Novo pri bobu III.

Status
Tema ni odprta za nadaljno razpravo.

Super

Pripravnik
4. apr 2012
757
20
18
Imel sem en problem za katerega sem zmotno mislil, da je krivda na strani boba, je pa bila na moji strani oz. strani mojega mobilnika ki je sam od sebe zbrkljal nastavitve za MMS-e. Spodnji moji posti naj se pobrišejo.
 
Nazadnje urejeno:
I

Izbrisan uporabnik #488

Ne bi vedel, zdaj ko imam vroči bob, ne pošiljam več MMSov
smile-1.gif
 

Super

Pripravnik
4. apr 2012
757
20
18
V glavnem stvar glede MMS-ov je urejena, moja nokia 500 se je odločila da je en dan kar pobrisala dostopno točko od bob-a... no sem jo konfiguriral nazaj in mmsi spet delujejo.
zmaga.gif
 
Nazadnje urejeno:

Super

Pripravnik
4. apr 2012
757
20
18
Mi je pa vseeno čudno... Imam izklopljene mobilne podatke (naštimano imam, da me mobilec vedno vpraša če želim koristiti mobilne podatke, MMSi mi delujejo z izklopljenimi podatki), za MMS ko sem ga hotel poslati mi je napisalo da se ne more povezati s strežnikom, vendar mi je vseeno za vsak poskus zaračunalo 0,00 kb za 0,01 € brez DDV... 12x 0,00 kb = 0,12 € brez DDV...
sprasujem se.gif
 

slo91

Pripravnik
26. jul 2007
435
2
18
Ljubljana
Pred nekaj dnevi sem prek spletne trgovine bob kupil osnovni paket s telefonom.

Ko sem SIM hotel aktivirati sem za aktivacijo poklical 080 680 680. Ob klicu sem dobil obvestilo, da: »zaradi napake v sistemu trenutno ne moremo vzpostaviti veze«. Isto je bilo tako pri kupljenem telefonu pri bobu kot pri drugih odklenjenih telefonih.

Obstaja še kakšna rešitev ali je edina možnost, da se jim pošlje kartico nazaj?
 

Sokol

Pripravnik
4. avg 2007
660
9
18
Dolenjska
Citat:
Uporabnik slo91 pravi:
Pred nekaj dnevi sem prek spletne trgovine bob kupil osnovni paket s telefonom.

Ko sem SIM hotel aktivirati sem za aktivacijo poklical 080 680 680. Ob klicu sem dobil obvestilo, da: »zaradi napake v sistemu trenutno ne moremo vzpostaviti veze«. Isto je bilo tako pri kupljenem telefonu pri bobu kot pri drugih odklenjenih telefonih.

Obstaja še kakšna rešitev ali je edina možnost, da se jim pošlje kartico nazaj?

Poskusi še enkrat, ali pokliči 090 068 068, ali pa info@bob.si
 

sdpa

Fizikalc
29. mar 2012
1.377
0
36
London
Obišči stran
Mislim, da se da na mojbob-u to blokirat.

Borovnica ali kdorkoli ve odgovor:
Kaj vse je potrebno za prekinitev pogodbe? To bi želel prekiniti z datumom 31.11.2013, medtem ko imam obračunsko obdobje naštimano na 24. v mesecu. Se da potem obračunati sorazmerno manjši delež naročnine pri decembrski položnici? So še kaki hakeljci? Po 30.11. me namreč ne bo več v Slo in ne bom mogel nič več urejat, tako da je treba vse te zadeve poštimat prej... lp
 

borovnica

Fizikalc
22. jul 2007
4.617
1
38
@mato za komercialke pokličeš 090 ali pa pošlješ mail na info@bob.si
@sdpa,.. če želiš prekinitev na točno določen dan pošlji pošto dovolj zgodaj da jo agenti dobijo pravočasno,... po prekinitvi boš dobil še en račun kjer bo poračunan ostanek,..

l.. b
 

Dacho

Fizikalc
5. sep 2007
1.872
1
38
44
Ljubljana
Borovnica morda ti veš... je žena naročila micro SIM in jo tudi prejela, jutri gremo v ZDA in ga bo tam vtaknila v iphone. Dobila je dopis, da mora aktivirati novo kartico s klicem na 090...

Ali morda veš, če je to isto možno z mailom na info? Iz ZDA je malo težje klicati 090 za aktivacijo SIMke...
 

borovnica

Fizikalc
22. jul 2007
4.617
1
38
klic lahko opraviš danes, če praviš, da greste v Ameriko jutri,..

drugače pa klic ali mail,.. toliko da so agenti obveščeni da je bila kartica prejeta,.. V mail obvezno dodaj ali identifikacijsko kodo, če pa te ne želiš pošiljati po mailu pa dodaj davčno naročnika,..

l.p. b
 

Super

Pripravnik
4. apr 2012
757
20
18
Glede na to, da vsak mesec zelo malo porabim in je v primerjavi z zneskom računa provizija ogromna... Bral sem že da ko dobiš položnico da jo lahko preplačaš... Ali prav razumem, če imam npr. račun za 5 €, grem na pošto, plačam npr. 30 € (se pravi preplačam položnico za 25 €) in se potem to preplačilo "naloži" na moj konto. Potem pa dokler ga ne porabim, dobivam položnice za 0 € oz prečrtane položnice? Pri KLIK-u pa podobno, račun za 5 €, vneseš znesek npr. 30 € in preplačaš položnico in ti gre na konto... Lahko to kdo potrdi, ki je to že delal? Je to ziher varianta, da preplačilo dejansko pride na moj konto? Da se slučajno denar ne "izgubi"...

PS: se na moj.bob vidi, da sem položnico preplačal ali samo piše "plačano" za tisti znesek katerega sem dobil?

Hvala za odgovore.
 

borovnica

Fizikalc
22. jul 2007
4.617
1
38
ti pri preplačilu le pazi da boš dal pravi sklic, ostalo se bo zavedlo na tvoj račun in ti odštevalo,.. preplačilo bo vidno na računu,.. na portalu pa kot vem ni viden,..
l.p. b
 

Super

Pripravnik
4. apr 2012
757
20
18
Se pravi moram jaz izpolniti prazno položnico in vnesti znesek, ki ga želim plačati, ko plačam na pošti? Sem mislil, da položnico, ki jo dobim od boba nesem na okence in povem uslužbenki na okencu koliko bom plačal in potem ona vnese v sistem ta znesek...
 

borovnica

Fizikalc
22. jul 2007
4.617
1
38
vzameš položnico, ki jo dobiš od boba, kupiš novo položnico in prepišeš vse razen zneska,.. znesek plačila poljubno povečaš in plačaš,..
b
 
Status
Tema ni odprta za nadaljno razpravo.