Nov pravilnik o železniških zapornicah

redorange

Fizikalc
6. avg 2007
1.283
0
36
45
terra rossa
bojanm.blog.com
Primorske novice, danes.



Po tem kar sem prebral, mi je prva reč padla na misel ta, da kjer zapornice niso na obeh pasovih (se pravi 4 zapornice vse skupaj)
bodo ljudje zavili na lev pas in šli mimo. "slalom" In ravno to je še bolj nevarno, ker ne bodo videli vlaka. 40 minut tudi ne bodo čakali, da se dvignejo zapornice.

Pa zanima me če kdo ve, koliko nesreč se zgodi, kjer so zapornice? Kar vidim po tv, časopisih, se dogajajo kjer ni zapornic in s tem zakonom niso čisto nič rešili težav.



(se oproščam če je že tema ma je nisem najdel)
 

synthman

Fizikalc
22. avg 2007
7.226
0
36
Če je to res kar piše v članku, potem se bo prometna varnost res poslabšala. Mislim pol ure čakat na vlak je pa tud traparija, prve vrste.
 

keber

majski hrošč
28. jul 2007
13.240
44
48
Tale članek je precej prenapihnjen in netočen (ker omenja ali napačen pravilnik ali pa datum njegove uveljavitve)
To določilo, ki ga omenjajo, velja samo za mehanske zapornice, ne pa za avtomatske (ki so v veliki večini).
 

mosseero

fizik´alc
3. sep 2007
20.001
10.752
113
kod Džej-Zija
Če je res tale prigoda iz članka, so pisalci pravilnika res nadvse duhoviti.
hysterical-1.gif
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.186
1.197
113
www.adriamedia.si
Je popolnoma vseeno, da gre le za ročne zapornice, predpis je očitno pisal deb.il in na koncu podpisal deb.il.
Upam, da tudi novi prometni minister ni [censored] in bo stvar po hitrem postopku popravil.
 
Nazadnje urejeno:

Grikos

Pripravnik
21. jul 2007
386
0
16
Nov pravilnik so pisali ljudje, ki so želeli prihraniti državi veliko denarja - seveda na škodo uporabnikov cest. Pravilnik glede na tistega iz leta 2002 v veliko členih zmanjšuje tehnične kriterije, med drugim predvideva prehodno obdobje 10 let za menjavo mehanskih zapornic z avtomatskimi od datuma veljavnosti novega pravilnika, s čimer so zopet pridobili 6 let.
 

erikson

Guru
25. avg 2007
22.345
6.145
113
Pravilnik vsekakor ogroža življenja, saj morajo tudi reševalci in gasilci čakati pri spuščenih zapornicah.

Ampak pravila so pravila. Vlak, ki pelje z glavne železniške postaje v Ljubljani do BTC, mora ob spremembi smeri ustaviti za 8 minut in opraviti zavorni preizkus. Pot zato traja 21 minut.