Citat:
Uporabnik Katunga pravi:
Ja to je samo vmesnik in je ok (ELM327) za vsa vozila. Bistven je sedaj program ki si ga naložiš na telefon s katerim upravljaš podatke za vozila. Recimo Torque Lite samo bere vse parametre, obrate, brzino, ipd. Potem je tu Torque Pro (ki ne vem kje ga dobit) ki že tudi diagnosticira nekatere napake in jih briše, ipd...
Torque Lite ti tudi pokaže napake in jih lahko pobrišeš z njim Ne rabiš Torqe Pro-ja za to.
Kako ne veš kje dobit Torque Pro? Plačaš tistih par EUR in evo ti ga.
Citat:
Uporabnik fujtajksel pravi:
Tile kitajski ELM 327 kloni so res poceni in majhni, ampak ne pridejo do veliko sistemov v avtu.
Če smo čisto natančni pridejo zgolj do motorne elektronike. To je pa to.
Imaš pa pri posameznih znamkah določene aplikacije, ki pa lahko pridejo tudi do ostalih modulov in lahko precej zadev nastavljaš: recimo BMWhat ali Dr. Mecedes, ki pa se mi zdi, da zahtevajo posebne adapterje.
Pa še nasvet glede teh kitajskih BT ELM adapterjev za par USD. Precej jim paritveni protokol ne deluje čisto pravilno in jih moraš zato, ob vsaki izključitvi iz OBD vtiča, na Androidu izbrisat iz sparjenih naprav in ponovno sparit. Rahlo tečno, tako da se splača dat par EUR več in nimaš teh težav. Seveda ti pa nihče ne garantira, da bo tisti za 7 USD pa prav delal.