torej - prodajam svojo s14ko, predvsem zaradi pomanjkanja časa in denarja zanjo...
Znamka: Nissan
Model: 200SX Silvia S14
Letnik: 1995
Barva: črno-rumena
Moč motorja: 227+kW
prevoženi kilometri: 135.000
Oznaka motorja iz prometne: SR20DET
Menjalnik: OEM, Sinter GREEN (CF) clutch
Podvozje: OEM amortizerji, EIBACH Pro Lowering Kit vzmeti (-30mm), OEM 4-pot calipers, EBC 315mm Dimpled and Grooved discs, Nissan zavorne ploščice
Pnevmatike: Toyo R888
Najvišja hitrost: 250+km/h
Pospešek 0-100km/h: x< 5.27s
Prostornina motorja: 1998ccm
Predelave motorja: - custom made FMIC with 600x300x100mm Griffin core
- custom made IC pipeing
- K&N air filter (dvojni konus)
- CP forged pistons & rings
- custom made metal head gasket
- OEM SR20DE RED TOP odmične gredi
- povečani & spolirani kanali na glavi
- predelani sedeži ventilov
- NGK BKR7E IX iridium spark plugs
- HKS SQV Blow Off Valve
- customized REMUS zadnji izpušni lonec
- custom made side-exit izpuh (for race use only)
- Bonalume TPR (manual turbocharger pressure regulator)
- WALBRO 255 fuel pump
- custom Horsham Developments chip
Predelave zunanjosti: - narejene reže na haubi zaradi boljše pretočnosti vročega/hladnega zraka
- hood pins
- two-tone D1style paintjob
- predelan OEM sprednji odbijač
- odstranjen zadnji OEM spojler
- odtranjen zadnji brisalec
- clean look zadnji odbijač (zlit z avtomobilom)
Predelave notranjosti: - Greddy Profec B-Spec II boost controller
- boost števec
- oil temperature števec
- custom made nosilec števcev
Avtoakustika: nič posebnega, to je le odvečna teža v avtomobilu
Opis: RAZNO
- zaradi prostorske stiske akomulator prestavljen iz motornega v prtljažni prostor
- končna hitrost 265km/h po števcu, realnih 250km/h, zaenkrat še omejen z ECU blokado (zdej ne več ampak končne hitrosti še nismo stestirali)
- ET @ 402m: 13,604s
izhodiščna cena: 9000€
http://www.mojvideo.com/video-zup-racing-silvia-s14/66b082d93042169313e2
pare fotk je še na voljo v altergaraži....
Znamka: Nissan
Model: 200SX Silvia S14
Letnik: 1995
Barva: črno-rumena
Moč motorja: 227+kW
prevoženi kilometri: 135.000
Oznaka motorja iz prometne: SR20DET
Menjalnik: OEM, Sinter GREEN (CF) clutch
Podvozje: OEM amortizerji, EIBACH Pro Lowering Kit vzmeti (-30mm), OEM 4-pot calipers, EBC 315mm Dimpled and Grooved discs, Nissan zavorne ploščice
Pnevmatike: Toyo R888
Najvišja hitrost: 250+km/h
Pospešek 0-100km/h: x< 5.27s
Prostornina motorja: 1998ccm
Predelave motorja: - custom made FMIC with 600x300x100mm Griffin core
- custom made IC pipeing
- K&N air filter (dvojni konus)
- CP forged pistons & rings
- custom made metal head gasket
- OEM SR20DE RED TOP odmične gredi
- povečani & spolirani kanali na glavi
- predelani sedeži ventilov
- NGK BKR7E IX iridium spark plugs
- HKS SQV Blow Off Valve
- customized REMUS zadnji izpušni lonec
- custom made side-exit izpuh (for race use only)
- Bonalume TPR (manual turbocharger pressure regulator)
- WALBRO 255 fuel pump
- custom Horsham Developments chip
Predelave zunanjosti: - narejene reže na haubi zaradi boljše pretočnosti vročega/hladnega zraka
- hood pins
- two-tone D1style paintjob
- predelan OEM sprednji odbijač
- odstranjen zadnji OEM spojler
- odtranjen zadnji brisalec
- clean look zadnji odbijač (zlit z avtomobilom)
Predelave notranjosti: - Greddy Profec B-Spec II boost controller
- boost števec
- oil temperature števec
- custom made nosilec števcev
Avtoakustika: nič posebnega, to je le odvečna teža v avtomobilu
Opis: RAZNO
- zaradi prostorske stiske akomulator prestavljen iz motornega v prtljažni prostor
- končna hitrost 265km/h po števcu, realnih 250km/h, zaenkrat še omejen z ECU blokado (zdej ne več ampak končne hitrosti še nismo stestirali)
- ET @ 402m: 13,604s
izhodiščna cena: 9000€
http://www.mojvideo.com/video-zup-racing-silvia-s14/66b082d93042169313e2
pare fotk je še na voljo v altergaraži....
Nazadnje urejeno: