NLB težave - je to res?

_BANDIT_

Pripravnik
12. feb 2008
775
22
18
Zdravo!

Imam stranko, ki mi že več kot en teden obljublja plačilo obveznosti. Vsakič, ko jo kličem, mi razlaga o tem, kako ji ne dela NLB plačilni promet in da se s tem ukvarjajo na banki itd itd...
Danes sem ji povedal, da ne verjamem, da je možno, da v enem tednu nebi zrihtali takih težav, je rekla, da je bilo včeraj objavljeno tudi v časopisih....
Malo sem na hitrco pogledal in nisem nikjer zasledil takih novic.
Vse skupaj se mi zdi skrajno čudno, še posebej ker gre za tako stranko od katere nebi nikoli pričakoval takiega nategovanja....

Je še kdo tukaj imel težave s plačilnim prometom na NLBju ali gre res za nategovanje?

l.p. B
 

pleXwriter

Majstr
3. avg 2009
3.375
302
83
Mislm, da če se v eni uri kej tazga ne zrihta je takoj na 24ur, cajtngih,...ne pa v enem tednu.
 

erikson

Guru
25. avg 2007
22.339
6.144
113
Ena od strank je imela težave po vrnitvi z dopusta, potrebno je bilo namestiti posodobitev Proklika, ki se jo dobi na

 

_BANDIT_

Pripravnik
12. feb 2008
775
22
18
Meni že en teden nakladajo, da se ukvarjajo s tem in da ne morejo rešit. Krnekej.....
 

ferdo

Guru
3. sep 2007
10.527
3.903
113
Ljubljana
hmpg.net
Če bi - teoretično - katerakoli banka, ne bila zmožna opravljati plačilnega prometa več kot 24 ur, bi to bil operativni incident, kjer je zakon relativno jasen:
152. člen
(poročila o incidentih)
(1) O večjih operativnih ali varnostnih incidentih ponudniki plačilnih storitev, ki imajo sedež v Republiki Sloveniji, brez nepotrebnega odlašanja obvestijo Banko Slovenije.
(2) Kadar incident vpliva ali lahko vpliva na finančne interese njegovih uporabnikov plačilnih storitev, ponudnik plačilnih storitev brez nepotrebnega odlašanja obvesti svoje uporabnike plačilnih storitev o incidentu in o vseh razpoložljivih ukrepih, ki jih lahko sprejmejo, da bi zmanjšali negativne učinke incidenta.
(3) Banka Slovenije po prejemu obvestila iz prvega odstavka tega člena brez nepotrebnega odlašanja sporoči Evropskemu bančnemu organu in Evropski centralni banki ustrezne podrobnosti o incidentu. Ko Banka Slovenije oceni pomembnost incidenta za druge zadevne organe Republike Slovenije, te organe o tem ustrezno obvesti.

Nateguje te.

NKBM je prejšnji teden menjala core. So v kar nekaj časopisih javili, da se pojavljajo težave pri e-bančništvu, ki pa je v resnici delovalo (samo zeloooooo počasi)

V resnici mora bakna na BS javiti v 30 minutah, da ne more procesirati velikih plačil in po prvem neuspelem preseku, da ne more procesirati malih plačil
 

krava

Majstr
5. sep 2007
3.666
340
83
www.kacnje.eu
Ni težava pri banki. Verjetno njim kaj ne deluje (Proklik ali kaj podobnega?).
Res pa je, da so pogosto "orodja za poti do bank" nerodno zasnovana in so pogosto težave pri kakšnih certifikatih ...
 

MrDaco

Guru
11. sep 2007
11.735
5.897
113
Ok no. Ne dela ti proklik, ne dela mobilna aplikacija, ne dela ti RFID bančna kartica.... Kaj narediš? ... Ja mater, pelješ se na banko in za šalterjem opraviš svoje dolžniške posle.
Kakorkoli _Bandita_ nekdo pač nateguje. Sprijazni se, denarja neboš dobil.
 

pleXwriter

Majstr
3. avg 2009
3.375
302
83
Pumoj tud na banko ne rabš, že s paketom premium lahko marsikej prek telefona urediš, da pa proklik neb delu, bi se pa tud že vedlo, sam še nisem zasledil teh obvestil zadnje dni iz helpdesk-a.
 

McGiver

Guru
14. avg 2009
14.439
4.312
113
NKBM je prejšnji teden menjala core. So v kar nekaj časopisih javili, da se pojavljajo težave pri e-bančništvu, ki pa je v resnici delovalo (samo zeloooooo počasi)
A pro po NKBM, več tedensko testiranje, en teden "online" pa še vedno ne dela vse. Danes so poslali obvestila v spletno banko, za kartični promet (obračun 18.) s "pripetim" PDF obračunom (kot zmeraj do sedaj), le da priponke ni. :bonk:

Kličem klicni center, ker mi na vpogledu v promet kartice manjka še nekaj plačil in dejansko nimam pojma koliko bodo 18. trgali, pa mi "kup nesreče" prijazno pove, da se ITjevci trudijo porihtat zadevo - ja očitno se premalo trudijo!

A je slučajno kak NKBM ITjevec tu gori? SPRAVI SE DELAT NE PA PO FORUMIH PRČKAT!!!
 

_BANDIT_

Pripravnik
12. feb 2008
775
22
18
A pro po NKBM, več tedensko testiranje, en teden "online" pa še vedno ne dela vse. Danes so poslali obvestila v spletno banko, za kartični promet (obračun 18.) s "pripetim" PDF obračunom (kot zmeraj do sedaj), le da priponke ni. :bonk:

Kličem klicni center, ker mi na vpogledu v promet kartice manjka še nekaj plačil in dejansko nimam pojma koliko bodo 18. trgali, pa mi "kup nesreče" prijazno pove, da se ITjevci trudijo porihtat zadevo - ja očitno se premalo trudijo!

A je slučajno kak NKBM ITjevec tu gori? SPRAVI SE DELAT NE PA PO FORUMIH PRČKAT!!!
Sem slišal isto ja. Pa folk ne vidi zgodovine, prilivov, nimajo izpiskov itd. Baje totalna štala.
 
  • Všeč mi je
Reactions: McGiver