Not bad, not bad at all
VIR: https://www.bmwblog.si/prve-prave-fotografije-novega-bmw-serije-3-touring/
VIR: https://www.bmwblog.si/prve-prave-fotografije-novega-bmw-serije-3-touring/
Električne šipe in klima že pridejo serijsko?
Drugače pa, gume ima kot Kia Ceed.
Mi je pa škoda, da je pri nas BMW kot znamka postala tako ciganska, v 5+ let starih vidiš noter samo še zaJebane tipe ali pa njihove đofe Kardashian style.
Pa pustimo pri miru nekaj normalnih primerkov, ki jih tudi vozite.
Meni je tudi zelo všečen.
Mi je pa škoda, da je pri nas BMW kot znamka postala tako ciganska, v 5+ let starih vidiš noter samo še zaJebane tipe ali pa njihove đofe Kardashian style.
Pa pustimo pri miru nekaj normalnih primerkov, ki jih tudi vozite.
roof rails as standard AHAHAHAHCitiram:
Prvič v zgodovini BMW bo karavan dobil tudi hibridno različico v obliki BMW 330e, karavanska različica nasploh pa bo na voljo samo za evropski trg, nekatere azijske države, Novo Zelandijo ter Avstralijo. Poleg hibridne različice bo na voljo širok nabor različnih motorjem začenjši z različico 318d s 150 konjskimi močmi pri dizelskih in 320i s 184 konjskimi močmi pri bencinskih motorjih. Portfelj ‘običajnih’ različic zaključujejo še močnejši dizelski različici 320d, 330d ter bencinski 330i in M340i, kjer bo predvsem slednja skrbela za tiste očete z bolj športnimi ambicijami. Kasneje se bo portfelju pridružila še športna dizelska različica M340d s preko 300 konjskimi močmi, ki obljublja res veliko. V Nemčiji bo karavanska različica za 1.550€ dražja od limuzinske, cene za Slovenijo pa zaenkrat še niso znane.
Konec citata, vir enak prejšnjemu
+1, žal. Se pa najdejo tudi v novejših od 5+ let ampak jih je pa res manj.
Izjeme morajo (moramo ) obstajati, da se lažje potrdi splošno pravilo
V naslednji generaciji bo že 250KM minimum .
Bo vsaj čefuraj odpadel, ker bo predraga registracija .
BMW jih itak ne rabi.
Recimo tale že ne:
Video je tudi fajn pokazatelj, zakaj se v nemčiji še vedno splača imeti močan avto. Pri nas lahko o taki kulturi vožje samo sanjaš.