Novost za klice v klicni centern-A1.

retro

Fizikalc
18. dec 2011
6.292
23
38
Murska republika
Da ne bi doživeli neprijetno presenečenje v kolikor nimate neomejenih klicev v vsa omrežja ali pa ste kako drugače omejeni z razpolaganjem količin minut za klice.
Mene je kar pošteno udarilo po denarnici zaradi klica v A1.

Obvestila in novosti
Sprememba številke za klicni center 080 v 040 40 40 40

( 16.07.2012 )
Obveščamo vas, da smo z 2. julijem spremenili številko klicnega centra. Ukinili smo številko 080, namesto nje pa uvedli 040. Naši svetovalci so vam za vsa vaša vprašanja odslej na voljo na številki 040 40 40 40, in sicer 24 ur na dan, vse dni v letu.

Za Si.mobilove uporabnike je klic na to številko brezplačen, za uporabnike drugih omrežij pa se klic zaračuna po veljavni tarifi njihovega operaterja.

Za vsa vaša vprašanja pa smo vam na voljo tudi preko družbenih omrežij (Facebook in Twitter), elektronske pošte, prodajnih mest in ostalih uveljavljenih kanalov, kjer uporabnikom nudimo vso pomoč in svetovanje.
 

ahmed

Majstr
23. sep 2007
2.489
119
63
Sej je zastojn. A 100x na dan klices v klicni center iz drucga operaterja al kaj ?
 

retro

Fizikalc
18. dec 2011
6.292
23
38
Murska republika
Kaj je zastonj??

Beri si zgoraj!!
seveda kličem iz drugega operaterja in tudi če bi klical iz stacionarnega je plačljivo ker se gre za klice v MOBILNO OMREŽJE!! in samo Simobilovi jo imajo zastonj!
 

hermann

Guru
19. mar 2014
9.638
6.502
113
še enkrat, čisto počasi, razloži kaj te boli

mogoče bomo potem sočustvovali s tabo
 

McGiver

Guru
14. avg 2009
14.439
4.312
113
Če nimaš paketa z brezplačnimi klici v druga omrežja moraš klic na 040 plačat, prej na 080 pa ne.

Čudno da niso ruknili kar na 090.
wink-1.gif
 

ahmed

Majstr
23. sep 2007
2.489
119
63
Sej to ne razumem zakaj bi klical klicni center drugega operaterja. Klici svojega.
 

retro

Fizikalc
18. dec 2011
6.292
23
38
Murska republika
Ampak v čem je fora ?? Niti iz stacionarnega ne moreš več klicat v brezplačni servis za pomoč naročnikom, in sedaj je to izpadlo tako da moraš ; če nimaš neomejenih klicev na mobilniku se poslužiti samo si mobilovega ker vse drugo plačaš. Je to torej pravično do uporabnika? Ne gre se samo zame tudi drugi so nasrkali iz stacionarnega omrežja.

Govor je o nekdanjen Amisu!!
 

hermann

Guru
19. mar 2014
9.638
6.502
113
zdaj te bolje štekam

kot naročnik stacionarne telefonije pri nekadanjem amisu sploh nimaš več brezplačne številke za pomoč, če nisi hkrati še naročnik mobilne telefonije pri nekdanjem simobilu

se strinjam, je grdo
 

retro

Fizikalc
18. dec 2011
6.292
23
38
Murska republika
Citat:
Uporabnik hermann pravi:
zdaj te bolje štekam

kot naročnik stacionarne telefonije pri nekadanjem amisu sploh nimaš več brezplačne številke za pomoč, če nisi hkrati še naročnik mobilne telefonije pri nekdanjem simobilu

se strinjam, je grdo



Tako je kot si ugotovil nimamo nobene možnosti brezplačnega klica če nisi Si mobilov naročnik.
Upam da bom kmalu presedlal k drugemu kabelskemu ponudniku, po vseh kalvarijah ki jih mam je že res čas. Slaba kvaliteta storitev je od združitve Amis s Simobilom res zelo poskočila in če moraš čakat več kot pol ure na vezo ?? Potem si lahko misliš koliko je strošek .
evil.gif
 

retro

Fizikalc
18. dec 2011
6.292
23
38
Murska republika
Pri Telemachu. paket več. to je najnižji paket za 6 eur , Mi je mesečno čist dovolj tudi 120 minut za klice. Vendarle je bilo tako da sem zaradi tega neznanja da so ti klici plačljivi--po novem-- zmanjkale še razpoložljive minute in sem si to nabral dodatno porabo. Klical sem jih pa v preteklih dneh kar nekajkrat in vedno čakal najmanj po 20 minut ter še nato čakal na to da rešimo nedelovanje Tv, Ampak kot sem že omenil sem komaj včeraj opazil da imam dodatno porabo in ko sem na portalu telemach gledal dneve in porabo sem samo zijal na veliko ko mi je pisalo dodatna poraba . Kar je je vendarle je dobro vedeti za v bodoče.
 

ahmed

Majstr
23. sep 2007
2.489
119
63
Fiksni imajo nekje 6 centev na minuto v mobilna omrezja
Za 16 eur si bil potem 3h na liniji ? Pol so pa res nesposobni
V klicnem centru
 

retro

Fizikalc
18. dec 2011
6.292
23
38
Murska republika
Ja približno toliko mi tudi piše ko sem preverjal minute.
To še ni nič ko sem imel pred meseci probleme pri Amisu glede nedelovanja televizije in ko smo komaj po 4 dneh klicarjenja in prošenj da se nekako to uredi da bom lahko gledal TV, o tem sem tudi pisal, sem bil na telefonu verjetno več kot 12 ur !
 

Kupec

Pripravnik
19. sep 2016
58
2
8
In zakaj nisi (tako kot v preteklosti) klical 'Amisove' brezplačne številke 080 2010? Saj še vedno dela... Res je, da te preusmeri na 040 40 40 40, ampak preusmeritev je avtomatska in jo, ker ti kličeš na 080, plača A1. Tako vsaj jaz razumem zadevo in doslej še nisem opazil, da bi mi tak klic zaračunali. Sem mar obračun spregledal?

Verjetno pa res ni naključje, da se stare Amisove brezplačne številke ne oglašuje več, kar zna pomeniti, da jo bodo sčasoma tudi v resnici ukinili in sploh ne bo več aktivna in zato niti preusmeritev z nje ne bo več možna? Potem bo pa to dejansko res pomenilo, da A1 svojim naročnikom le fiksnih storitev ne nudi več brezplačne telefonske pomoči... Formalno sicer večini (uporabnikom 'trojčkov') nudijo tudi brezplačni klic iz njihove stacionarne številke na 040 40 40 40, ampak to uporabniku bolj malo pomaga, če npr. želi prijaviti nedelovanje storitev... - kako boš z nedelujočim telefonom prijavil nedelovanje telefona?
 

stromarwannabe

Pripravnik
2. nov 2015
44
0
6
Hvala za opozorilo.
Hebat ga,
A1/simobil potencialne stranke bodo še naprej plačevale. Zanimiv "manever", ki je že dolgo v praksi.
Očitno se jim splača.
 

retro

Fizikalc
18. dec 2011
6.292
23
38
Murska republika
Citat:
Uporabnik Kupec pravi:
In zakaj nisi (tako kot v preteklosti) klical 'Amisove' brezplačne številke 080 2010? Saj še vedno dela... Res je, da te preusmeri na 040 40 40 40, ampak preusmeritev je avtomatska in jo, ker ti kličeš na 080, plača A1. Tako vsaj jaz razumem zadevo in doslej še nisem opazil, da bi mi tak klic zaračunali. Sem mar obračun spregledal?

Verjetno pa res ni naključje, da se stare Amisove brezplačne številke ne oglašuje več, kar zna pomeniti, da jo bodo sčasoma tudi v resnici ukinili in sploh ne bo več aktivna in zato niti preusmeritev z nje ne bo več možna? Potem bo pa to dejansko res pomenilo, da A1 svojim naročnikom le fiksnih storitev ne nudi več brezplačne telefonske pomoči... Formalno sicer večini (uporabnikom 'trojčkov') nudijo tudi brezplačni klic iz njihove stacionarne številke na 040 40 40 40, ampak to uporabniku bolj malo pomaga, če npr. želi prijaviti nedelovanje storitev... - kako boš z nedelujočim telefonom prijavil nedelovanje telefona?

Če si v prvem linku prebral kaj se dogaja z klici je brezpredmetno klicati neko št--amis--ki ne obstoja ker te preusmeri.Saj je potem vseno plačljiva v nadaljevanju.
oni že vejo kako morajo.BANDA!!!