Pred nekaj časa sem kupil en tehničen predmet (vrednost cca 25€) in ob prvi uporabi se je izkazalo da je stvar defektna, nesel sem jo nazaj v trgovino (v 8 dnevih), pričakoval sem da mi bodo nedelujč artikel zamenjali z delojočem, toda, ne.
Napisali so mi reklamacijski zapisnik in mi povedali da morajo poslat uvozniku da on pregleda artikel in on določi ali se popravlja ali menja, rečeno mi je bilo da ponavadi to poteka hitro in da lahko pričakujem da me v 3 dneh pokličejo. Od tega je 14 dni, pa še vedno ni nič.
Lahko grem v trgovino in zahtevam nov izdelek al ne? K popravljenega "novega" ne mislim prevzeti.
LP
danielt
Napisali so mi reklamacijski zapisnik in mi povedali da morajo poslat uvozniku da on pregleda artikel in on določi ali se popravlja ali menja, rečeno mi je bilo da ponavadi to poteka hitro in da lahko pričakujem da me v 3 dneh pokličejo. Od tega je 14 dni, pa še vedno ni nič.
Lahko grem v trgovino in zahtevam nov izdelek al ne? K popravljenega "novega" ne mislim prevzeti.
LP
danielt