas se vse ostale trgovske verige, trading podjetja (ki robo sibajo in-out) ter vse kamione ki vozijo kontejnerje ki pridejo (s tako opevanima) ladjo ali pa vlakom, vidis da je tvoja cifra o 50 kamionih lih tok realna kot ideja da se bomo pod vlado JJ spremenili v pravicno druzbo s prihodki na nivoju Svice

Edit: typo
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.661
6.705
113
pri taščici
Njegovi sovascani ze desetlejte bijejo bitko z drzavo zaradi "par" kamionov dnevno ki se vozijo v IC Komenda.
Naj enkrat gre stet kamione pred logisticne centre trgovcev pa bo videl....
Ne vem zakaj imajo vsi trgovci po nekaj 10 nakladalnih ramp, ce pa vsak samo par kamionov dnevno zvozi. Bi vsak lahko imeo samo eno ali dve rampi. Ne pa 50 ali celo vec.....
 

Roberto

Majstr
19. jul 2007
12.057
154
63
Doma
Hanzi, ker ne moreš... Lidl ima 60 plus nakladalnih ramp. Kadarkoli grem mimo so prazne! Ker ima Lifl dostavo (glavno) v nedeljo itak lahko preštejem vse kamione ki grejo tja in itak tudi hkrati kršijo prepoved vożnje za tovorna vozila nad 7,5T ob nedeljah. A očitno z blagoslovom policije. No saj ti se bodo odselili v Arjo vas, bliže AC. Pa ko že ropotaš... cca 90% prometa skozi vas je tranzit za Kamnik, Štajersko, Gorenjsko (še zmeraj izogibanje cestninam).
 

Podobne teme