Nikon servis- šalabajzerji?

sajkek

Guru
16. mar 2008
35.303
10.604
113
Oziroma kako oni lahko kar tako ugotovijo da je aparat (coolpix) padel na tla in garancija ne velja. Z aparatom se je naredilo ene 1000 fotk maksimalno, in včeraj sem ga tudi sam dobil v roke, da vidim čudo..hm, nikjer ni sledi prask, ko ga potreseš ni nobenih "gibljivh" delov znotraj itd...mislim , keri papki..zdaj imaš več stroškov, da ga pošiljaš na servis itd in se kregaš z njimi.

pa sem lepo rekel, da je treba Canona kupit :S

pojavi se zelen ekran ko klikneš na MENU..in , ne, ni padel na tla :S se da kaj rešit, ali enostavno kanta?
 

Jado

SCANIA, na uro ziher 140
21. maj 2008
15.621
208
63
Kranj
pri nakupu fotiča vedno in nujno se zgodi / brez skrbi garancijo/zaščito.
 

Jest

iPhone Guru
26. jul 2007
15.489
761
113
Medvode / Slovenija
www.mobile.si
Citat:
Uporabnik Jado pravi:
pri nakupu fotiča vedno in nujno se zgodi / brez skrbi garancijo/zaščito.

In kaj ti to koristi takrat, ko je aparat se v tovarniski garanciji in NI nehanskih poskodb? Ce so pa mehanske poskodbe pa je nekaj samudelezbe ... ce sem prav seznanjen...
 

Jado

SCANIA, na uro ziher 140
21. maj 2008
15.621
208
63
Kranj
lastni delež je samo pri nenamerni poškodbi aka padel mi je na tla, in on bi lahko naredil prav to hehe.
 

sajkek

Guru
16. mar 2008
35.303
10.604
113
ne, ko ekranček frizne, potem tudi fotoaparat frizne... včasih rata eno fotko naredit, potem pa malo uma ne ekranu (kot bad signal na tv) potem pa malo zeleno in modro in se igra konča..pomaga bateriaj ven pa noter , včasih še to ne...

aja, pozabil napisat, da ko je bil prvič na servisu, so pa rekli da baterija ni bila polna
hysterical-1.gif
...in zdaj smo tu. Fotoaparat je star še ne eno leto se mi zdi. V glavnem..Torej, še enkrat če ve kdo, kako oni vedo da je padel? imamo kakšnega strokovnjaka tu. Itak mamo zdaj več stroškov da ga nosiš tja itd, kot pa je danes vreden.
 

Fetici

Fizikalc
1. feb 2008
550
36
28
Na tvojem mestu, bi zahteval kakšen dokaz - slike ali kakšen polomljen del.

Potem pa zavod za varstvo potrošnikov, prijazno pošlješ mail, kaj se je dogajalo in bo servis dobil obisk.
 

sajkek

Guru
16. mar 2008
35.303
10.604
113
fetici, se strinjam, da bi bilo edino smiselno tako...ampak vem da igrajo na to karto, ali se ti da s te je.bat,,, in prav imajo ne da se mi..ker nov pride 90 € al neki takega :S Vem, da bi smiselno bilo da se gre do konca. mene bolj zanima za v bodeče, da te tako ne obrnejo.
 

Endimion

Zelenc'
11. jul 2012
5
0
1
Horjul
Obišči stran
Tut men se je zgodilo podobno. En večer fotkič dela, drug dan pa neki serje na displeyu, objektiv se niti ne odpre... Kupljeno lani. Pa nesem na servis, skup z garancijskim listkom, pa dobim SMS čez en dan, da so na Coolpixu vidne sledi mehanskih poškodb. Kličem, mi ne vejo nič povedat. Cena popravila: 65€. Za fotkič, ki je sicer še v garanciji, danes je pa vreden (S8100) morda komaj kakih 100€ naj plačam 65 flik za popravilo?

Me pa zanima, kako za vraga naj onemu tam dokažem, da je fotkič delal, potem pa crknil.. in da ga ni nihče po tleh metal...

Sicer pa so servisi mobilnih telefonov podobni nateguni....
 

legionar

Fizikalc
13. sep 2010
2.427
5
38
Mehanske poškodbe se seveda lahko vidijo. Recimo polomljeni kontakti, dele elektronike, nosilci zaslončka (na primer)
Skratka ko je kaj polomljeno zaradi udarca se več ali manj vidi. Servisi običajno take zadeve slikajo, torej naj priložijo sliko pa boš videl.
Takole na suho pa je res malo bosa.