Seat 1.4 (14 let), ko avto vžgem s stisnjeno sklopko se v motorju sliši ropotanje nekega vrtečega dela, ki poneha po kakšnih par sekundah. Ni zaganjač, niso dročniki, če pa sklopko ne stisnem se pa ne sliš.
Sklopka je bila pred 50.000km nova, komplet, ja pol pride sam še menjalnik na vrsto pa mogoče vztrajnik, ker avto vsaj notranjost se čut, kot da bi mel dizla.. Eni pravjo, da daš gas na cca 1700-2000-1700 obratov in če potreseva je vztrajnik. Mehanik me je že takrat opozoril, da s slabo sklopko lahko tud vztrajnik uničim.
Menjalnik dela vredu, se tekoče prestavlja, po klancu pa se nč ne sliš tuljenje al kej podobnega.
Torej slutim, da je vztrajnik, čeprav mehanik prav, da se ga ne unič kr tko sploh enomasnega, avto ima velik prevoženih
Sekiram se ne, ker se mislim vozt do konca z avtom.
Sklopka je bila pred 50.000km nova, komplet, ja pol pride sam še menjalnik na vrsto pa mogoče vztrajnik, ker avto vsaj notranjost se čut, kot da bi mel dizla.. Eni pravjo, da daš gas na cca 1700-2000-1700 obratov in če potreseva je vztrajnik. Mehanik me je že takrat opozoril, da s slabo sklopko lahko tud vztrajnik uničim.
Menjalnik dela vredu, se tekoče prestavlja, po klancu pa se nč ne sliš tuljenje al kej podobnega.
Torej slutim, da je vztrajnik, čeprav mehanik prav, da se ga ne unič kr tko sploh enomasnega, avto ima velik prevoženih
Sekiram se ne, ker se mislim vozt do konca z avtom.
Nazadnje urejeno: