Našel izvenkrmno Yamaho 4PS - kaj naj z njo?

dotore

Pripravnik
18. avg 2007
438
3
18
Zdravo,
tole ni hec, ampak resnično: pri pospravljanju sem našel cca 10 let staro izvenkrmno Yamaho 4PS plus dodatni zunanji tank za gorivo. Motor vžge in dela bp.
Kaj naj zdaj? Prodam? Kupim gumico in se vozim?
Če kupim gumico, katero in koliko največ dolgo?
A se to bitje od motorja da " nafrizirat"?
evil.gif

Skratka, s pametnimi predlogi na plan,prosim.
lp
 

Viper_XxL

Guru
20. avg 2007
9.591
1.122
113
Titograd
2,5-3 m dolga gumica, več že ne bi, sem se z takim mlinčkom vozil na 4m lesenem čolničku (4 osebe) in je bilo malenkost hitreje kot kravl
smile-1.gif
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.361
5.651
113
Mala gumica za 2 osebi ( taka pomožna kot je na jadrnicah) pa boš mel mali osebni gliser
smile-1.gif


Frizirat se ti ne splača........če ma kako vodno hlajenje...pa da je 10 let stara preglej vodno črpalko....sicer ti bo pa (predvidevam) termostikalo na cilindru etak izkloplo vžig če pumpa ne bo delala kot bi mogla
tongue-1.gif
 

dotore

Pripravnik
18. avg 2007
438
3
18
Resno? Napihneš in spustiš po koncu uporabe ( po koncu dopusta ). Ali misliš na kako drugo prikolico?
 

NigelM

Pingvin
19. avg 2007
17.286
4
36
ena vas naprej od Jest-a
drži, ampak tudi spuščen čoln zavzame kar nekaj prostora in motor tudi. Majhna zaprta tovorna prikolica je praktično neizbežna (čeprav sem imel tudi že priložnost videti, kako so vse skupaj tiščali v prtljažnik)
 
I

Izbrisan uporabnik #488

Citat:
Uporabnik dotore pravi:
Zdravo,
tole ni hec, ampak resnično: pri pospravljanju sem našel cca 10 let staro izvenkrmno Yamaho 4PS plus dodatni zunanji tank za gorivo. Motor vžge in dela bp.
Kaj naj zdaj? Prodam? Kupim gumico in se vozim?
Če kupim gumico, katero in koliko največ dolgo?
A se to bitje od motorja da " nafrizirat"?
evil.gif

Skratka, s pametnimi predlogi na plan,prosim.
lp

Pri gumici pazi, da ni daljša od 3m, sicer je potrebna "registracija".

http://www.coln.si/zodiac/zodiac-akcijski-cenik
Al pa Zoom 310 vzameš (poceni in firma) pa tudi noben ne bo utrujal.
 
I

Izbrisan uporabnik #488

Citat:
Uporabnik dotore pravi:
Resno? Napihneš in spustiš po koncu uporabe ( po koncu dopusta ). Ali misliš na kako drugo prikolico?

Po koncu sezone opereš, malo namažeš, zložiš in pospraviš. Taka gumica vzame malo prostora. Nobene bojazni ni, da pravilno skladiščena ne bi živela tudi 20 let (iz prve roke ti povem), sedaj ko mam drugo pa je stara 12 let in še vedno tipi topi (garancija je itak 5 let).

To so čisto drugi materiali sedaj. Mene bi bolj za motor "skrbelo", če ni kakšne korozije na mestih, ko to ne vidiš.

Tudi glede transporta ne delat cirkusa.
Če imaš normalen avto, dobiš takšen majhen čoln in motor v prtljažnik+tank, pa je zadnja klop še fraj za enga potnik in prtljago.
Al pa kufer na streho za prtljago pa je situacija urejena. Kaka prikolica neki za gumico
bonk.gif
 

Jodlarcek

Fizikalc
16. avg 2007
3.321
19
38
MB
da si malo sposodim temo. Tudi jaz razmišljam o gumenjaku, pa me zanima, na kaj je potrebno paziti pri nakupu? Vsi pravite, da jih zlagate in prevažate v prtljažniku. A potem imate takšne z ravnim dnom, ali so sedanji gumenjaki tudi z napihljivim V dnom? jaz sem imel pred mnogo leti enega gumenjaka, kateri pa je imel trdo V dno? Nekako se mi takšno dno zdi skoraj nuja, zaradi lepšega in lažjega "glisiranja".
A se morda motim?
 

KillaKHAN

Guru
27. avg 2008
17.805
1.121
113
Dno je sestavljivo iz več kosov. Tudi jaz si mislim nekaj takega omisliti letos. Do 4ps in do 3 metre da ne rabim nobenih papirjev in nič drugega.
 
I

Izbrisan uporabnik #488

Citat:
Uporabnik Jodlarcek pravi:
da si malo sposodim temo. Tudi jaz razmišljam o gumenjaku, pa me zanima, na kaj je potrebno paziti pri nakupu? Vsi pravite, da jih zlagate in prevažate v prtljažniku. A potem imate takšne z ravnim dnom, ali so sedanji gumenjaki tudi z napihljivim V dnom? jaz sem imel pred mnogo leti enega gumenjaka, kateri pa je imel trdo V dno? Nekako se mi takšno dno zdi skoraj nuja, zaradi lepšega in lažjega "glisiranja".
A se morda motim?

Ja trdo dno imajo, "deske" (4 deske+aluminij stranice) kot si imel nekoč. Daš deske v prtljažnik, na njega pa čoln, poleg pa motor in gre skozi.

Samo da je razlika, da je maestral iz juge, ki je bil dolg 285 tehtal pslabih 60kg, zodiacov zoom, to je model, ki je namenjen za dričanje, pa dobrih 30 kg
smile-1.gif


Če imaš kakšnega karavana potem je vse to notri lepo spravljeno.
 
I

Izbrisan uporabnik #488

Citat:
Uporabnik KillaKHAN pravi:
Dno je sestavljivo iz več kosov. Tudi jaz si mislim nekaj takega omisliti letos. Do 4ps in do 3 metre da ne rabim nobenih papirjev in nič drugega.

Glede izpita sem se malo prenaglil, potrebuješ ga za vsako plovilo, ki ima motor.

Citat:

3. člen

Oseba, ki upravlja čoln, mora imeti potrdilo o usposobljenosti za voditelja čolna, razen če upravlja plovila iz 14. člena tega pravilnika.

14. člen

(1) Oseba, ki upravlja čoln z motorjem moči do 7,35 kW in do 7 metrov dolžine ali vodni skuter, mora imeti najmanj potrdilo o opravljenem preizkusu znanja in mora biti stara najmanj 16 let.

(2) Oseba lahko upravlja čoln na vesla in čoln na jadra dolžine do 7 metrov brez potrdila o opravljenem preizkusu znanja
 
I

Izbrisan uporabnik #488

Čim je gori motor potrebuješ minimalno preizkus znanja (kot cpp pri mopedu).

Kar pa je več kot 7,35kW pa je že zrelo za izpit voditelja čolna.

To je pri nas, kako je pri Hrvatih pa ne vem, mislim da zelo podobno.
 
I

Izbrisan uporabnik #488

Citat:

Hrvaška

Oseba, ki upravlja čoln z motorjem moči do 15 kW in do 7 metrov dolžine ali vodni skuter, mora imeti izpit za voditelja čolna in biti stara najmanj 15 let.

Oseba z izpitom za voditelja čolna lahko upravlja čoln z motorjem nad 15kW, če je stara več kot 18 let.

Oseba lahko upravlja čoln na vesla in čoln na jadra dolžine do 7 metrov brez izpita vodilje čolna pod pogojem, da je starejša od 12 let.

Če ne bo izpita, bo samo veslanje.
evil.gif
 

vincent

Guru
Osebje foruma
31. avg 2007
13.301
1.924
113
Veš kaj..raje prodaj vse skupaj
smile-1.gif
bo daleč najceneje in najmanj stroškov.

Če si lastiš kamp prikolico še ne rečem...je itak že nebroj krame, pa še to vržeš noter..da pa boš šel delat cele kolobrocijo, ker si našel motor...pa mislim da nima pomena.


(kaj šele bo, če najdeš motoristične rokavice
evil.gif
).
 

dotore

Pripravnik
18. avg 2007
438
3
18
hehe, dobra primerjava.
Mam zakupljen apartma na Cresu, tko da......no, bom poskusil gumico od 3 m plus tale motor. Izpit za voditelja čolnov ( hrvaški ) pa imam od leta 1995, tko da, ne mislim da bodo kake težave. Gumico zložim in jo nato pustim doli v apartmanu. Zadeva rešena.
Thnx vsem za nasvete.
 

NigelM

Pingvin
19. avg 2007
17.286
4
36
ena vas naprej od Jest-a
zmaga.gif


Sicer pa zanimivo, kako odgovarjamo vsak iz svojega zornega kota. Jaz si pri petčlanski družini, ki gre na kampiranje, prevoza čolna drugače kot s prikolico sploh ne morem predstavljati...
 

KillaKHAN

Guru
27. avg 2008
17.805
1.121
113
jebeštrga potem mi ne preostane drugo kot izpit za vse skup nardit pa potem morda kaj malenkost močnejšega kupit.
 

dotore

Pripravnik
18. avg 2007
438
3
18
No, pomembna razlika je, da jaz ne grem na kampiranje in lahko to zadevo tudi pustim dol, če bi pa bilo govora o kampiranju, potem bi verjetno rabil tudi trugu ali vsaj prikolico, da vse to tudi pripeljem na morje.